زبان ایتالیایی

انیمیشن ایتالیایی ببینید 🇮🇹 به راحتی ایتالیایی یاد بگیرید + تماشا آنلاین😉

تماشا انیمیشن ایتالیایی یک روش مناسب برای یادگیری این زبان اروپایی است. لزومی ندارد که یادگیری ایتالیایی تماماً درگیری با لغات، کلمات و گرامر باشد. شما می توانید از روند یادگیری خودتان لذت ببرید.

دنبال کردن آنها به اندازه سریال های درام، کمدی یا پخش خبری سخت نیست، بنابراین حتی اگر در ایتالیایی مبتدی هستید، همچنان می توانید از تماشای آنها سود ببرید.

اگر نیاز به تدریس زبان ایتالیایی آنلاین دارید، می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید. سری به صفحه مربوط به اساتید زبان ایتالیایی ما زده و پس از مشاهده ویدیو معرفی آنها و حتی شرکت در کلاس آزمایشی رایگان، نسبت به شروع روند یادگیری خود اقدام نمایید.

روی نام هر انیمیشن بزنید به جایی که می‌توانید آن را آنلاین تماشا کنید منتقل می‌شوید (نیاز به نرم‌افزارهای تغییر موقعیت مکانی “ترجیحا به ایتالیا” خواهید داشت.)

انیمیشن ایتالیایی برای یادگیری زبان

در اینجا چند مورد از بهترین کارتون های ایتالیایی برای اضافه کردن به لیست تماشای خود، به علاوه اطلاعات مفیدی در مورد چرایی و روش تماشای آنها آورده شده است.

 

انیمیشن ایتالیایی Benornato Topo Gigio

انیمیشن ایتالیایی خوش برگشتی توپو گیگو!

 

انیمیشن Benornato Topo Gigio (Welcome Back, Topo Gigio)

«Bentortato Topo Gigio» یا «Welcome Back, Topo Gigio» یک انیمیشن کارتونی ایتالیایی زبان است که در اواخر دهه 1980 ساخته شده است. این اثر با همکاری هنرمندان ژاپنی و صداپیشگان ایتالیایی ساخته شد.

این کارتون یک فضانورد موش سخنگو را نشان می دهد که از آینده به زمین بازمی گردد. او توسط دختر کوچکی به نام جینا به فرزندی پذیرفته می شود و هر دو به ماجراجویی های سرگرم کننده و شایان ستایش می روند.

 

Lupo Alberto Italian animation cartoon

داستان بامزه یک گرگ آبی در مزرعه

 

انیمیشن ایتالیایی Lupo Alberto (Albert the Wolf)

بر اساس کمیک استریپی که توسط Guido Silvestri در سال 1974 ساخته شد، لوپو آلبرتو یک گرگ آبی است که در مزرعه ای با گروه بزرگی از همراهان عجیب و غریب و بامزه در انبار زندگی می کند.

آلبرتو روزهای خود را با “دشمن” خود (سگی گله به نام موسی) سپری می کند و سعی می کند با مارتا، مرغ زردی که اتفاقاً دوست دختر او نیز هست، فرار کند.

 

Zorro La leggenda انیمیشن ایتالیایی زورو

زورو به سبکی تماما ایتالیایی

 

انیمیشن Zorro: La leggenda (Zorro: The Legend)

اگر از طرفداران فیلم‌های قدیمی زورو آمریکایی هستید، «زورو: لجندا» را دوست خواهید داشت. پسر پولدار بیهوده در روز و قهرمان نقابدار و شمشیر جنگنده در شب، زورو هر کجا بی عدالتی را بیابد با آن مبارزه می کند.

این نمایش پر از ماجراجویی و تعلیق است و برای جلب توجه حتی بزرگ‌ترین بینندگان کارتون عالیست.

 

Le nuove avventure di Pinocchio italian animated movie cartoon

در هر سنی که باشی از دیدن پینوکیو لذت خواهی برد.

 

انیمیشن Le nuove avventure di Pinocchio (The New Adventures of Pinocchio)

پینوکیو در ایتالیا (به ویژه در فلورانس) بسیار محبوب است زیرا در سال 1883 توسط نویسنده کتاب کودکان کارلو کولودی خلق شد.

این سریال محصول 1972 داستان کلاسیک عروسکی را روایت می‌کند که وقتی دروغ می‌گفت دماغش بزرگ شد و تنها هدفش در زندگی تبدیل شدن به یک پسر واقعی بود.

 

لونی تونز انیمیشن ایتالیایی

می‌توانید از دیدن لونی تونز به زبان ایتالیایی هم لذت ببرید

 

انیمیشن‌های لونی تونز به زبان ایتالیایی Looney Toons

آیا دلت برای Bugs Bunny، Daffy Duck و Yosemite Sam از دوران کودکی خود تنگ شده است؟ خوب، می توانید با تماشای «Looney Toons» به زبان ایتالیایی دوباره همه آنها را پیدا کنید.

این کارتون ها بی انتها هستند و به همان اندازه که در زبان انگلیسی سرگرم کننده بودند. چیزی در مورد تماشای صحبت المر فاد با باگز بانی به زبان ایتالیایی وجود دارد که همه چیز را بسیار خنده دارتر می کند.

لینک قرار گرفته شما را به یوتیوب می‌برد و می‌توانید بقیه قسمت ها را با اسکرول کردن به پایین بیابید.

 

Peanuts Italian animation cartoon

انیمیشن ایتالیایی زبان پیناتز

 

انیمیشن ایتالیایی پیناتس Peanuts

اگرچه این سریال در سال 2014 شروع شد، اما این به همان اندازه قبل به چارلی براون و اسنوپی وفادار است. در ادامه ماجراهای چارلی براون، لینوس، لوسی و تمام آن چهره های آشنا، این کارتون کوتاه و شیرین است.

هر قسمت حدود هفت دقیقه طول می کشد و برای زبان آموزان ایتالیایی که وقت آزاد زیادی ندارند بسیار عالی است.

 

کلام آخر درباره انیمیشن ایتالیایی و یادگیری آن

یادگیری ایتالیایی با کارتون فواید زیادی دارد، جدا از اینکه تماشای آنها سرگرم کننده است. انیمیشن ایتالیایی از زبان ساده تری استفاده می کند. این زبان بسیار ساده‌تر از سایر برنامه‌های تلویزیونی است زیرا برای کودکان طراحی شده است.

آنها به ندرت از کلمات پیچیده تر بدون توضیح یا نمایش تصویری واضح استفاده می کنند، این دقیقا همان چیزی است که یک زبان آموز ایتالیایی برای یادگیری واژگان جدید به آن نیاز دارد!

این یک روش طبیعی برای یادگیری است. تماشای کارتون ایتالیایی یکی از راه هایی است که جوانان ایتالیایی در وهله اول یاد می گیرند ایتالیایی صحبت کنند. بنابراین وقتی آنها را تماشا می کنید، ایتالیایی را به روشی طبیعی و همه جانبه شبیه به نحوه یادگیری زبان کودکان ایتالیایی یاد می گیرید.

منابع:

Not Just for Kids! 8 Italian Cartoons to Help You Learn Italian | Fluentu

11 Best Italian Cartoons for Italian Learners [The Ultimate Guide] | lingopie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.