زبان ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم | بهترین ها + لینک دانلود 📥

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم از روش‌های بسیار موثر برای یادگیری ایتالیایی است. این روش برای تمامی زبان‌ها خروجی مناسبی داشته و می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

لینگووی به عنوان پلتفرم معتبر برگزار کننده کلاس زبان آنلاین شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای آموزش آنلاین ایتالیایی به صفحه مربوط به آن در سایت سر زده و پس از مشاهده ویدیو معرفی و حتی شرکت در کلاس آزمایشی رایگان، استاد خود را انتخاب کنید.

 

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم

تماشای فیلم به زبان اصلی نه تنها راهی عالی برای یادگیری یک زبان جدید است، بلکه به شما این امکان را می دهد که با آن به سرعت پیشرفت کنید.

اگر به فیلم علاقه دارید، چرا آنها را با هدف بهبود توانایی های زبانی ایتالیایی خود تماشا نمی کنید؟ فیلم‌ها آسان، در دسترس و سرگرم‌کننده هستند. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا به طور انحصاری روی گوش دادن به زبان تمرکز کنید. همچنین، لغات و عبارات جدیدی را یاد بگیرید که به شما در تلفظ کمک می‌کند.

لیستی از بهترین فیلم‌ها را تهیه کردیم تا به شما در یادگیری و بهبود زبان ایتالیایی خود برای همه سطوح و سنین کمک کند!

(روی نام فیلم کلیک کنید فایل مربوط به آن دانلود خواهد شد یا به صفحه مربوط به آن می‌رود. در صورت فعال نبودن لینک با ما در میان بگذارید.)

 

برای مبتدیان

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم زندگی زیباست

از بهترین فیلم ها برای یادگیری ایتالیایی La Vita È Bella است.

La Vita È Bella (Life Is Beautiful) – فیلم زندگی زیباست

شاهکاری به کارگردانی روبرتو بنینی در سال 1997. این فیلم به عنوان یکی از مشهورترین فیلم های ایتالیا در سطح بین المللی شناخته شده است، “Buongiorno Principessa” (“سلام شاهزاده خانم”) یکی از برجسته ترین دیالوگ‌های آن است. برای یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم یکی از بهترین فیلم ها است که می‌توانید ببینید.

داستان زن و شوهر و پسرشان را روایت می کند که در طول جنگ جهانی دوم در یک اردوگاه مرگ زندانی شده اند. علیرغم وحشت هایی که داستان به آن پرداخته است، دیالوگ بسیار ساده است. یکی از بسیاری از جنبه‌های مثبت این فیلم این است که اگر نسخه دوبله شده را به زبان خود تماشا کرده‌اید، پس ایتالیایی آن به راحتی قابل دنبال کردن است.

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم بهترین جوانان

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم بهترین جوانان

La Meglio Gioventù (The Best of Youth) – فیلم بهترین جوانان

یک فیلم بلند به کارگردانی مارکو تولیو جوردانا در سال 2003 که از آن زمان به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است. داستان یک خانواده ایتالیایی از دهه 60 تا به امروز را روایت می کند.

به طور خاص بر وقایع دو برادری که با هم زندگی می کنند، نیکولا و ماتئو تمرکز می کنند، که با دختری با مشکلات روانی آشنا می شوند که زندگی آنها را تغییر می دهد.

این فیلم به شما امکان می دهد جنبه های کلیدی تاریخ ایتالیا مانند مافیای سیسیل و سیل فلورانس را به روشی ساده و در عین حال جذاب مشاهده کنید.

Manuale d’Amore

قبل از مشاهده فیلم ها رده سنی را مد نظر قرار دهید.

Manuale d’Amore (Manual of Love) – فیلم راهنمای عشق

کمدی رمانتیک به کارگردانی جیووانی ورونزی در سال 2005، 4 مرحله از یک رابطه عاشقانه را روایت می کند: عشق در نگاه اول، روند آشنایی، دلشکستگی و عواقب خیانت و ترک، که هر کدام از طریق 4 زوج مختلف روایت می شوند.

اگر از طرفداران این ژانر هستید، این فیلم به شدت دایره لغات شما را در مورد هر چیز عاشقانه بهبود می بخشد. ما دنباله های این فیلم را نیز توصیه می کنیم: Manuale d’amore 2 و Manuale d’amore 3.

 

برای سطح متوسط

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم زنده باد آزادی

میتوانید برای یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم در سطح متوسط این فیلم طنز را مشاهده نمایید.

Viva la libertà (Long Live Freedom) – زنده باد آزادی

فیلمی محصول سال 2013 به کارگردانی روبرتو آندو. قهرمان داستان، تونی سرویلو، (همچنین راوی فیلم La Grande Bellezza) داستان انریکو اولیویری، منشی حزب مخالف را روایت می‌کند که حمایت مردمی را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد به فرانسه فرار کند و برادر دوقلویش جایگزین او می‌شود.

داستان با استفاده مداوم از طنز روایت می شود. با توجه به اینکه فیلم به موضوعات بحث برانگیزی مانند آزادی بیان و نظام سیاسی ایتالیا می پردازد، این فیلم را به دانشجویانی که در سطح متوسط هستند توصیه می کنیم. این یک فیلم عالی برای یادگیری و گوش دادن به لهجه های ایتالیایی است، زیرا همه بازیگران ایتالیایی هستند.

Learn Italian with Movie - Nuovo Cinema Paradiso (Cinema Paradiso)

از جمله فیلم‌های زیبای سینما ایتالیا که به تمام علاقمندان به فیلم توصیه می‎‌شود.

Nuovo Cinema Paradiso (Cinema Paradiso) – سینما پارادیزو

یک کلاسیک ایتالیایی پرطرفدار و جذاب. این فیلم به کارگردانی جوزپه تورناتوره در سال 1990 برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب برای «بهترین فیلم خارجی» شد. یک انتخاب کلاسیک و زیبا برای یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم.

یک درام است که زندگی ایتالیایی پس از جنگ را به روایت داستان تکان دهنده توتو بیان می کند. توتو کودک 6 ساله ای است که هر روز به «غرفه پروجکشن آلفردو» می رود تا در مورد فیلم ها بیاموزد و عشق به سینما را در خود پرورش دهد.

مطمئناً این فیلم را تنها از موسیقی متن آن که توسط انیو موریکونه ساخته شده و در سراسر جهان شناخته شده است، خواهید شناخت.

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم مرد بله گو

یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم مرد بله گو

Il Portaborse (The Yes Man) -مرد بله گو

این کمدی به کارگردانی دانیله لوچتی، داستان لوسیانو، معلم ادبیات را روایت می‌کند که رمان‌ها و مقالاتی را به عنوان نویسنده ناشناس برای روزنامه‌نگاری که به ایده نیاز دارد، می‌نویسد.

یک روز از وزارت صنعت درخواستی برای نوشتن سخنرانی دریافت می کند – از آن لحظه به بعد متوجه فساد نظام سیاسی می شود. این فیلم در زمینه فساد ایتالیایی بین دهه 80 و 90 می گذرد و به همین دلیل برای دانش آموزان با سطح متوسط ایتالیایی توصیه می شود.

 

منایع مقاله یادگیری زبان ایتالیایی با فیلم:

The 8 Best Films For Learning Italian | babbel

The Best Movies to Learn Italian | europassitalian

Learn Italian with Movies: The 24 Best Italian Films for Language Learners | Fluentu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.