زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی در خانه

یادگیری زبان اسپانیایی در خانه

یادگیری زبان اسپانیایی در خانه ممکن است چالش های مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. آیا سعی می کنید زبان اسپانیایی را به تنهایی یاد بگیرید اما احساس می‌کنید گیر کرده‌اید؟ شما تنها نیستید!

لینگووی به عنوان بهترین مرجع آموزش زبان، انواع کلاس زبان آنلاین را برای شما عزیزان برگزار می‌نماید. اگر می‌خواهید می‌توانید به صورت رایگان در کلاس آنلاین زبان اسپانیایی شرکت کرده و در صورت تمایل روند یادگیری خود را ادامه دهید.

 

یادگیری زبان اسپانیایی در خانه

با توجه به اینکه بیش از 21 میلیون نفر در این کره خاکی اسپانیایی را به عنوان یک زبان خارجی مطالعه می کنند، برخی از تاکتیک های آزمایش شده و واقعی برای یادگیری زبان اسپانیایی در خانه وجود دارد. این روش‌ها برای بسیاری از زبان آموزان موفق بوده است.

بهترین قسمت؟ بسیاری از راه‌هایی که می‌توانید اسپانیایی را در خانه تمرین کنید، در واقع آسان و سرگرم کننده هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدف خود را مشخص کنید، برنامه مطالعه خود را تنظیم کنید و سپس به دنبال آن بروید!

در این پست، نکاتی را در مورد چگونگی تعیین اهداف مناسب برای خود در زمان مناسب فرا خواهید گرفت. روش‌های سرگرم کننده، خلاقانه و مفرح برای تمرین اسپانیایی در خانه را کشف خواهید کرد تا بتوانید آن را به تنهایی یاد بگیرید.

 

هدف خود را از یادگیری اسپانیایی مشخص کنید

هدف شما چراغ راهنمایی است که شما را در طول کل فرآیند یادگیری همراهی می کند. همچنین به شما کمک می کند تا مسیر خود را ادامه دهید.

وقتی صحبت از یادگیری زبان اسپانیایی می شود، تعیین هدف برای موفقیت بسیار مهم است. برای تعیین هدفی که برای شما مناسب است، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • با یادگیری اسپانیایی می‌خواهید به چه چیزی برسید؟
  • آیا می‌خواهید مسلط باشید یا فقط مکالمه کنید؟
  • آیا می‌خواهید بتوانید به راجتی بخوانید و بنویسید؟
  • باید جلسات کاری را به زبان اسپانیایی برگزار کنید؟
  • و …

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید، گام بعدی این است که به تدریج به سمت آن حرکت کنید. برای این کار، مهم است که برنامه ریزی کنید و آن را دنبال کنید. زیرا به راحتی می توانید حواس خود را پرت کنید – یا بدتر از آن، خسته شوید!

در اینجا روش‌های جالبی وجود دارد که می توانید یادگیری زبان اسپانیایی در خانه را به بهترین شکل به سرانجام برسانید.

اما اول، سطح شما چیست؟ سطح تسلط شما چقدر است؟ آیا شما یک زبان آموز مبتدی، متوسط یا پیشرفته هستید؟

بسته به سطح خود، راه‌های مفیدی برای تمرین اسپانیایی و ادامه مسیر برای شما آورده شده است. به راحتی به سطح زبان اسپانیایی خود دست پیدا کنید و اهداف خودتان را دنبال نمایید.

روش‌های یادگیری زبان اسپانیایی در خانه

1. نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را به زبان اسپانیایی تماشا کنید

وقت آن است که خود را سرگرم کنید و تمام برنامه ها و فیلم های تلویزیونی اسپانیایی مورد علاقه خود را تماشا کنید! این یک راه عالی برای آموزش گوش شما برای درک لهجه های خاص اسپانیایی است. در حالی که کلمات، عبارات و اصطلاحات عجیب و غریب اما رایج را یاد می گیرید.

برای موثرتر کردن آن، زیرنویس‌های اسپانیایی را روشن کنید—به این ترتیب می‌توانید آنچه را که می‌شنوید بخوانید تا واژگان جدید را تقویت کنید.

چیزی برای تماشا نیاز دارید؟ کمدی El Vecino را می‌توانید ببینید.

 

2. لغات مشابه در تلفظ را یاد بگیرید

من این روش را دوست دارم زیرا سرگرم کننده، آسان و مفید است. یادگیری کلمات مشابه در زبان به شما در مشکلات تلفظی کمک می کند. از آنجایی که آنها کوتاه هستند و به راحتی قابل یادآوری هستند، می توانید با تکرار آنها در هر زمان و هر مکان، اسپانیایی را تمرین کنید.

این را امتحان کنید: Tres tristes tigres comen tres tristes platos de trigo.

می‌توانید در روند یادگیری زبان اسپانیایی در خانه زمانیکه که مشغول انجام کارهای مختلف هستید جملاتی مانند این را تکرار کنید.

 

3. به همه چیز در خانه خود برچسب بزنید

این نکته بدون توجه به سن شما به خوبی کار می‌کند. اما به ویژه برای بچه ها سرگرم کننده است. هر شیء خانگی را که می توانید ببینید به زبان اسپانیایی برچسب بزنید. میز، فرش، در، کتاب، همه چیز. نه تنها آگاهی واژگان خود را از این طریق افزایش می دهید، بلکه یک فضای کامل به زبان اسپانیایی در اطراف خود ایجاد می کنید که – به زودی خواهید دید – مغز شما را به سمت تفکر به زبان اسپانیایی سوق می دهد.

 

منابع:

21 Ways to Learn Spanish on Your Own at Home | Spanish.academy

How to Learn Spanish in 18 Powerful Ways | Fluentu.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.