زبان اسپانیایی

آموزش زبان اسپانیایی از صفر

آموزش زبان اسپانیایی از صفر

برای آموزش زبان اسپانیایی از صفر می‌توانید از ابزارها و منابع متفاوتی استفاده نمایید. طبق آنچه که به صورت حدودی اعلام شده است، 548 میلیون نفر به زبان اسپانیایی در دنیا صحبت میکنند.

این آمار زبان اسپانیایی را بعد از انگلیسی، چینی و هندی در رتبه چهارم پرکاربردترین زبان جهان قرار می‌دهد. یادگیری این زبان به شما در مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان بسیار کمک خواهد کرد.

اگر به دنبال آموزش زبان اسپانیایی از صفر (learn Spanish from scratch) هستید لینگووی به عنوان مرجع آموزش زبان می‌تواند بهترین راه حل شما باشد. استاد زبان اسپانیایی در پلتفرم ما با حساسیت بالا مجوز تدریس دریافت می‌کند. به همین دلیل با خیال راحت به صفحه تدریس زبان اسپانیایی ما سر بزنید.

 

آموزش زبان اسپانیایی از صفر

توانایی صحبت به زبان اسپانیایی رزومه شما را بسیار تقویت می‌کند به خصوص برای افرادی که تمایل به مهاجرت دارند. اگر دوزبانه هستید به طور ذهن قویتر و تسلط بهتری بر روی مسایل دارید.

چه به عنوان یک معلم اسپانیایی و چه به عنوان معلم هر رشته ای، می توانید در زمینه آموزش نیز فعالیت کنید. مهارت های زبانی شما را قادر می سازد با زبان آموزان دیگر تعامل داشته باشید.

آموزش زبان اسپانیایی از صفر شامل نکات و موارد متفاوتی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

آموزش زبان اسپانیایی از صفر

می‌توانید با استفاده از منابع متفاوت زبان اسپانیایی را بیاموزید.

 

از این اشتباهات دوری کنید

در اینجا 2 اشتباهی که اکثر مردم در روند آموزش زبان اسپانیایی از صفر مرتکب می شوند را معرفی می کنیم.

شماره 1 – آنها یا زمان زیادی را صرف گوش دادن به زبان اسپانیایی می کنند، بدون اینکه چیزی بفهمند، فکر می کنند که به این ترتیب پیشرفت خواهند کرد.

شماره 2 – آنها بلافاصله وارد دستور زبان و گرامر می شوند و سعی می کنند هر کلمه اسپانیایی را به معنای دستوری تجزیه کنند.

هر دوی این فعالیت ها توانایی اسپانیایی شما را مختل می کند. در واقع، از آنجایی که اکثر مردم این کار را انجام می دهند و هیچ نتیجه ای نمی بینند، خود را به خاطر عدم یادگیری زبان اسپانیایی سرزنش می کنند. آنها سپس تسلیم می شوند.

به یاد داشته باشید، آموزش زبان اسپانیایی از صفر ساده است، آسان نیست اما ساده است. باید محتوا را از نامفهوم به مفهوم تبدیل کنید. چگونه این کار را انجام می دهید؟ خب چند راه هست.

 

از موزیک و موسیقی کمک بگیرید

چرا ما دوست داریم از موسیقی اسپانیایی به عنوان منبعی برای آموزش زبان اسپانیایی از صفر استفاده کنیم؟ مردم دوست دارند از موسیقی برای یادگیری زبان اسپانیایی استفاده کنند زیرا به خاطر سپردن آن آسان است.

به یک آهنگ اسپانیایی فکر کنید که می خواهید متن آن را یاد بگیرید… چه کار میکنید؟ احتمالاً به آهنگ گوش می دهید و آن را دوست دارید.

سپس متن ترانه ها را جستجو کنید، آنها را ترجمه کنید و به گوش دادن و خواندن آهنگ ادامه دهید زیرا اکنون معنی آن را می دانید. هر زمان که کلماتی را که از آهنگ یاد گرفتید بشنوید، آنها را درک خواهید کرد و معنی آنها را خواهید دانست.

همین تمرین را انجام دهید و آن را در گفتگو به کار ببرید. شما می خواهید با دیالوگ سر و کار داشته باشید زیرا موسیقی با نحوه صحبت ما یکی نیست. هنرمندان، اشعار خود را با قافیه می سازند، نه لزوماً برای صحبت.

شما می خواهید مصاحبه ها یا حتی فیلم هایی را پیدا کنید که با دیالوگ های معتبر سروکار دارند. و اساساً، شما می‌خواهید «اشعار» یا رونوشت‌های آن قطعات محتوا را ببینید.

 

آموزش زبان اسپانیایی از صفر

لینگووی به عنوان یک مرجع معتبر می‌تواند به شما در یادگیری زبان اسپانیایی بسیار کمک نماید.

 

از کتاب برای آموزش زبان اسپانیایی از صفر کمک بگیرید

کتاب ها از گذشته برای یادگیری به عنوان منابعی معتبر و موثر شناخته می‌شوند. تقریبا در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید کتاب را بردارید و به مطالعه بپردازید.

نه نیازی به اینترنت دارند و نه شارژ آنها تمام می‌شود! با توجه به سطح، سن و اهداف خود می‌توانید کتاب‌های متفاوتی را برای یادگیری زبان اسپانیایی بیابید.

برای یادگیری و آموزش زبان اسپانیایی از صفر می‌توانید از کتاب های زیر استفاده نمایید:

  1. کتاب پریسما / Nuevo Prisma: از معتبرترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان اسپانیایی است. این کتاب از گذشته وجود دارد و به مرور زمان قسمت های مختلف آن تغییر پیدا کرده و یا به روز شده است. زبان آموزانی که تصمیم دارند در آزمون‌هایی مانند DELE شرکت کنند این کتاب منبع مناسبی خواهد بود.
  2. کتاب یادگیری صحبت به اسپانیایی / Learn to Speak Spanish: این کتاب توسط اساتید دانشگاه Alcalá تهیه شده و بسیار معتبر است. با استفاده از تمرینات قرار داده شده در کتاب می‌توانید سطح خود را ارتقاء دهید.
  3. کتاب استاد شدن در کلمات اسپانیایی / Mastering Spanish Vocabulary: می‌توانید موضوعات متفاوتی درباره فرهنگ، هنر، غذا، حمل و نقل، علمی، پزشکی، تجارت و غیره در این کتاب بیاموزید. خواندن آن به شما در ارتقاء سطح زبان و دایره لغات شما کمک بسیاری خواهد کرد.

 

منابع

How to Learn Spanish from Scratch (& Have Fun While Doing It) | lucalampariello

How To Learn Spanish From Scratch | speakspanishfaster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.