زبان آلمانی

آلمانی در 30 روز + دانلود کتاب و فایل صوتی 100% رایگان

آلمانی در 30 روز

آلمانی در 30 روز هم یک روش برای یادگیری زبان آلمانی است و هم کتاب‌هایی برای آن در بازار وجود دارند. اگر به دنبال کتاب آلمانی در 30 روز و نسخه PDF به همراه فایل صوتی هستید آنها را همین ابتدا برای شما قرار داده‌ایم.

اما اگر به دنبال روش غیر متکی، اصولی، کاربردی و حتی سرگرم کننده هستید ادامه مطلب را دنبال کنید که صحبت‌های زیادی با شما داریم.

دانلود کتاب pdf پی دی اف آلمانی در 30 روز – نسخه کامل و رایگان

دانلود فایل صوتی آلمانی در 30 روز – Mp3 CD

 

در واقع این کتاب یک دوره شامل دروس خودآموز به حساب می‌آید که به شما در یادگیری زبان آلمانی (رسیدن به یک سطح ابتدایی مناسب) کمک می‌کند.

شما با استفاده از این کتاب می‌توانید به ساختار و گرامر زیان آلمانی در کنار واژگان تسلط ابتدایی پیدا کنید. همچنین در این 30 درس مفاهیم پایه، بنیادی و کاربردی در زبان آلمانی را فراخواهید گرفت. بسیاری اما برایشان این مسیر ملال‌آور است پس در ادامه برای روش‌های بهتر همراه ما باشید.

پلتفرم کلاس آنلاین زبان لینگووی با دارا بودن برترین اساتید زبان آلمانی در خدمت شماست. کافی است تا به صفحه استاد آنلاین زبان آلمانی سر بزنید و در کلاس آزمایشی رایگان شرکت کنید. همچنین ویدیو معرفی به همراه اطلاعات هر مدرس نیز برای شما قرار داده شده است.

آلمانی در 30 روز کناب pdf فایل صوتی mp3

می‌توانید خود را با این کتاب مشغول کنید اما راه‌های بهتری برای یادگیری نیز وجود دارد!

آلمانی در 30 روز

خب در اینجا تجربیات خود من (شخص شخیص نویسنده این مقاله) آورده شده است. شما می‌توانید با اجرا آنچه در اینجا توضیح داده شده است در کنار یادگیری از آن خسته که نشوید هیچ لذت هم ببرید!

این پست خلاصه مسیری است که در ژانویه 2015 شروع کردم و آلمانی در 30 روز برای من محقق شد.

قبل از شروع، خود را موظف می دانم چند سلب مسئولیت را یادآوری کنم:

  • “من آلمانی یاد گرفتم” به این معنی است که می توانم مکالمات اولیه را به زبان آلمانی داشته باشم و همچنین آلمانی را به خوبی درک کنم (چه نوشتاری و چه گفتاری). قطعا یاد نگرفته ام که چگونه آلمانی را کاملاً صحبت کنم.
  • من ادعای اصالت همه چیز در این متن را ندارم. روش‌های پیشنهاد شده قبلا توسط دیگران نیز انجام شده‌اند.
  • قبلا برای یادگیری زبان آلمانی تلاش‌هایی کرده‌ام؛ این به من تا حدودی مزیتی داد.
  • اگر می خواهید هر چه سریعتر زبانی را یاد بگیرید، باید به خواندن ادامه دهید. علاوه بر ارائه برخی نکات کلی و الهام بخش، منابعی را آورده‌ام که در این متن به اشتراک می گذارم که به شما کمک می کند زبان آلمانی را سریع یاد بگیرید.

من حدود 30 تا 60 دقیقه روزانه را در دوره آلمانی در 30 روز خود صرف کردم، بنابراین سرمایه گذاری زمانی نسبتا زیادی نبود. حالا، بیایید شروع کنیم.

 

پنج اصل موثر در یادگیری آلمانی در 30 روز

من این فرضیه را داشتم که پنج اصل مهم برای یادگیری موثر زبان وجود دارد. یکی از اهداف من این بود که آزمایش کنم آیا اینها خوب هستند یا خیر. این پنج اصل عبارتند از:

  1. یک هدف روشن تعیین کنید
  2. از روز اول صحبت کنید
  3. روی کلمات مکرر تمرکز کنید
  4. خود را غرق در زبان کنید
  5. پیگیر باشید و رها نکنید

در زیر دقیقا توضیح خواهم داد که چگونه از این اصول برای یادگیری آلمانی استفاده کردم.

آلمانی در 30 روز

اگر روش‌های دیگری را نیز امتحان کرده‌اید آنها را در بخش نظران با دیگران نیز در میان بگذارید.

1. یک هدف روشن تعیین کنید

من از رویکرد اهداف و نتایج کلیدی (OKR) برای تعیین هدف پیروی کردم. هدف کلی من یادگیری آلمانی در 30 روز بود. به طور خاص من می خواستم این نتایج کلیدی محقق شود:

  1. 1000 کلمه رایج آلمانی را یاد بگیرم
  2. 10 آهنگ آلمانی را بیاموزم
  3. با دوستان آلمانی خود مکالمات کلی داشته باشم

1 و 2 خوب هستند زیرا قابل اندازه گیری هستند، اما مهم ترین نتیجه کلیدی برای من شماره 3 بود که کمی مبهم بود.

برای اینکه آن را ملموس‌تر کنم، تصمیم گرفتم بتوانم تمام آخر هفته را با یک دوست قدیمی (آلمانی) که در شهرمان بود بگذرانم.

همچنین، زمانی که تصمیم گرفتم واقعاً برنامه‌ام را انجام دهم، اساساً به تمام دنیا اعلام کردم که تا 30 روز دیگر آلمانی یاد می‌گیرم.

هدف از این کار کاملاً روان‌شناختی بود، زیرا پس از آن باید به برنامه پایبند باشم تا شبیه یک احمق کامل به نظر نرسم.

در واقع، در طول دوره آلمانی در 30 روز، مردم مدام از من می پرسیدند “مطالعه آلمانی چگونه پیش می رود؟”. که همیشه می‌توانستم جواب بدهم: «Sehr Gut, Danke!»

(من همچنین مخفیانه تصمیم گرفتم ویدیویی را ضبط کنم که به زبان آلمانی صحبت می‌کردم. در هر روز 30 روز این کار را انجام دادم، اما شما را از ناهنجاری ویدیوهایی که ضبط شده، دریغ خواهم کرد.)

 

2. از روز اول صحبت کنید

من معتقدم یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در هنگام یادگیری زبان می توانید مرتکب شوید این است که صحبت کردن را تا زمانی که «آماده هستید» به تعویق بیندازید.

یادگیری زبان مانند رفتن به باشگاه است: اگر می خواهید عضله سازی کنید، هر چیزی غیر از ورزش فقط به تعویق انداختن است. یادگیری آلمانی در 30 روز نیز آسان نیست و نیازمند برنامه منظم است.

به طور خاص، کاری که من برای صحبت کردن از روز اول انجام دادم، یافتن دوستانی بود که یا آلمانی صحبت می کردند یا می خواستند آلمانی یاد بگیرند.

سپس به آنها گفتم که من به مدت 30 دقیقه در ساعت 8 شب آنلاین خواهم بود. به آنها گفتم که دوست دارم در آنجا آلمانی را با آنها تمرین کنم.

من توانستم در مجموع 5 نفر را جذب کنم. هیچ‌کدام از آنها آلمانی زبان مادری نبودند، اگرچه برخی از قبل مسلط بودند (که به نظر من بسیار مهم بود!)، و برخی مانند من تازه شروع به یادگیری کردند.

برای اینکه بتوانم در زبان هدف یک برگه تقلب حاوی عبارات ضروری ایجاد کردم. این برگه از گیر کردن من جلوگیری کرد و به طور کلی در مکالمات آنلاین ما بسیار مفید بود. لینک آن را در انتها مقاله گذاشته‌ام میتوانید دانلود و هرجور که می‌خواهید آن را شخصی‌سازی کنید.

با پیروی از تشبیه «زبان یک ماهیچه است»، هنگام مطالعه به تنهایی هر چیزی را که به زبان آلمانی می شنیدم یا می خواندم با صدای بلند تکرار می کردم.

در مقایسه با فقط «دریافت» غیرفعال (گوش دادن، خواندن) آلمانی، من فکر می کنم که این واقعاً برای تقویت آن سیناپس های آلمانی در مغز شما تفاوت ایجاد می‌کند.

 

*** 3 نکته دیگر باقی‌مانده است. اگر می‌خواهید آنها را نیز بدانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه در “آلمانی در 30 روز + دانلود کتاب و فایل صوتی 100% رایگان

  1. تام گفت:

    فایل پی دی اف دان نمیشه

    1. support گفت:

      لینک دانلود اصلاح شد ممنون از اطلاعتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.