زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه رایگان

آموزش زبان فرانسه رایگان

آموزش زبان فرانسه رایگان برای بسیاری از زبان‌آموزان موضوعی مهم است. اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید، احتمالاً به دنبال کلاس های آنلاین فرانسوی و منابع رایگان می‌باشید.

دوره ها و منابع زبان فرانسه زیادی وجود دارد که دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. چگونه می‌دانید که کدام دوره‌های زبان فرانسه کیفیت خوبی دارند، بدون اینکه ساعت‌ها را اتلاف کنید و همه آنها را آزمایش کنید؟

لینگووی به عنوان پلتفرم کلاس آنلاین زبان به شما امکان شرکت در کلاس‌های آزمایشی رایگان، دیدن ویدیو معرفی اساتید و آشنایی با رزومه آنها را می‌دهد.

به راحتی وارد صفحه کلاس آنلاین زبان فرانسه شوید و روند یادگیری زبان فرانسه خود را آغاز نمایید.

 

آموزش زبان فرانسه رایگان

خبر خوب این است که هزاران راه مقرون به صرفه و حتی رایگان برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد. من این مقاله را گردآوری کرده ام تا بدانید زبان فرانسه را از کجا شروع کنید.

من ابزارهای بی شماری را برای یادگیری زبان فرانسه کاوش و آزمایش کرده ام تا بهترین آنها را پیدا کنم. به این ترتیب، شما مجبور نیستید. بیایید نگاهی به این منابع و کلاس های آنلاین رایگان زبان فرانسه بیندازیم.

 

آموزش زبان فرانسه رایگان

می‌توانید از منابع رایگان معرفی شده در این مقاله به راحتی زبان فرانسه را بیاموزید.

 

کلاس‌ها، دوره‌ها و سیستم‌های آموزش زبان فرانسه رایگان

اگر به درس‌های آنلاین علاقه‌مند هستید، مجموعه استثنایی از کلاس‌ها، دوره‌ها و سیستم‌های رایگان فرانسوی آنلاین موجود است. همچنین اگر میخواهید درباره بهترین روش‌های آموزش زبان فرانسه که در لینگووی نیز مورد استفاده هستند بدانید، خواندن محتوا آن خالی از لطف نیست.

در اینجا فقط چند وب سایت که آموزش زبان فرانسه رایگان را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند آورده شده است:

 

1. Coursera

MOOC ها (Massive Open Online Courses) یا دوره‌های آنلاین آزاد گسترده نه تنها دوره‌های زبان فرانسه را ارائه می‌دهند، بلکه دوره‌هایی را در مورد موضوعات دیگر به زبان فرانسوی نیز ارائه می دهند.

اگر هنوز برای مطالب کاملا فرانسوی آماده نیستید، نگران نباشید! علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد مذاکره یا نحوه توسعه یک استارتاپ هستید؟ یا شاید مکانیک کوانتومی یا حتی جاوا یا ++C بیشتر مورد علاقه شما باشد؟

علاقه شما هر چه باشد، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید یک دوره آموزشی در مورد آن را پیدا کنید که در Coursera با زیرنویس فرانسوی تدریس می شود! پس به عنوان یک مرجع معتبر آموزش زبان فرانسه رایگان آن را در نظر داشته باشید.

 

2. EdX

EdX دقیقاً مانند کورسرا یک پورتال آموزش زبان فرانسه رایگان است. دارای مجموعه‌ای از دوره‌هایی است که زبان فرانسه در آنها آموزش داده می‌شود.

با بیش از 40 گزینه، می توانید در مورد حقوق بشر، بازاریابی، جبر، اخترفیزیک یا حتی فلسفه بیاموزید.

اگر یک زبان آموز مبتدی هستید، باید دوره زبان WestonHS به نام On-Ramp to AP® French Language and Culture را بررسی کنید. دارای چندین درس ویدیویی رایگان است که توسط یک مربی بومی فرانسه زبان تدریس می شود.

 

3. آموزش زبان فرانسه رایگان با الیور

Learn with Oliver یک فلش کارت آنلاین است که به شما امکان می دهد کلمات و عبارات فرانسوی را یاد بگیرید و خود را آزمایش کنید. به عنوان یک مرجع آموزش زبان فرانسه رایگان شناخته می‌شود.

فلش کارت برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته وجود دارد. این وب سایت حتی یک تحلیلگر متن دارد که متون خارجی را تحلیل می‌کند. ممکن است بخواهید آن را با یکی از منابع معرفی شده بعدی در این مقاله استفاده کنید!

من شخصاً عاشق آموزش با خبرنامه های ایمیلی الیور و مشتاقانه منتظر دیدن آنها در صندوق پیام خود هستم. هر ایمیل با چند تمرین سرگرم کننده همراه است تا مطمئن شوید که به تمرین ادامه می دهید.

 

4. BBC Languages

به دنبال یک مقدمه فوق العاده برای زبان فرانسه با ویدئو و تعداد زیادی مطالب مرتبط هستید؟ دوره زبان فرانسه بی بی سی محل خوبی برای شروع است.

محتوا می تواند بسیار ساده یا پیشرفته تر باشد، و شما می توانید آنچه را که با سطح شما مطابقت دارد انتخاب کنید! با توجه به استانداردهای بالایی که برای محتوا در نظر گرفته شده است، یک مرجع معتبر برای آموزش زبان فرانسه رایگان محسوب می‌گردد.

 

5. TV5 Monde

TV5 Monde مقالات خبری متنوعی را به زبان آموزان فرانسوی ارائه می دهد که توسط سطح CEFR سازماندهی شده اند. درک ویدیویی و صوتی، سوالات چند گزینه ای و تمرین های تعاملی نیز وجود دارد.

چه یک مبتدی یا یک زبان آموز پیشرفته باشید، آنها مقالاتی با تمرین دارند که به شما کمک می کند درک مطلب فرانسه خود را تقویت کنید.

 

6. Class Central

کلس سنترال یک پورتال آنلاین است که آموزش زبان فرانسه رایگان را از سایت های مختلف (از جمله Coursera و EdX) نمایه می کند.

در حال حاضر، آنها بیش از 900 دوره آموزشی به زبان فرانسوی در سایت خود دارند.

 

Learn French Free Online

انواع پادکست برای یادگیری بهتر هر زبانی می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

صدا و پادکست برای آموزش زبان فرانسه رایگان

پادکست ها راهی عالی برای یادگیری زبان فرانسه هستند. می‌توانید هر جا که می‌روید آن‌ها را با خود ببرید – در مسیر رفت‌وآمدتان، وقتی بیرون با سگ قدم می‌زنید، یا در زمان استراحت ناهار گوش دهید.

هر زمان که یک لحظه خالی دارید، می‌توانید در یادگیری زبان جلو بیفتید. پادکست های زبان فرانسه زیادی وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها که دوره کامل فرانسوی را ارائه می دهند، وجود ندارد.

من پادکست‌هایی را ترجیح می‌دهم که یک کلاس گام به گام فرانسوی را ارائه مهیا میکنند. یا زبان فرانسه را همانطور که در دنیای واقعی صحبت می‌شود آموزش می‌دهند. در اینجا برخی از بهترین آنها برای آموزش زبان فرانسه رایگان آورده شده است:

 

1. FrenchPod101

FrenchPod101 برای ثبت نام رایگان است. دارای مقدار قابل توجهی از محتوای فرانسوی در هر سطح از مبتدی تا پیشرفته است.

یک هفته آزمایشی رایگان برای آزمایش درس ها در تمام سطوح مهارت دریافت می کنید. پس از آن، شما باید برای درس های پیشرفته تر و مطالب برتر هزینه کنید، اگرچه ارزشش را دارد.

به نظر برای شروع یادگیری و آموزش زبان فرانسه رایگان محلی مناسب است اما حتما سایر موارد زیر هم بررسی کنید.

 

2. Journal en Français Facile

Journal en Français Facile یک پادکست خبری رایگان به زبان فرانسه ساده از پخش rfi است.

خبر یکی از سخت‌ترین چیزهایی است که در زبان مقصد بخواهید درک کنید. معمولاً خیلی سریع خوانده می شود و حاوی اطلاعات و زبان رسمی بسیار زیادی است.

خوشبختانه، با Journal en Français Facile می توانید از رویدادهای جهان مطلع شوید و روی زبان فرانسه نیز همزمان خود کار کنید.

 

3. TuneIn

در TuneIn می‌توانید کانال‌های رادیویی فرانسه یا کبک را به راحتی بیابید. رادیو به صورت کلی یک مرجع برای آموزش زبان فرانسه رایگان است اما باید متناسب با سطح زبان شما باشد.

چند ایستگاه را بر اساس لهجه ای که می خواهید یاد بگیرید آزمایش کنید، ببینید چه چیزی توجه شما را جلب می کند و از آن لذت ببرید. برنامه را دانلود کنید تا از رادیو به صورت آفلاین در دستگاه تلفن همراه خود لذت ببرید.

 

4. Forvo

اگر با کلمه جدیدی برخورد کردید، مخصوصاً با زبان فرانسوی که ترکیب حروف بی صدا زیادی دارد، فوروو مکانی عالی است. برای گوش دادن به کلماتی که توسط یک فرانسه زبان اصیل صحبت می شود بهترین جا می‌باشد.

پایگاه داده بزرگی دارد و مرجع خوبی برای آشنایی با تلفظ ها در زبان فرانسه نیز می‌باشد.

 

کلام آخر درباره آموزش زبان فرانسه رایگان

بزودی بیش از 20 مرجع بیشتر برای آموزش زبان فرانسه رایگان در این مقاله معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.