زبان ترکی استانبولی

کلاس ترکی استانبولی آنلاین

کلاس ترکی استانبولی آنلاین

اگر به دنبال بهترین کلاس ترکی استانبولی آنلاین با برترین اساتید ایران هستید، جایی به جز لینگووی نباید به دنبال آن باشید. ما به شما زبان ترکی استانبولی را طبق استانداردهای بین‌المللی با بهترین کیفیت در کمترین زمان آموزش خواهیم داد.

پلتفرم آموزش آنلاین زبان لینگووی به عنوان مرجع معتبر برای تدریس زبان ترکی استانبولی آنلاین شناخته می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره کلاس ترکی استانبولی آنلاین باهم صحبت کنیم.

 

کلاس ترکی استانبولی آنلاین

افراد به دلایل متفاوت و متنوع قصد مهاجرت به کشور ترکیه یا ادامه تحصیل در ترکیه و غیره را دارند. همچنین، بسیاری نیز به دلایلی مانند کسب و کار، تجارت و سرمایه‌گذاری در این کشور به سراغ یادگیری زبان ترکی می‌روند.

تفاوتی ندارد که به زبان ترکی استانبولی صرفا علاقه داشته باشید و یا نیاز داشته باشید که آن را فرا بگیرید. کلاس ترکی استانبولی آنلاین ابزاری است در اختیار شما تا زبان ترکی را فرا بگیرید.

نداشتن زمان کافی برای شرکت کردن در کلاس‌های حضوری و مشکلات، هزینه و زمان مورد نیاز از مواردی است که افراد به دنبال کلاس آنلاین ترکی استانبولی می‌روند.

لینگووی با استفاده از متد پیشرفته و رویکرد و نگرش به‌روز اقدام به ارائه خدمات نوین آموزش آنلاین ترکی نموده است. شما طبق استاندارد بین‌المللی و ساختار تایید شده توسط سفارت ترکیه در لینگووی آموزش ترکی استانبولی خواهید دید.

در لینگووی شما با استفاده از کلاس ترکی استانبولی آنلاین می‌توانید بدون داشتن دغدغه مکان جغرافیایی از هر کجای تهران، ایران و جهان زبان ترکی را یاد بگیرید.

شما از طریق اینترنت به بهترین اساتید ترکی استانبولی دسترسی خواهید داشت. کلاس‌ها از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، می‌گردند.

تاکید و تمرکز اصلی بر روی مکالمه خواهد بود. به این ترتیب شما با دغدغه کمتر نسبت به یادگیری گرامر به راحتی می‌توان زبان بیاموزید. ما به صورت پشتیبانی آنلاین و رایگان تا انتها روند یادگیری در کنار شما خواهیم بود.

 

Online Turkish class

می‌توانید برای یادگیری زبان ترکی استانبولی به راحتی به لینگووی اعتماد کنید. آموزش آنلاین ترکی استانبولی با بالاترین کیفیت در پلتفرم ما ارائه می‌شود.

 

نحوه برگزاری کلاس ترکی استانبولی آنلاین

انواع دوره‌های کلاس ترکی استانبولی آنلاین در لینگووی به طور معمول دارای 3 سطح استاندارد تعریف شده می‌باشد:

✅ برای مبتدیان سطح A1-A2 که طبق استاندارد شامل 19 جلسه است که در 4 ترم به اتمام می‌رسد.

✔️ سطح B1-B2 گه سطح متوسط بوده و شما در 4 ترم شامل 19 جلسه این سطح را به اتمام خواهید رساند.

✅ سطح پیشرفته C1-C2 که مانند دو سطح تعریف شده دارای 4 ترم و مجموعا 19 جلسه می‌باشد.

دوره‌ها همانطور که احتمالا می‌دانید با پایه کتاب Hitit که به عنوان مرجع رسمی برای آزمون TOMER شناخته می‌شود، برگزار می‌گردد.

می‌توانید پس از تعیین سطح آنلاین در یکی از کلاس‌ها ثبت نام نمایید. می‌توانید ویدیو معرفی اساتید ما را تماشا کرده و حتی در کلاس آزمایشی رایگان شرکت کنید. بعد از آن با انتخاب استاد روند یادگیری شما در کلاس ترکی استانبولی آنلاین آغاز می‌شود.

لینگووی با داشتن سابقه درخشان در زمینه آموزش آنلاین زبان و دستاوردهای بسیار به شما نوید بهترین کیفیت آموزش را می‌دهد.

 

کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی به شما کمک می‌کند تا به صورت منعطف یادگیری این زبان را در برنامه خودتان بگنجانید.

 

مزایا کلاس ترکی استانبولی آنلاین

دوره های آموزش آنلاین ترکی در لینگووی از مزایا و خصوصیات مهم و مثبتی برخوردار هستند. در انواع دوره برگزار شده اساتید برتر تهران و ایران به شما در یک پلتفرم بروز طبق استاندارد جدید آموزش می‌دهند.

روش کلاس آنلاین زبان ترکی در لینگووی به صورت کلی متمایز و متفاوت از دوره‌های متداولی است که دیده‌اید. ما توانسته‌ایم با داشتن رضایت بیش از 95% زبان آموزان در این حوزه بهترین باشیم.

از جمله مزایا و ویژگی ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • دوره ها کاملا به صورت برخط/زنده/Live برگزار شده و به هیچ عنوان غیرزنده/بازپخش/offline نمی‌باشند.
  • هدف کلاس و آموزش در این مجموعه صرفا کسب درآمد نبوده و کیفیت تدریس و یادگیری شما در اولویت قرار دارند.
  • مدرس به صورت پویا و در ارتباط با شما روند آموزش را ادامه می‌دهد و تعامل در یادگیری دارای اهمیت می‌باشد.
  • انواع فعالیت‌های کلاس استاندارد و مفید برای یادگیری شما برای کلاس ترکی استانبولی آنلاین در نظر گرفته شده‌اند.
  • بدون محدودیت جغرافیایی در هر کجای تهران، ایران و یا جهان که باشید می‌توانید در کلاس شرکت کنید.
  • انواع کلاس ها به صورت گروهی، خصوصی، ویژه مکالمه، ویژه مهاجرت، ویژه تجارت، نیمه فشرده، فشرده و غیره برگزار می‌شوند.
  • کیفیت کلاس‌ها معادل و یا فراتر از کلاس‌های حضوری هستند.
  • شما می‌توانید بر اساس برنامه‌ریزی و محدودیت زمانی خود نسبت به انتخاب ساعت و روز کلاس‌ها اقدام نمایید.
  • مشاوره رایگان و همیشگی به صورت مستمر در طی دوره به صورت تلفنی و آنلاین در اختیار شما است.
  • و …

 

کلاس ترکی استانبولی آنلاین 1

اگر میخوای ترکی یاد بگیری جایی به جز لینگووی نرو! بهترین کلاس آنلاین ترکی استانبولی همینجاست!

 

توضیحات تکمیلی

از جمله سوالاتی که ذهن زبان آموزان را درگیر خود می‌کند کیفیت آموزش و اساتید یک مجموعه یا آموزشگاه زبان است. همچنین درباره نحه برگزاری دوره‌ها نیز سوالاتی مطرح می‌شود. در اینجا توضیحات تکمیلی درباره کلاس ترکی استانبولی آنلاین را برای شما قرار داده‌ایم.

⭐ زبان آموز و استاد مکلف هستند در ساعت مقرر و انتخاب شده خود برای برگزاری کلاس حاضر شده و کلاس را برگزار نمایند.

🌟 انواع دوره‌های زبان لینگووی با بهره‌وری از بهترین، قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین ایزارها و نرم‌افزارها برگزار می‌شود.

⭐ در آموزش آنلاین ترکی استانبولی ارائه شده توسط ما، از متد به روز استفاده شده در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه آنکارا استفاده می‌گردد.

🌟 در کلاس آنلاین ترکی شما می‌توانید از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید کشور زبان ترکی بیاموزید.

⭐ اساتید لینگووی همه دارای تجربه و سابقه تحصیل مرتبط بوده و همگی پس از تایید ناظر ارشد امکان حضور در مجموعه را پیدا کرده‌اند.

🌟 مدرسین ما با دارا بودن تجربه آمادمیک و تدریس به صورت خصوصی و آنلاین می‌توانند به شما در یادگیری به بهترین شکل کمک کنند.

⭐ آموزش و کلاس ترکی استانبولی آنلاین در لینگووی با توجه به هر چهار مهارت اصلی شنیدن، خواندن، گوش دادن و نوشتن هستند.

🌟 تاکید و سعی مجموعه بیشتر بر روی مکالمه محور بودن آموزش زبان های مختلف مانند ترکی می‌باشد.

⭐ شما بعد از گذارندن دوره‌های آموزش زبان ترکی لینگووی آماده برای شرکت در آزمونهایی مانند TOMER خواهید بود.

 

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی با استفاده از متدهای روز آموزشی و بیشتر به شکل مکالمه محور می‌باشد.

 

چرا زبان ترکی؟

مهم بودن آشنایی داشتن با زبان ترکی زمانی بیشتر مشخص میشود که بدانیم حدود 85 میلیون نفر از بدو تولد به این زبان صحبت می‌کنند. همچنین ترکی به عنوان زبان دوم نیز توسط بسیاری صحبت می‌شود که این آمار را گسترده‌تر می‌نماید.

همانطور که به احتمال زیاد می‌دانید، انواع مختلف زبان ترکی شامل انواع لهجه های ترکی نیز وجود دارند. این موارد از جهات مختلف متفاوت و مشابه یکدیگر هستند. در کشورمان ایران نیز اقوام عزیز ترک زبان (تورک زبان) بسیاری داریم. وجود دلایل متعدد برای یادگیری زبان ترکی و ترکی استانبولی به ویژه در منطقه خاورمیانه آن را به یک زبان محبوب تبدیل کرده است.

شما برای مهاجرت به کشور ترکیه و سایر کشورهای ترک زبان نیز با دانستن این زبان مزیت و امتیاز بیشتری خواهید داشت. به ویژه در کشور ترکیه که تنها 10 درصد از مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند.

کلاس آنلاین زبان ترکی به شما کمک می‌کند که علی‌رغم داشتن دغدغه و مشغله امکان پیگیری روند یادگیری خود را داشته باشید. همچنین به دلیل منعطف بودن روند آموزش آنلاین زبان ترکی فشار کمتری را برای یادگیری به این روش احساس خواهید کرد.

اگر سوالاتی درباره کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی و نحوه برگزاری و اساتید دارید می‌توانید به راحتی از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت با ما در تماس باشید.

 

کلام آخر درباره 

شما برای یادگیری زبان ترکی استانبولی نیاز است تا یک موسسه یا آموزشگاه یا استاد را انتخاب نمایید. مهم ترین چیز در این انتخاب کیفیت خروجی حاصل شده در قبال زمانی است که شما برای یادگیری صرف می‌نمایید.

لینگووی متعهد است تا بهترین کیفیت آموزش و برترین اساتید زبان را برای شما مهیا کند. با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانید کلاس ترکی استانبولی آنلاین خود را در پلتفرم ما آغاز نموده و از سطح ممتاز آموزش لذت ببرید.

 

منابع:

yee.org.tr

turkishclass101.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.