زبان فرانسه

10 کتاب آموزش زبان فرانسه 🇫🇷 با لینک دانلود رایگان pdf 📥

کتاب آموزش زبان فرانسه

بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه کدام است؟ Bonjour! من به عنوان یک دانش آموخته فرانسوی و نویسنده این مقاله از سال 2014 به صورت آنلاین زبان فرانسه را آموزش می دهم. مجموعه عظیمی از کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه دارم. اگر تصویری از کتاب را در این صفحه می‌بینید، من صاحب آن هستم و در واقع از آن برای تدریس آنلاین خود استفاده می کنم.

این مقاله که در پلفرم آموزش آنلاین زبان لینگووی برای شما تهیه شده است را تا انتها بخوانید تا بتوانید انتخاب درست برای کتاب آموزش زبان فرانسه داشته باشید. کتاب ها با لینک دانلود رایگان pdf قرار گرفته اند و می‌توانید از آنها به راحتی استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید به صفحه آموزش آنلاین زبان فرانسه سر بزنید و با اساتید لینگووی آشنا شوید. همچنین امکان استفاده از کلاس آزمایشی رایگان برای شما فراهم شده است.

اگر میخواهید درباره بهترین و به روزترین روش‌های آموزش زبان فرانسه که در لینگووی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر بدانید، خواندن محتوا آموزش زبان فرانسه توصیه می‌شود.

 

5 کتاب برتر برای یادگیری زبان فرانسه

این پنج کتاب در واقع عبارتند از: (بر روی هر کدام از آنها بزنید وارد صفحه دانلود شده و GET را بزنید، اگر تبلیغ باز شد ببنید و مجدد کلیک کنید.)

  1. Practice Makes Perfect Complete French All-In-One
  2. The Ultimate French Review and Practice
  3. Grammaire en Dialogues – Niveau Grand Débutant
  4. Vocabulaire en Dialogues A1-A2
  5. French For Dummies All-In-One

این مقاله به این موضوع می پردازد که چرا این عناوین را انتخاب کرده ام و آنها را به دانش آموزانم توصیه می کنم. من همچنین نظر صادقانه ای در مورد کتاب فرانسوی All-in-One For Dummies، کتاب شماره 1 آمازون برای یادگیری زبان فرانسه ارائه می دهم. توصیه میکنم پس به خواندن ادامه دهید!

در طول سال‌ها، دانش‌آموزان مبتدی بارها از من می‌پرسیدند که کدام کتاب‌ها را توصیه می‌کنم.

در حالی که کتاب‌های درسی زیادی خریده و امتحان کرده‌ام، همیشه هم همان کتاب‌ها را توصیه می‌کنم. کتاب‌هایی که در این فهرست پیشنهاد می‌کنم، کتاب‌هایی هستند که برای کلاس‌های آنلاین خود استفاده می‌کنم.

کتاب داستان فرانسه زبان اصلی "غریبه"

این مقاله مربوط به کتاب‌های درسی است، می‌توانید به مقاله مربوط به کتاب‌های داستان فرانسه زبان هم با کلیک بر روی این عکس سری بزنید.

سایر کتاب های توصیه شده برای یادگیری فرانسه

  1. کتاب French Verb Drills که برای سطوح مبتدی تا متوسط مناسب بوده و بخش اول مربوط به افعال با قاعده و بخش دوم مرتبط با افعال بی قاعده می‌باشد. این دو بخش شامل 27 و 12 درس و در مجموع کتاب شامل 39 درس می‌باشد. (دانلود)
  2. کتاب Beginning French fo the Utterly Confused که برای مبتدیان که قصد یادگیری زبان فرانسه را دارند اما کمی دچار سردرگمی شده‌اند بسیار مفید است. (دانلود)
  3. بعدی کتابی با نام Edito مناسب برای سطح B1 بوده و از متدهای جدید برای آموزش استفاده می‌نماید. البته این کتاب برای تمام سطوح به صورت مجزا نگارش شده است. 9 درس اصلی با موضوعات متفاوت شامل نکات قبولی در آزمون DELF برای سطح B1 است. تمام مهارت‌ها شامل مکالمه، لغات، گرامر، تلفظ و آشنایی با فرهنگ مورد توجه قرار گرفته‌اند. (دانلود کتاب + دانلود فایل صوتی)
  4. کتاب French for Beginners که همانطور که از نام آن مشخص است، برای مبتدیان بسیار مناسب بوده و می‌تواند نقطه شروعی برای شما به جهت یادگیری فرانسوی باشد. (دانلود)

 

کتاب آموزش زبان فرانسه

قبل از اینکه نگاهی به کتاب‌هایی بیندازیم که واقعاً برای یادگیری زبان فرانسه مورد علاقه من هستند، می‌خواهم به این کتاب بپردازم: French All-in-One For Dummies. با بیش از 1200 بررسی در آمازون، این کتاب شماره 1 وب سایت برای یادگیری زبان فرانسه است.

اما آیا واقعا ارزش خرید دارد؟ (که جزو 5 مورد برتر که در بالا آورده شده است نیست)

 

The French For Dummies All-In-One

بهترین کتاب یادگیری فرانسوی

کتاب The French For Dummies All-In-One

به طور خلاصه، اگر به دنبال همراهی برای خواندن کتاب های دیگر خود هستید، بله. The French For Dummies All-in-One شش کتاب در یک است.

کتاب‌های یک و دو مقدمه بزرگی برای واژگان پایه ارائه می‌کنند. همراه با بسیاری از دیالوگ‌های کاربردی.

در حالی که من قویاً به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم بر قواعد خواندن تسلط داشته باشند، این کتاب آواشناسی انگلیسی زیادی را برای همه کلمات و دیالوگ‌ها ارائه می‌کند.

این یک مزیت بزرگ برای افرادی است که خیلی تنبل هستند که نمی توانند تلاش کنند و قوانین خواندن را یاد بگیرند.

کتاب‌های سوم، چهارم و پنجم هم گرامر و هم افعال را پوشش می‌دهند. به عنوان کتاب آموزش زبان فرانسه بد نیستند.

این نظر من است: در حالی که این فصل ها مقدمه خوبی را ارائه می دهند، من احساس می کنم که تمرین کامل کنید: Complete French All-in-One (با کتاب For Dummies اشتباه گرفته نشود!) چون بسیار قوی است که گرامر و افعال فرانسوی را بهتر ارائه می دهد.

علاوه بر این، این کتاب For Dummies هیچ تمرینی ارائه نمی دهد در حالی که کتاب‌های دیگر (به زیر مراجعه کنید) تمرین های بی شماری را ارائه می دهند. کتاب For Dummies برخی از بازی‌ها را ارائه می‌کند، اما این جایگزینی برای تمرین‌های واقعی نیست.

این کتاب شامل یک سی دی است که من آن را گوش دادم. در واقع شامل برخی صداها برای دیالوگ ها با لهجه فرانسوی و برخی فرانسوی-کانادایی است.

گفتنی است، سی دی چیز زیادی ندارد و واقعاً فقط یک نگاه اجمالی به زبان فرانسوی گفتاری ارائه می دهد. مطالب بسیار بیشتری به صورت رایگان در سایت لینگووی وجود دارد.

 

Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One

کتاب آموزش زبان فرانسه 2

کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One

کتاب Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One اثر آنی همینوی را کتاب مقدس برای همه دانش‌آموزان فرانسوی مبتدی و متوسط می‌دانم.

دلیل اینکه این کتاب را دوست دارم این است که دستور زبان فرانسه را به روشی بسیار روشمند و منطقی بیان می کند. یک کتاب آموزش زبان فرانسه کامل و مناسب برای شما است.

من این کتاب را دوست دارم زیرا می توانید از آن برای مراحل اولیه یادگیری زبان فرانسه استفاده کنید. همچنین، زمانی که پیشرفته تر شدید به استفاده از آن ادامه دهید.

این کتاب All-in-One نام دارد زیرا در واقع هفت کتاب است. این کتاب علاوه بر دستور زبان، صرف افعال، واژگان و مکالمه و فرانسه نوشتاری را نیز در بر می گیرد.

ناشر، مک گراو هیل، یک پیشرو در زمینه مواد آموزشی است و کتاب‌های آنها قوی هستند. این کتاب همچنین برای خودآموزی بسیار عالی است زیرا تمرینات زیادی در هر فصل ارائه می دهد.

Ultimate French Review and Practice

بهترین کتاب آموزش زبان فرانسوی

کتاب Ultimate French Review and Practice

این عنوان، The Ultimate French Review and Practice توسط دیوید استیلمن و رونی گوردون، همراهی عالی برای کتاب فوق است. کتاب Ultimate French نیز از انتشارات McGraw Hill است.

در حالی که هر دوی این کتاب‌ها حوزه‌های یکسانی را پوشش می‌دهند (گرامر، صرف افعال، و غیره)، توضیحات Ultimate French کمی ظریف‌تر است.

علاوه بر این، این کتاب تمرینات زیادی را برای هر فصل ارائه می دهد که برای خودآموزی بین درس بسیار عالی است.

کتاب آموزش زبان فرانسه قبلی تمرین‌های صوتی را ارائه نمی دهد. Ultimate French با یک CD تعاملی ارائه می شود.

 

Grammaire en Dialogues – Niveau Grand Débutant

کتاب آموزش زبان فرانسه 1

کتاب Grammaire en Dialogues – Niveau Grand Débutant

عنوان بعدی در لیست کتاب آموزش زبان فرانسه این است:

Grammaire en Dialogues – Niveau Grand Débutant اثر Odile Grand-Clément.

این کتاب را دوست دارم زیرا روند بسیار خوبی را دارد. دیالوگ های مربوط به زندگی واقعی را با دستور زبان اصلی فرانسوی تطبیق می دهد. هر دیالوگ با توضیحات مختصری و همچنین تمرینات دنبال می شود.

احساس می کنم که این کتاب خودآموز خوبی نیست و بهتر است توسط معلم تدریس شود. دلیلش این است که توضیحات بسیار مختصر است.

در حالی که کتاب همراه با یک سی دی برای گوش دادن به دیالوگ ها است، سرعت گفتار بسیار برای مبتدیان سریع است.

من احساس می کنم که یک کتاب گفتگوی جامد برای هر درس آنلاین بسیار مهم است. این به دانش آموز اجازه می دهد تا بعد از معلم صحبت کردن و تکرار را تمرین کند.

در واقع، این عنوان توسط CLE International منتشر شده است، که یک ناشر پیشرو در کتاب برای کمک به دانش آموزان برای آماده شدن برای امتحانات فرانسوی DELF & DALF است. اینها امتحانات زبان فرانسوی متعلق به دولت فرانسه است.

دو کتاب دیگر که من به همراه کتاب‌های گفتگوی ذکر شده قبلی توصیه می‌کنم عبارتند از: Grammaire en Dialogues A1-B2 و Communication Progressive du Français A2-B1، هر دو توسط Claire Miquel.

Claire Miquel نویسنده برجسته CLE International است و کتاب های گفتگوی او عالی هستند. من کتاب گفتگوی A1-B2 را برای دانش آموز مبتدی که ممکن است قبلاً مقداری زبان فرانسه بلد باشد، پیشنهاد می کنم.

از بین تمام کتاب‌هایی که در طول سال‌ها استفاده کرده‌ام، من از Communication Progressive A2-B1 با بیشتر زبان آموزانم استفاده کرده‌ام و این کتاب عالی برای استفاده پس از اولین کتاب‌های Debut یا A1-B2 Grammaire en Dialogues است.

 

کتاب آموزش زبان فرانسه …

به زودی تعداد بیشتری از کتاب‌های فوق‌العاده برای یادگیری زبان فرانسوی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

منابع:

Best & Most Effective Books For Learning French | Freanchlearner

The ten best books for learning French | Cia-france

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.