زبان اسپانیایی

مهاجرت به اسپانیا | نکات مهم برای زندگی در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا

در این مقاله در پلتفرم آموزش آنلاین زبان لینگووی به بررسی موضوع مهاجرت به اسپانیا پرداخته‌ایم. اگر از طرفداران زبان اسپانیایی و زندگی در این کشور بینظیر هستید باید به شما بگوییم ¡Olé! 😊.

آموزش آنلاین زبان اسپانیایی

به طور معمول تمرکز زیادی روی نحوه دریافت هر یک از مجوزهای اقامت یا ویزاهای مختلف وجود دارد. ما اصول اولیه قانون مهاجرت اسپانیا را در این مطلب پوشش داده ایم و حتی ایده هایی از بهترین مکان ها برای زندگی به عنوان یک مهاجر ارائه کرده ایم.

با این وجود، هنوز چیزی واقعاً مهم وجود دارد که باید از آن آگاه بود: همه جنبه هایی که زندگی را آسان می کنند. همه چیزهایی که باید بدانید تا زندگی خود را به عنوان یک مهاجر در کشور ساده کنید. زیرا، چه چیزی زندگی در قلمرو اسپانیا را در مقایسه با کشور شما متفاوت می کند؟ مردم اینجا چگونه رفتار می کنند؟ هنجارها و رفتارهای اصلی کدامند؟

این تردیدها تمام شد! در این مقاله قصد داریم نکات اصلی زندگی در اسپانیا به عنوان یک خارجی را به شما ارائه دهیم. آنها را دنبال نکنید و همه چیز پیچیده می شود!

 

آموزش زبان اسپانیایی

بله، درست است که بیش از 10 درصد از جمعیت اسپانیا را خارجی ها تشکیل می دهند. و بله، این تعداد هرگز متوقف نمی شود.

مطمئناً تعداد زیادی از جوامع مهاجر و خارجی را خواهید یافت که مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کرده‌اند و در موقعیت شما قرار دارند. می توانید با آنها انگلیسی یا حتی زبان خودتان را صحبت کنید.

با این وجود، یادگیری صحبت کردن به زبان اسپانیایی می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. این امر زندگی شما را در این کشور بسیار آسان تر می کند.

اتباع اسپانیایی ممکن است بهترین صحبت کنندگان به انگلیسی در جهان نباشند. به خصوص اگر به شهرهای کوچکتر نقل مکان کنید، ممکن است سطح انگلیسی در آنجا زیر خط فقر باشد 😊!

علاوه بر این، و به خصوص برای مراحل اولیه که باید با بوروکراسی انجام دهید، مانند دریافت کارت اقامت، زبان اسپانیایی می تواند ضروری باشد.

به احتمال زیاد کارمندان دولتی آنجا حتی یک کلمه هم انگلیسی صحبت نمی کنند. بنابراین رفتن به آنجا با حداقل سطح اسپانیایی می تواند بعد از مهاجرت به اسپانیا شما را نجات دهد.

در نهایت، بدیهی است که اگر واقعاً می خواهید فرهنگ اسپانیایی را تجربه، درک و ادغام کنید، دانستن زبان ضروری است. در واقع به شما این امکان را می دهد که دوستان اسپانیایی پیدا کنید و با مردم محلی صحبت کنید، که کل تجربه را کامل می کند.

 

مهاجرت به اسپانیا

از جمله شهرهای معروف و محبوب در اسپانیا قطعا بارسلونا است!

 

توصیه های مهاجرت به اسپانیا

در اینجا چند توصیه برای شما داریم تا بتوانید روند مهاجرت خودتان به اسپانیا را تصور کرده و ببینید که زندگی کردن در این کشور چه حس و حالی دارد!

زمان بندی اسپانیایی را درک کنید

اگر از کشورهای اتحادیه اروپا دیدن کرده اید یا حتی در آن زندگی کرده اید، زمان آن رسیده است که آنها را فراموش کنید. اسپانیا کاملا متفاوت عمل می کند.

فروشگاه ها و مراکز خرید تا دیر وقت (معمولاً 9 شب) باز هستند. مردم ناهار را در ساعت 2 بعد از ظهر و شام را در ساعت 9-10 شب می خورند. میان‌ وعده‌های اواسط صبح ضروری است، و حتی برخی از آن‌ها بعد از ناهار یک چرت سریع (سیستا) می‌گیرند.

اگر برای صرف ناهار یا شام بیرون می روید، راحت باشید و از مهاجرت به اسپانیا لذت ببرید 😉.

چیزی که اسپانیایی‌ها از آن لذت می‌برند، نشستن پای میزهای خود پس از پایان وعده‌های غذایی و گذراندن زمان با هم و صحبت کردن است. این مانند مراسمی است که باعث می شود زمان ناهار طولانی باشد.

 

بیشتر بخوانید >>> منابع اسپانیایی برای زبان آموزان

 

تا جایی که می توانید سفر کنید

یکی از بهترین چیزهای اسپانیا مناظر متنوع آن است. اگرچه کل کشور شگفت انگیز است، اما آنچه در شمال پیدا می کنید با آنچه در جنوب پیدا می کنید کاملاً متفاوت است.

هر منطقه ویژگی های خاص خود را دارد: شهرهایی که کاملاً متفاوت هستند، غذاهای منحصر به فرد و فرهنگ خاص.

به همین دلیل است که هنگام پیشنهاد بهترین مکان هایی که می توانید برای زندگی در اسپانیا به عنوان یک مهاجر انتخاب کنید، زمان سختی داشتیم.

اما این یک مزیت بزرگ دارد: می توانید سفر در سراسر کشور را شروع کنید و هرگز خسته نخواهید شد.

توصیه ما؟ سفرهای کوتاه آخر هفته را پس از مهاجرت به اسپانیا آغاز کنید و سعی کنید کل قلمرو دربرگیرنده خاک اسپانیا را کاوش کنید.

به عنوان مثال، اگر در بارسلونا زندگی می کنید، بیلبائو و سن سباستین را در یک آخر هفته طولانی کشف کنید. و سفر به سویا یا مالاگا در روز دیگری و هر زمان که می توانید از والنسیا دیدن کنید.

کل کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. وظیفه شما این است که به تدریج شروع به کشف هر یک از آن گوشه ها کنید.

 

Immigration to Spain

اگر به هنر علاقه دارید کشور اسپانیا میتواند نظر شما را جلب نماید!

 

مراقب انتخاب رستوران خود باشید

چیزی که بسیاری از خارجی ها بر آن تاکید می کنند این است که چقدر خوب می توانید در قلمرو اسپانیا غذا بخورید. غذا در اینجا به سادگی خوشمزه است.

با این وجود، شما باید مراقب باشید. بسیاری از رستوران ها، به ویژه آنهایی که در مناطق توریستی اصلی واقع شده اند، به خوبی که می توانند نخواهند بود. آنها برای گردشگران ساخته شده اند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید پائلا عالی بخورید، سعی کنید ابتدا بهترین مکان ها را برای پائلا پیدا کنید. رفتن به خیابان اصلی که در آن توریست‌ها فراوان است، نمی‌توانید یک پائلا واقعی را تجربه کنید.

خوبی این است که امروز به راحتی می توانید آن مکان ها را بشناسید. کافی است نگاهی به نظرات Google Maps یا Tripadvisor هر رستوران بیندازید و با توجه به گفته‌های محلی‌ها انتخاب کنید. این یک قانون سرانگشتی خوب است.

و اگر به سرتاسر کشور سفر می کنید، از امتحان رستوران های محلی واقع در شهرهای کوچک نترسید. جایی است که غذاهای خوشمزه را با قیمتی واقعا ارزان می خورید.

 

بیشتر بخوانید >>> 300 کلمه رایج انگلیسی

 

بعد از مهاجرت به اسپانیا فعال باشید!

یکی دیگر از جنبه های مثبت زندگی در اسپانیا میزان فعال بودن این کشور است. خسته شدن در تعطیلات آخر هفته واقعاً پیچیده است.

فرصت های فراغت زیادی پیدا خواهید کرد. بسیاری از فعالیت ها در طول هفته سازماندهی می شوند، برخی به طور خاص برای مهاجران (که فراوان هستند) و برخی دیگر به طور کلی برای خانواده ها طراحی شده اند.

بنابراین مطمئن شوید که در خانه نمانید و کشف کنید که شهر شما چه چیزی برای ارائه دارد، اصلا پس برای چه مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کردید؟

و حتی اگر برای هر روز سازماندهی زیادی وجود نداشته باشد، رفتن برای نوشیدنی یا قهوه در هر میدان اسپانیایی برای تماشای نحوه حرکت مردم یکی دیگر از تجربه های دلپذیری است که می توانید شروع کنید.

 

مهاجرت به اسپانیا

شما می‌توانید با توجه به شرایط خودتان شهرهای گرمسیرتر و کم باران تر و یا بالعکس را برای مهاجرت به اسپانیا انتخاب نمایید.

 

با آب و هوا و آب و هوا سازگار شوید

بسیاری اسپانیا را به دلیل آب و هوای مطبوع و شرایط آب و هوایی ایده آل آن بهشت می دانند.

و بله، درست است که باران معمول نیست و درجه حرارت عالی است.

بنابراین، از این نظر، نکته در اینجا ساده است: تا حد امکان از آب و هوای کشورها لذت ببرید، هرگز در خانه نمانید، زیر نور آفتاب قدم بزنید، آهسته دویدن، قدم زدن و در ساحل مطالعه کنید و غیره.

اما، به همان اندازه که تصور کردن آن پیچیده است، آب و هوای اسپانیا نقاط ضعف خود را نیز دارد.

اول از همه، به این دلیل که در مناطق خاصی مانند مادرید و به ویژه آندلس (در جنوب)، ممکن است در تابستان بسیار گرم باشد. تا جایی که رفتن به خیابان تا ساعت 7 یا 8 شب گزینه خوبی نیست.

از طرف دیگر، برخی از مناطق شمال، مانند کشور باسک، از دمای سردتر برخوردار هستند و باران چیزی رایج تر است. بنابراین اگر هر یک از این مناطق را به عنوان پایگاه جدید زندگی خود در نظر می گیرید، این حقایق را در نظر داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید >>> نحوه استفاده از دیکشنری

 

بدانید که بوروکراسی اسپانیا کند است

هنگام انجام هر نوع کاغذبازی، داشتن یک حالت ذهنی آرام و غیرمشوش ضروری است. بوروکراسی اسپانیا واقعا کند است و می تواند اعصاب شما را به هم بزند.

توجه داشته باشید که ممکن است مجبور شوید برای مدت طولانی در صف بمانید، و به شدت مانند این است که صبر خود را برای همیشه از دست داده اید.

اگر بتوانید با یک فرد محلی یا حتی با یک وکیل بروید، خیلی بهتر است. آنها به شما کمک می کنند تا زمان را راحت تر سپری کنید.

بعد از مهاجرت به اسپانیا، هنجارهای اجتماعی سفت و سخت را فراموش کنید…

اگر از هر یک از شهروندان اسپانیایی بپرسید که هر وقت از کشورهایی مانند بریتانیا بازدید می کنند، چه برداشتی دارند، یک پاسخ مشترک در میان آنها وجود دارد. خارجی های آنجا واقعا مودب هستند و در موقعیت های اجتماعی به هم احترام زیادی می گذارند.

ما نمی گوییم که اسپانیایی ها بی ادب هستند. فقط این است که آنها نسبت به هنجارهای اجتماعی بسیار انعطاف پذیرتر هستند.

در صف بودن شاید جزیی از اسپانیایی بودن است و کسی که نمی شناسید به عنوان یک دوست دیده می شود، حتی اگر قبلاً هرگز صحبت نکرده باشید.

اینها نمونه هایی هستند که می توانند توضیح دهند که چرا شهروندان اسپانیایی از بیرون می توانند کمی بی دقت به نظر برسند.

 

Immigration to Spain

زمان در اسپانیا گویی آهسته تر میگذرد و شما میتوانید ساعت ها از کتاب خواندن در کنار ساحل و یا از قدم زدن در آن لذت ببرید.

 

کلام آخر درباره مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا یک کشور گرم و صمیمی حساب می‌شود که بسیاری آن را با گاوبازی به خاطر می‌آوردند! هر چیزی که درباره اسپانیا وجود دارد می‌تواند بر روی تصمیم شما بر مهاجرت به اسپانیا تاثیر گذار باشد.

تحقیقات خود را برای مهاجرت به این کشور تکمیل کنید و به ویژه مسائل اقتصادی و امکان پیدا کردن شغل مناسب را در کنار سایر موارد بررسی نمایید.

این موارد برای گرفتن بهترین تصمیم به شما خواهند کرد تا از پشیمانی های احتمالی جلوگیری شود.

درنهایت اگر نیاز به آموزش زبان اسپانیایی دارید با پلتفرم آنلاین زبان لینگووی همراه ما باشید.

 

منایع:

Immigrationspain.es

strongabogados

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.