زبان اسپانیایی

منابع اسپانیایی برای زبان آموزان

منابع آموزش اسپانیایی

برای آموزش زبان اسپانیایی باید از بهترین منابع اسپانیایی استفاده کنید. اگر شما می خواهید زبان اسپانیایی را به خوبی بیاموزید باید کتاب ‌های حرفه ای را انتخاب کنید تا مسیر حرکت تان را به طور کلی مشخص نمایید. جهت آموزش زبان اسپانیایی، کتاب‌ ها می توانند به شما کمک کنند. به طور کلی شما باید برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی، آموزش آنلاین زبان سوئدی، آموزش آنلاین زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان فرانسه، آموزش آنلاین زبان هلندی، آموزش آنلاین زبان ایتالیایی، آموزش آنلاین زبان استانبولی و غیره از کتاب‌ های مناسبی استفاده نمایید.

 برخی از کتاب‌ های آموزش زبان اسپانیایی بسیار سبک هستند. بر همین اساس افراد به راحتی می توانند آنها را بخوانند و از زبان اسپانیایی مبتدی تا زبان حرفه ‌ای پیش روند. اگر شما تصمیم به یادگیری زبان اسپانیایی گرفته ‌اید باید زمان انتخاب کتاب دقت زیادی داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین کتاب آموزش زبان اسپانیایی را تهیه کنید. هر یک از کتاب ‌هایی که مبانی اسپانیایی را آموزش می دهند دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند. انتخاب کردن روش یادگیری در گام اول آموزش زبان اسپانیایی اهمیت زیادی دارد. در نظر گرفتن تعیین و هدف آنچه که بعد از دوران آموزش به آن اهمیت داده می شود یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کتاب است.

معرفی کتاب های مهم آموزشی منابع اسپانیایی

 برخی از بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی و منابع اسپانیایی که شما می توانید از آنها برای یادگیری زبان استفاده کنید عبارتند از :

پگاه کریمی مدرس لینگووی

  1. مجموعه کتاب های پریسما

 به عنوان یکی از قدیمی ترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی این کتاب را می‌ توانیم به شما معرفی کنیم. از گذشته در بین علاقه‌ مندان زبان اسپانیایی این کتاب محبوبیت ویژه‌  ای داشته است. در این چند سال اخیر ویرایش جدیدی را روی آن ایجاد کرده‌ اند. بر همین اساس شما می توانید مطالب تغییر کرده و جدید را درون این کتاب مشاهده کنید. این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع شناخته می شود. برای افرادی که می‌ خواهند آزمون های مربوط به زبان اسپانیایی را ارائه دهند این کتاب بهترین منبع است.

مجموعه کتاب های پریسما را در شش سطح طبقه بندی می کنند. بر همین اساس افراد می‌ توانند از سطح ۱ تا سطح سی دو با این کتاب‌ ها جلو بروند. شیوه آموزش زبان اسپانیایی در این کتاب بر اساس مکالمه استوار می باشد. هر یک از دروس را شما بر مبنای مکالمه یاد می گیرید. در مجموع تمرین هایی که در این کتاب وجود دارد موجب پیشرفت مهارت خواندن، صحبت کردن، شنیدن و نوشتن می شود.

 

بشتر بخوانید >> نحوه استفاده از دیکشنری

 

  1. کتاب Learn to speak Spanish

 یکی دیگر از بهترین منابع اسپانیایی این کتاب می باشد. اگر شما می‌ خواهید آموزش زبان اسپانیایی را در سطح عمومی یاد بگیرید این کتاب پیشنهاد خوبی برایتان است. این کتاب برای افرادی مناسب می باشد که مایل هستند سطح متوسطی از زبان اسپانیایی را یاد بگیرند. آنها اگر برای سفر کردن به کشورهای اسپانیایی زبان با مشکل مواجه شوند از این کتاب می ‌توانند استفاده کنند. به جرات می توانیم بیان کنیم که این کتاب یکی از بهترین کتاب های زبان اسپانیایی به شمار می ‌رود.

 کیفیت این کتاب آموزش زبان اسپانیایی به وسیله مراجع آموزشی و همچنین اساتید حرفه ‌ای تایید شده است. با مطالعه این کتاب شما می توانید یادگیری زبان اسپانیایی تان را از سطح مبتدی تا سطح متوسط افزایش دهید. با استفاده کردن از تمرین ها و مثال هایی که در این کتاب وجود دارد شما می توانید درک مطلب و توانایی خواندن مطالب تان را افزایش دهید. در صورتی که متد آموزشی این منبع را با یک برنامه تنظیم شده پیش ببرید می توانید به راحتی به زبان اسپانیایی صحبت کنید.

 

  1. آموزش زبان اسپانیایی با کتاب El Cronometro

 یکی دیگر از کتاب‌ هایی که به عنوان بهترین منابع اسپانیایی شناخته می ‌شود این کتاب است. این کتاب در دسته بندی های متفاوتی چاپ می گردد. افرادی که می ‌خواهند در آزمون های حرفه ای آموزش زبان اسپانیایی شرکت کنند از این کتاب ‌ها می ‌توانند استفاده نمایند. اگر شما مایل هستید که به صورت حرفه ‌ای و اصولی زبان اسپانیایی را یاد بگیرید مجموعه کتاب ‌های مورد نظر پیشنهاد خوبی برایتان می باشد. این مجموعه کتاب‌ ها در شش جلد و طبق معیار آموزشی اروپا چاپ می گردد.

 افراد می‌ توانند از سطح مبتدی و سطح پیشرفته آموزش زبان اسپانیایی این کتاب‌ ها را تهیه کنند. زبان آموزانی که قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارند در تمامی گروه سنی این مجموعه کتاب برایشان مناسب است. تمامی درس های مربوط به این کتاب ها در دو مرحله آموزشی می باشد. مرحله اول آماده سازی فردی است و مرحله دوم آموزش گروهی می‌باشد. نویسندگان این کتاب ها اساتید و پژوهشگران حرفه ‌ای زبان اسپانیایی هستند.

  1. کتاب Mastering Spanish Vocabulary

 از دیگر منابع اسپانیایی که شما می توانید انتخاب کنید این کتاب است. اگر احساس می کنید از پیشرفت برای یادگیری زبان اسپانیایی به یک راهنما نیاز دارید از این کتاب می توانید استفاده نمایید. این کتاب از جمله کتاب‌ هایی است که دایره لغات اسپانیایی شما را گسترش می‌ دهد. حدود ۱۰ هزار واژه در این کتاب وجود دارد. یک فایل صوتی هم همراه با کتاب به شما ارائه داده خواهد شد. شما می توانید با استفاده از فایل صوتی تلفظ هر یک از کلمات را یاد بگیرید. همچنین مهارت شنیداری و یادگیری کلامی تان را با این کتاب ارتقا می دهید. آموزش زبان اسپانیایی همراه با این کتاب در موضوعات متفاوت دسته بندی می شود. برای یادگیری زبان اسپانیایی با استفاده از این کتاب باید بدانید که هر موضوع در یک دسته قرار می گیرد.

 زبان آموزان اسپانیایی و همچنین مسافران کشورهایی که اسپانیایی زبان هستند می توانند دسته بندی های متفاوت را پیدا کنند. سپس بر اساس نیاز خود هر یک از دسته بندی های یادگیری زبان اسپانیایی را به کار بگیرند. موضوع واژگانی که در این کتاب وجود دارد متفاوت است. خانه، تجارت، پزشکی، عبارات علمی، حمل و نقل، غذا، واحد های اندازه گیری، فرهنگ، لباس و غیره از جمله موضوعات این کتاب به شمار می ‌رود.

 

بیشتر بخوانید >> 11 پادکست برتر آلمانی

 

  1. یادگیری زبان اسپانیایی با کتاب Competencia gramatical en USO

 یکی دیگر از کتاب‌ های منابع اسپانیایی این کتاب است. اگر شما در مورد آموزش زبان اسپانیایی هیچ چیزی نمی دانید و به تازگی می‌ خواهید آموزش زبان اسپانیایی را یاد بگیرید این کتاب برایتان مناسب است. این کتاب در سه سطح آموزشی مبتدی، متوسط و همچنین پیشرفته چاپ شده است. بسیاری از افرادی که آموزش گرامر زبان اسپانیایی برایشان اهمیت دارد مجموعه کتاب‌ های مورد نظر را انتخاب می ‌کنند. هر درس که در این کتاب وجود دارد دارای یک نکته گرامری می باشد. بنابراین تمرین های مربوط به آن را بر اساس نکات درسی باید به خوبی بیاموزید. این مجموعه کتاب‌ ها چهار جلد هستند و سطح متفاوتی را پشتیبانی می‌ کنند.

 

  1. کتاب Suena

یکی دیگر از منابع اسپانیایی این کتاب می باشد که شامل ۴ جلد است. متد آموزشی این کتاب بر اساس مکالمه می باشد. شما زمان آموختن هر یک از جملات متفاوت می توانید دستور زبان واژه ها و نکات دیگری را یاد بگیرید. با مطالعه جلد اول که مربوط به سطح مبتدی است می‌ توانید به‌راحتی یادگیری زبان اسپانیایی خود را تقویت کنید. جلد دوم، سوم و چهارم این کتاب از سطح متوسط تا پیشرفته را پوشش خواهد داد. زمانی که شما کتاب ها را می خوانید به راحتی به زبان اسپانیایی مسلط می شوید. توجه داشته باشید که برای هر یک از دروس کتاب زمان مناسبی را باید اختصاص دهید تا تمام این نکات را بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.