زبان آلمانی

چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم؟ با مثال

سوال در آلمانی

اگر در حال یادگیری زبان آلمانی هستیم باید بدانیم که چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم. در آموزش آنلاین زبان آلمانی تمامی نکاتی که مربوط به سوال پرسیدن می باشد را می توانید دریافت کنید. هر یک از روش ها و راهکارهایی که برای سوال پرسیدن در این زبان وجود دارد را می توانید بررسی کنید و سپس بهترین روش سوال پرسیدن را به کار بگیرید. دقت داشته باشید که پیش از طرح سوال باید به خوبی در مورد روش های بهتر سوال پرسیدن اطلاعات بیشتری به دست آورید. منابع زیادی وجود دارند که هر یک از این منابع را باید برای آموزش سوال پرسیدن بشناسید.

دوره های آموزش زبان آلمانی به نسبت دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دشواری های بیشتری دارد. به طور کلی اگر مایل هستیم اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم داشته باشیم، باید دوره های آموزش را بگذرانیم. در این دوره ها تمامی نکات ساده و دشواری که مربوط به زبان آلمانی می باشد را می توانید مشاهده کنید. برای تمرین کردن جهت سوال پرسیدن در زبان آلمانی باید منابعی را بشناسید که کمکتان کنند. برخی از اصلی ترین و مهمترین این منابع که کاربردی می باشند و باید آنها را بشناسید در ادامه معرفی می کنیم.

 

فاطمه اله وردی مدرس لینگووی

به زبان آلمانی سوال بپرسیم

منابعی که کمک می کند به زبان آلمانی سوال بپرسیم

برخی از مهمترین و اصلی ترین منابعی کمکمان می کند به زبان آلمانی سوال بپرسیم عبارت است از :

 

  1. PurposeGames

در این وب سایت شما می توانید هر یک از نکات آموزش آنلاین زبان آلمانی که مربوط به سوال پرسیدن می باشد را یاد بگیرید. سوال پرسیدن به زبان آلمانی در این وب سایت از طریق بازی های هدفمند آموزش داده می شود. شما می توانید در این وب سایت دانش کلمات تان را افزایش دهید و معنی آنها را به خوبی محک بزنید. پس از اینکه معادل هر یک از کلمات را به فارسی پیدا کردید می توانید انواع بازی ها را در وب سایت انجام دهید. سپس نمره ها و امتیازاتی که به دست آورده اید را می توانید مشاهده نمایید. تعداد دفعاتی که قادر هستید هر یک از بازی ها را انجام دهید نامحدود می باشد. شما هرچند بار که مایل باشید می توانید از این وب سایت استفاده کنید.

 

  1. Deutsche Welle (German Wave)

این رسانه یکی از دیگر راهکارهایی است که به شما برای سوال پرسیدن به زبان آلمانی کمک می کند. این رسانه را به عنوان رسانه ملی آلمانی می شناسند. تمامی پرسش های آلمانی در این رسانه به صورت مکالمه ای آموزش داده خواهند شد. شما با استفاده از این روش می توانید پرسش و همچنین پاسخ دادن به پرسش ها را به زبان آلمانی یاد بگیرید. یکی از نکاتی که در مورد این روش باید به خوبی در نظر داشته باشید این است که آرام و واضح صحبت کنید. در این صورت سریعتر می توانید پرسش کردن به زبان آلمانی را بیاموزید.

  1. Quizlet

اگر می خواهیم به زبان آلمانی سوال بپرسیم و از فلش کارت ها استفاده کنیم باید بدانیم که این وب سایت بسیار مناسب است. این وب سایت را به عنوان یکی از بهترین جوامع آنلاین آموزش زبان آلمانی راه اندازی کرده اند. بنابراین شما می توانید در این وب سایت تمامی فلش کارت های آموزشی را مشاهده کنید و سپس از آنها برای سوال کردن به زبان آلمانی استفاده نمایید. هر یک از تمرین ها و تست ها از اصولی نوشتن کلمات به زبان آلمانی تا انتخاب کردن کلمه مناسب را در بر می گیرند. این وب سایت برای زبان آموزانی که مبتدی می باشند بی نظیر است. اگر شما هر پرسشی را به اشتباه پاسخ دهید، می توانید با مطالعه بیشتر مشکل خود را متوجه شوید.

 

بیشتر بخوانید >> 7 گواهینامه رسمی زبان آلمانی

 

راهنمای جامع مربوط به اینکه بدانیم به زبان آلمانی سوال بپرسیم

شما باید به خوبی بدانید که سوال پرسیدن به زبان آلمانی امری دشوار و بسیار مهم است. سوال پرسیدن در هر یک از بان ها امری ضروری می باشد و با استفاده از کلمات و عبارات متنوع سوال پرسیدن آغاز می شود. اینکه شما بدانید چه کلماتی در زبان آلمانی برای سوال پرسیدن استفاده می شوند بسیار مهم است. برخی از کلماتی که پرسشی اند و در زبان آلمانی برای سوال پرسیدن استفاده می شوند who، what، when، where  و why هستند. این کلمات در انگلیسی کاربرد دارند و در آموزش زبان آلمانی به نحو دیگری بیان می شوند. تلفظ آنها در زبان آلمانی فرق می کند. بنابراین باید به خوبی در مورد مثال هایی که می خواهیم در ادامه بیان کنیم اطلاعات بیشتری به دست آورید.

چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم انواع مثال ها

اگر می خواهیم سوال پرسیدن به زبان آلمانی را بیاموزیم باید در آموزش زبان آلمانی انواع کلمات پرسشی را بشناسید. برخی از مهمترین کلمات پرسشی در زبان آلمانی همراه با مثال عبارت هستند از :

 

  1. Wer که جایگزین who است

برای اینکه بخواهیم از فردی سوال بپرسیم چه کسی ؟ باید از این کلمه استفاده کنیم. سوال پرسیدن به زبان آلمانی با این کلمه باید با لحن خاصی باشد. مثال؛ Wer kommt mit dir zur Hochzeit. Who is coming with you to the wedding.

 

  1. was که جایگزین what است

برای اینکه هر سوال پرسشی را در آموزش زبان آلمانی یاد بگیریم به این کلمه نیاز داریم. مثال؛ Was ist los mit dir. What is up with you.

 

بیشتر بخوانید >> 10 کتاب درباره برلین

  1. سوال پرسیدن به زبان آلمانی با Wenn به جای when و if

برای اینکه از فردی در زبان آلمانی بپرسیم چه زمانی می خواهد یک اقدامی را انجام دهد باید از این کلمه پرسشی استفاده کنیم. سوال پرسیدن به آلمانی با این کلمه در دوره های آموزشی به خوبی تدریس می شود. مثال؛ Wenn sollen wir nach Paris fahren. When should we go to Paris.

 

  1. Wann جایگزین when می شود

برای اینکه به زبان آلمانی سوال بپرسیم باید با این کلمه نیز آشنا باشیم. این کلمه به جای when استفاده می شود و در برخی از جملات وجود دارد. مثال؛ Genau wann werden deine Eltern ankommen. Exactly when will your parents arrive.

 

  1. آموزش زبان آلمانی با Wo به جای where

اگر بخواهیم سوال پرسیدن به زبان آلمانی را با کلمه where انجام دهیم باید از کلمه پرسشی wo که آلمانی است استفاده کنیم. این کلمه به معنی کجا می باشد و در جملات زیادی کاربرد دارد. مثال؛ Sag mir, wo hast du deinen Rock kaufen. Tell me, where did you buy your skirt.

 

  1. کلمه Warum جایگزین why است

در آموزش زبان آلمانی کلمه Warum به جای why به کار گرفته خواهد شد. برای اینکه بخواهیم دلیل چیزی را از فردی بپرسیم باید این کلمه را مورد استفاده قرار دهیم. مثال؛ Warum sprichst du Deutsch. Why do you speak German.

  1. آموزش زبان آلمانی با Wie به جای how

برای اینکه به زبان آلمانی سوال بپرسیم و بخواهیم مطلع شویم چه کسی اقدامی را انجام داده است باید از کلمه Wie استفاده کنیم که به جای how می آید. مثال؛ Wie kommst du zur Schule. How do you get to school.

 

  1. Wieso جایگزین why

یکی دیگر از کلمات پرسشی که برای سوال پرسیدن به زبان آلمانی باید به کار بگیریم کلمه Wieso است. این کلمه جایگزین why می شود و معنی آن چرا است. مثال؛ Wieso? Ich habe dir noch gestern vierzig Dollar gegeben. Why? I gave you only yesterday $40!/I gave you $40 only yesterday.

 

آموزش خصوصی زبان آلمانی با لینگووی https://lingoway.org/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.