زبان آلمانی, عمومی

10 کتاب درباره برلین

کتاب درباره برلین لینگووی

اگر شما می خواهید زبان آلمانی را بیاموزید باید کتاب های زیادی را مطالعه کنید. کتاب درباره برلین در تعداد زیادی چاپ شده است که هر یک از آنها دارای جنبه های آموزشی می باشد. با خواندن این کتاب ها شما می توانید علم تان را در مورد زبان آلمانی افزایش دهید. همچنین اطلاعات دقیق از شهر برلین و فرهنگ آلمانی به دست آورید. آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان ایتالیایی، آموزش زبان هلندی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان استانبولی، آموزش زبان سوئدی و … با خواندن کتاب هایی درون پایتخت شان انجام می گردد. در صورتی که شما اطلاعات زیادی در مورد فرهنگ و پایتخت زبان مورد علاقه داشته باشید، سرعت یادگیری تان افزایش پیدا می کند. بنابراین برای یادگیری زبان آلمانی بهتر است که کتاب های مربوط به برلین را بشناسید.

آموزش زبان آنلاین با لینگووی : یادگیری زبان در هرجا و هر زمان. بدون صرف وقت، هزینه رفت و آمد، آموزش آنلاین زبان را شروع کنید.

آشنایی با انواع کتاب درباره برلین

برخی از انواع کتاب درباره برلین که جنبه آموزشی دارد و شما می توانید برای آموزش زبان آلمانی از آنها کمک بگیرید عبارت هستند از :

فرار از دیوار برلین

  1. Deutsch Aktuell

این کتاب یکی از معروف ترین کتاب های آموزش آلمانی به شمار می‌ رود. در دبیرستان ‌های آمریکا این کتاب به صورت دوره ‌ای تدریس می گردد. هر فصل این کتاب برای یادگیری زبان آلمانی دارای موضوعی خاص می باشد. موضوعات متفاوت مانند غذا، ورزش و غیره در هر یک از فصل‌ های متفاوت این کتاب مورد بررسی قرار می ‌گیرد. هر یک از موضوعات به وسیله یک داستان کلی به یکدیگر وصل می ‌شود. دانش ‌آموزانی که از این کتاب استفاده می کنند می توانند شخصیت های داستان را در یاد نگه دارند. اگر شما در سطح مبتدی، متوسط، و پیشرفته آلمانی، آموزش آلمانی را می‌ گذرانید می توانید از این کتاب کمک بگیرید. این کتاب بیشتر در مورد فرهنگ شهر برلین است. به همین دلیل می توانید با موضوعات مربوط به فرهنگ آلمان آشنا شوید.

 

  1. Komm mit!

این کتاب درباره برلین مربوط به دستور زبان می باشد. در دبیرستان‌ های آمریکا این کتاب آموزش داده می شود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که با خرید این کتاب می توانید یک سی دی آموزشی دریافت کنید. تلفظ کلمات را با استفاده از این کتاب به خوبی یاد می گیرید. موضوعات کتاب به گونه ‌ای انتخاب شده است که شما دستور زبان خود را بتوانید تقویت کنید.

یاسمن زین العابدین مدرس لینگووی

 

بیشتر بخوانید >> 11 پادکست برتر آلمانی

 

  1. German Second and Third Years برای یادگیری زبان آلمانی

این کتاب آموزش آلمانی بیشتر به افرادی اختصاص دارد که با زبان آلمانی آشنا هستند. آن دسته از افرادی که می‌ خواهند قواعد زبان آلمانی را به خوبی بشناسند می ‌توانند از این کتاب استفاده کنند. این کتاب از قسمت های کوتاه که تمرین های دستوری دارد تشکیل شده است. هر یک از قسمت‌ های این کتاب به یکدیگر مربوط نمی شوند. این کتاب یکی از کتاب ‌های قدیمی یادگیری زبان آلمانی به شمار می‌ رود. کتاب های قدیمی در مورد شهر برلین انتخاب خوبی برای یادگیری زبان آلمانی هستند.

 

  1. Mittelpunkt

یکی دیگر از انواع کتاب‌ هایی که درباره برلین و آموزش زبان آلمانی می باشد این کتاب است. این کتاب برای افرادی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند به عنوان بهترین کتاب شناخته می ‌شود. بسیاری از افرادی که در سطح متوسط و پیشرفته زبان آلمانی هستند این کتاب را می توانند مطالعه کنند. از هیچ کلمه انگلیسی در این کتاب استفاده نشده است. فصول کتاب شامل مباحث جذاب می باشد که در مورد زبان و فرهنگ آلمانی است. بسیاری از تمرین های مربوط به این کتاب در آزمون های مهم و اصلی زبان آلمانی تکرار می شود.

 

 

  1. Die neue Gelbe آموزش آلمانی

هر یک از انواع کتاب درباره برلین که نوشته می‌ شود دارای تمرین استاندارد است. تمرین استاندارد، متوسط و پیشرفته زبان آلمانی در این کتاب برای زبان آموزان فراهم می شود. این کتاب به وسیله ناشران حرفه ای چاپ می شود. اگر شما می خواهید زبان آلمانی را به راحتی یاد بگیرید و با فرهنگ آلمانی آشنا شوید این کتاب برایتان انتخاب مناسبی است.

  1. Fit für…

این نمونه کتاب آموزش زبان آلمانی برجسته ترین کتاب یادگیری زبان آلمانی شناخته می شود. اگر شما به دنبال کسب آمادگی برای آزمون های زبان آلمانی هستید بهتر است که این کتاب را مطالعه کنید. تمرین های تستی همراه با روش ‌های مطالعه در بیشتر آزمون های مهم وجود دارد. متن این کتاب به زبان آلمانی است. بر همین اساس شما برای یادگیری زبان آلمانی به صورت اصولی می توانید این کتاب را انتخاب کنید و مطالعه نمایید.

 

  1. Das Wunder von Bern برای یادگیری زبان آلمانی

این کتاب را به عنوان یکی از کتاب های آموزش زبان آلمانی که داستان پیروزی تیم فوتبال آلمانی را روایت می کند می شناسند. خواندن این کتاب به شما کمک می کند که اطلاعات بیشتری در مورد فوتبال تاریخ آلمان به دست بیاورید. شما می توانید اطلاعات دقیقی را در مورد آموزش زبان آلمانی با استفاده از این کتاب دریافت کنید. دقت داشته باشید که پیش از خواندن این کتاب باید دوره مبتدی مربوط به آموزش زبان آلمانی را گذرانده باشید. در غیر این صورت نمی توانید متوجه بخش های متنوع داستان شوید.

صنایع خلاق برلین

  1. Die Vermessung der Welt

یکی دیگر از انواع کتاب درباره برلین که می ‌توانیم برای آموزش زبان آلمانی به شما معرفی کنیم این کتاب است. این کتاب شامل داستان تاریخی است که به عنوان رمان کمدی شناخته می ‌شود. در مورد شهر برلین و ویژگی های این شهر اطلاعات زیادی دارد. در این کتاب قواعد زبانی زیادی وجود دارد. به طور کلی این رمان یک رمان مشهور است که میلیون ها نسخه از آن در سراسر جهان چاپ می ‌شود. بسیاری از افراد برای یادگیری زبان آلمانی و اطلاع از ویژگی ها و مشخصات شهر برلین این کتاب را انتخاب می کنند. در واقع رفتارها و آداب مربوط به فرهنگ آلمانی ها را می توانید در این کتاب مورد مطالعه قرار دهید. هر بخش کتاب دارای داستان جالبی می باشد.

 

  1. Emil und die Detektive برای آموزش آلمانی

این نمونه رمان کمدی برای آموزش زبان آلمانی بی نظیر می باشد. این کتاب برای کودکان و افرادی که زبان آلمانی هستند نوشته می شود. برای افرادی که سطح زبان آلمانی شان متوسط است این کتاب انتخاب می شود. با اینکه این کتاب یک کتاب داستانی می باشد ولی باید بدانید که زندگی دهه 1920 را در برلین بیان می کند. بر همین اساس می توانید با تغییراتی که در شهر برلین ایجاد شده آشنایی بیشتری به دست آورید. بسیاری از افرادی که مایل هستند در مورد تاریخ جزئی شهر برلین اطلاعات بیشتری به دست آورند، این کتاب را انتخاب می کنند.

 

  1. Max und Moritz

برای آن دسته از افرادی که می خواهند به راحتی زبان آلمانی یاد بگیرند این کتاب بهترین انتخاب می باشد. این کتاب داستان طنز آمیز مربوط به دو پسر می باشد. این کتاب به وسیله تصویرگری نوشته شده است و کارایی بی نظیری برای یادگیری زبان آلمانی دارد. داستان این کتاب به راحتی فهمیده می شود و به همین دلیل است که افراد می توانند برای یادگیری زبان آلمانی و قواعد زبان آلمانی، این کتاب را بخوانند. توجه داشته باشید که هر یک از بخش های این کتاب دارای قواعد مشخص شده ای است. شما برای یادگیری زبان آلمانی و گذراندن دوره های آلمانی می توانید این کتاب را به صورت روزانه بخوانید. داستان این کتاب جذاب است و به همین دلیل توجه شما را برای یادگیری زبان جلب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.