زبان اسپانیایی

بهترین سریال های اسپانیایی 🎬 برای یادگیری زبان اسپانیایی 🍿

بهترین سریال های اسپانیایی برای یادگیری زبان

بهترین سریال های اسپانیایی را می‌توان هم برای سرگرمی و هم برای یادگیری زبان اسپانیایی تماشا کرد. شاید تصمیم شما این است که بالاخره در کلاسی که مدت‌ها می‌خواهید شرکت کنید. یا سفری به اسپانیا دارید و می‌خواهید درک خوبی از زبان عامیانه محلی داشته باشید.

در این صورت وقتی به شما بگوییم که یادگیری زبان اسپانیایی با تماشای تلویزیون بسیار موثر است، شگفت زده خواهید شد. لینگووی به عنوان یک پلتفرم آموزش زبان آنلاین در خدمت شماست تا بتوانید به راحتی و باکیفیت بالا زبان اسپانیایی را بیاموزید.

 

لیست بهترین سریال های اسپانیایی

به جای اینکه در کلاس درس بنشینید و افعال و گرامر را حفظ کنید، می توانید با نشستن روی کاناپه با پیژامه در حال خوردن پاپ کورن، اسپانیایی را یاد بگیرید. اما اگر واقعاً به همین راحتی بود، آیا تا به حال همه اسپانیایی صحبت نمی کردند؟

تماشای برنامه های تلویزیونی اسپانیایی روشی عالی برای یادگیری است، اما برخی از مشکلات وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. و شما نیاز به استراتژی هایی دارید تا مطمئن شوید که در حین تماشا تا حد امکان اسپانیایی را یاد می گیرید.

در این مطلب لیستی از بهترین سریال های اسپانیایی را آورده‌ایم اما به خاطر داشته باشید که داشتن برنامه‌ریزی مکمل و وفادار ماندن به آن ضروری است.

 

narcos series tv show for learning spanish

با نارکوها همراه شوید و اسپانیایی بیاموزید!

 

1- سریال اسپانیایی Narcos (نارکوها)

این درام جنایی آمریکایی داستان واقعی ظهور کارتل های مواد مخدر در سراسر جهان و تلاش تیم های مجری قانون محلی برای مقابله با این موضوع است.

Narcos یک درام تلخ است که تولد جنگ مواد مخدر مکزیک را بررسی می کند که نقدهای تحسین برانگیزی از منتقدان دریافت کرده و جوایز متعددی از جمله بهترین مینی سریال تلویزیونی ایبرو-آمریکایی در جوایز پلاتینو 2019 را دریافت کرده است.

Narcos همچنین یکی از بهترین سریال های اسپانیایی در نتفلیکس است: این سریال، مانند سایر برنامه‌های موجود در این فهرست، دارای زیرنویس است. بنابراین یک راه عالی برای انتخاب کلمات و عبارات اسپانیایی و در عین حال سرگرمیست.

 

سریال سرقت پول خانه کاغذی یادگیری اسپانیایی

یک شاهکار برای یادگیری زبان اسپانیایی

 

2- La Casa De Papel از بهترین سریال های اسپانیایی زبان

سریال La Casa De Papel یا خانه کاغذی که به نام سرقت پول نیز مشهور است را می‌توان بدون تردید یک شاهکار در نظر گرفت.

استفاده از سریال های اسپانیایی برای یادگیری زبان اسپانیایی اغلب به این معنی است که شما بدون اینکه متوجه شوید این کار را انجام می دهید به حفظ کلمات و عبارات متعهد می شوید و ممکن است از اینکه در مدت زمان نسبتاً کوتاهی با استفاده از این روش چقدر مهارت پیدا کرده اید شگفت زده شوید.

سریال بر روی یک گروه تبهکار تمرکز دارد که قصد دارند میلیاردها یورو از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا سرقت کنند.

علاوه بر این که یک محتوا بسیار جذاب دارد، این سریال یک راه عالی برای یادگیری انبوه واژگان اسپانیایی و همچنین عبارات مفید و برخی بخش‌های سرگرم کننده از زبان عامیانه است!

 

بهترین سریال های اسپانیایی یادگیری زبان

از بهترین سریال های اسپانیایی برای یادگیری زبان که شما را تا به انتها با خود می‌کشاند.

 

3- سریال Vis a Vis یا رو در رو

یکی از بهترین سریال های اسپانیایی زبان در نتفلیکس، نمایش درخشان و بی‌رحمانه Vis a Vis است که داستان ماکارنا را روایت می‌کند. او در نتیجه اعتماد به فرد اشتباهی، خود را به زندان انداخته و در آنجا با انبوهی از افراد مواجه می‌شود. شخصیت های بسیار متفاوت – و خطرناک در این سریال حضور دارند.

این سریال منبع غنی از عبارات، کلمات و اصطلاحات اسپانیایی است. همچنین به بیننده اجازه می دهد طیف وسیعی از لهجه های اسپانیایی را بشنود. اگر به ویژه قصد سفر به کشورهای اسپانیایی زبان را دارید و می خواهید برای درک آن آماده باشید، مفید است. زبان را همانطور که در یک “دنیای واقعی” صحبت می شود، خواهید آموخت.

 

Learn spanish best series tv shows club de cuervos

با کلاغ‌ها اسپانیایی یاد بگیرید!

 

4- Club De Cuervos از بهترین سریال های اسپانیایی زبان

Club De Cuervos که به انگلیسی به عنوان Club of Crows و در فارسی باشگاه کلاغ‌ها ترجمه شده است، یک نمایش کمدی با ارزش است که روی یک خواهر و برادر تمرکز دارد که باشگاه فوتبال پدرشان را به ارث می برند. آنها متعاقباً بر سر مسائلی مانند ریاست باشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این سریال توسط نویسندگان آمریکایی و مکزیکی نوشته شده است و عموماً با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شده که اصالت و سرعت پیشروی و روایت سریال را تحسین کرده اند.

این سریال ایده آل برای یادگیری بدون دردسر اسپانیایی – و برای تمرین زبان عامیانه شما! – متعهد شدن به چند قسمت در روز از Club De Cuervos یک شروع عالی برای تصمیم گیری شما برای صحبت کردن به زبان اسپانیایی است.

 

بهترین سریال های اسپانیایی زبان برای یادگیری

یک سریال فان و سرگرم کننده برای یادگیری زبان اسپانیایی

 

5- سریال Paquita Salas یا پاکیتا سالاس

پاکیتا سالاس دلگرم کننده، عجیب و خنده دار است. داستان پاکیتا را روایت می کند. او یک مامور کشف استعداد است که در دهه 90 میلادی بر روی قله‌های افتخار حرفه خود قرار داشت. یک اشتباه در قبال یکی از موکلینش باعث می‌شود تا همه چیز از هم بپاشد!

در این سری، Paquita همه چیز را امتحان می کند تا مشتریان جدید را بدست آورد، و نتایج شما را غافلگیر می‌کند!
طرفداران «office» سبک و طنز این نمایش را می‌پسندند، و این اپیزودها تنها بیست دقیقه طول می‌کشد. برای تماشای پراکنده عالی هستند. اگرچه، مانند پاپ کرن و تخمه ممکن است برای شما سخت باشد که آن را ترک کنید.

مکالمات روزمره بین شخصیت‌ها که عنصر مکرر هر قسمت هستند، وسیله‌ای فوق‌العاده برای تمرین در درک برخی از عبارات ساده اسپانیایی است. بروز گاه به گاه زبان شیطنت‌آمیز یادگیری را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند!

به این دلایل یکی از بهترین سریال های اسپانیایی برای یادگیری زبان به شمار می‌رود.

 

منابع:

17 Best Shows To Learn Spanish On Netflix [For Beginners] | lingopie

The 14 best TV shows to learn Spanish on Netflix (and Amazon Prime) | joyoflanguages

7 Best Spanish TV Shows to Learn Spanish | spanishlandschool

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.