زبان اسپانیایی

انیمیشن اسپانیایی 🇪🇸 راهی جذاب برای یادگیری سریع زبان اسپانیایی

انیمیشن اسپانیایی 🇪🇸 راهی جذاب برای یادگیری سریع زبان اسپانیایی

یکی از راه‌های یادگیری زبان اسپانیایی، تماشا کردن انواع مختلف انیمیشن اسپانیایی است. در واقع انیمیشن‌های اسپانیایی راهی هستند تا بتوانید بدون داشتن دغدغه حفظ کردن کلمات و یادگیری گرامر، این زبان شیرین را بیاموزید.

لینگووی چه نیاز به کلاس آنلاین زبان اسپانیایی داشته باشید و چه بخواهید از مزایا کلاس خصوصی اسپانیایی استفاده کنید، بالاترین کیفیت خدمات آموزشی را در اختیار شما می‌گذارد.

 

انیمیشن اسپانیایی برای یادگیری زبان

اگر از گم شدن در دنیای شگفت انگیز سینمای انیمیشن لذت می برید، در فیلم های انیمیشنی اسپانیایی زیر، چیزهای زیادی برای لذت بردن خواهید یافت!

از فیلم‌های ماجراجویی که کودک درون شما را به ذوق می‌آورد تا فیلم‌های جدی‌تر برای بزرگسالان. این چند فیلم انیمیشن اسپانیایی همگی مضامین جالب و داستان سرایی منحصربه‌فردی دارند.

آنها از کشورهای مختلف اسپانیایی زبان، از جمله کوبا، اروگوئه و اسپانیا آمده اند، بنابراین طیف گسترده ای از سبک ها (و لهجه ها) را خواهید دید.

برای شیرجه رفتن در چند فیلم سرگرم کننده آماده‌اید؟

 

انیمیشن اسپانیایی Arrugas آروگاس

انیمیشن اسپانیایی Arrugas را ببینید و در کنار آن زبان بیاموزید!

 

انیمیشن آروگاس | Arrugas

سال: 2011

کشور: اسپانیا

«آروگاس» به کارگردانی ایگناسیو فرراس ساخته شده است. این فیلم تحسین شده و برنده جایزه، داستان زندگی ساکنان یک خانه سالمندان را روایت می کند. آنها برای کمک به دوست خود نقشه ای منحصربه‌فرد می سازند که آنها را از یکنواختی زندگی روزمره خود خارج می کند.

 

Las aventuras de Tadeo Jones spanish animated movie

انیمیشن زیبا و سرگرم کننده که می‌توانید در اوقات فراغت خود تماشا کنید.

 

انیمیشن اسپانیایی ماجراجویی تدو جونر | Las aventuras de Tadeo Jones

سال: 2012

کشور: اسپانیا

ماجراجویی درباره جستجوی یک شهر گمشده در پرو است. خب، پس وقت آن رسیده است که «Las aventuras de Tadeo Jones» به کارگردانی انریکه گاتو را تماشا کنیم. تد را دنبال کنید، کارگر ساختمانی که چیزی جز باستان‌شناس شدن نمی‌خواهد، و سرانجام به رویای خود می‌رسد!

 

Vampiros en La Habana انیمیشن اسپانیایی

انیمیشن اسپانیایی زبان قدیمی که با داستان خود می‌تواند شما را جذب کند.

 

انیمیشن خون آشام ها در هاوانا | ¡Vampiros en La Habana!

سال: 1985

کشور: کوبا

خب، خب، این فیلم ممکن است انتظارات انیمیشن های امروزی را برآورده نکند. با این حال، این فیلم انیمیشن اسپانیایی زبان ساخته خوان پادرون همچنان سرگرم کننده است و تقریباً یک فیلم کلاسیک به حساب می آید!

اگر به خون‌آشام‌ها علاقه دارید (مانند 90 درصد جمعیت این روزها)، قطعاً دوست دارید این فیلم را ببینید. خون‌آشام‌ها اکنون می‌توانند به لطف معجونی که به آن‌ها اجازه می‌دهد در برابر خورشید مرگبار سابق زنده بمانند، از سایه‌ها خارج شوند.

وقتی خون‌آشام‌های سراسر جهان متوجه می‌شوند، به کوبا سفر می‌کنند و خون‌آشام‌های آمریکا و اروپای شرقی درگیر نبرد برای معجون می‌شوند.

 

Anina Spanish cartoon learn Spanish

این کارتون با موضوع خاص خود می‌تواند برای شما جذاب باشد

 

انیمیشن اسپانیایی آنینا | Anina

سال 2013

کشور: اروگوئه

آیا تا به حال معلمی شما را به دلیل بازی در مدرسه به شیوه ای عجیب تنبیه کرده است؟ اگر چنین است، احتمالاً در مقایسه با تنبیهی که معلم آنینا در فیلم «آنینا» انجام داد، چیزی نبود.

فالفردو سودرگیت برنده بهترین کارگردانی این فیلم شد. نه تنها خود داستان منحصر به فرد است، بلکه سبک انیمیشن نیز منحصر به فرد است.

 

Metegol انیمیشن اسپانیایی برای یادگیری زبان اسپانیایی

انیمیشن متگول توانسته جوایز متنوعی را بگیرد و کیفیت ساحت و داستان مناسبی دارد.

 

انیمیشن متگول | Metegol

سال 2013

کشور: آرژانتین

خلاصه داستان این فیلم نسبتاً ساده است: پسری به نام آمادئو را در جریان ماجراجویی با بازیکنان بازی Foosball خود دنبال می کند. فیلم Metegol به کارگردانی خوان خوزه کامپانلا به سرعت محبوبیت جهانی و تحسین منتقدان را به دست آورد.

 

Pos eso animated movie for learning Spanish Language

انیمیشن اسپانیایی زبان ویژه بزرگسالان

 

انیمیشن اسپانیایی پوز اسو | Pos eso

سال: 2014

کشور: اسپانیا

این پویانمایی محصولی از کارگردان ساموئل اورتی مارتی، “Pos eso” وقایع زندگی “ترینی”، رقصنده مشهور فلامنکو را دنبال می کند. با این موضوع که این یک انیمیشن است، فریب نخورید که فکر کنید این یک فیلم سراسر شادی و خوش شانسی‌ست.

در واقع، حتی تریلر آن ممکن است برای افراد جوان کمی آزاردهنده باشد. می تواند کاملاً ترسناک و وحشتناک باشد. دلیل آن در تریلر و توضیحات وب‌سایت اصلی فیلم است که «Pos eso» را «کمدی اکشن شیطانی» نامیده است.

همانطور که گفته شد، این یک انیمیشن اسپانیایی مختص بزرگسالان است. حتی در جشنواره فیلم آتلانتا نیز به نمایش درآمد.

 

چطور با دیدن انیمیشن، اسپانیایی یاد بگیریم؟

اگر زبان‌آموز اسپانیایی هستید، نشستن روی مبل و دقت کردن به یک فیلم یا انیمیشن اسپانیایی زبان می‌تواند مفید باشد، اما راه‌هایی برای تعامل با فیلم و افزایش بیشتر مزایای یادگیری وجود دارد.

در زیر ایده‌های بیشتری برای شما آورده‌ایم که می‌توانید در حین غرق شدن در انیمیشن‌های درخشان، آن‌ها را کشف کنید. البته، این فهرست می‌تواند خیلی طولانی تر باشد اما برای شروع به خودتان سخت نگیرید. 😉

بعد از شخصیت ها جملات را تکرار کنید. انجام این کار، روندی را که می تواند فقط یک تمرین گوش دادن باشد، به یک تمرین گفتاری نیز تبدیل می کند.

اگر زیرنویس را مفید می دانید استفاده کنید. برای چالش بیشتر، از زیرنویس اسپانیایی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید آنچه را که در فیلم می گذرد درک کنید، حتی اگر درک شخصیت ها دشوار باشد.

بسته به سطح زبان اسپانیایی‌تان و آنچه برای شما به‌عنوان یک زبان‌آموز مفید است، می‌توانید فیلم را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید.

فهرستی از کلماتی را که در حین تماشا متوجه نشدید بنویسید و آنها را جستجو کنید. ایده دیگر این است که فیلم را متوقف کنید و آنها را جستجو کنید، اما انجام این کار ممکن است به روان ترین تجربه تماشای فیلم منجر نشود.

 

منابع:

10 Spanish-language Animated Movies That You’ll Adore | fluentu

14 Spanish-Language Animated Movies You Should Watch | Rottentomatoes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.