زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در 60 روز و دانلود رایگان کتاب انگلیسی در 3 روز – 50 روز و 6 ماه pdf

کتاب-آموزش-زبان-انگلیسی-در-60-روز

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی در 60 روز pdf هستید، می‌توانیم کتاب‌های زیر را همراه با لینک دانلود به شما معرفی کنیم.

کتاب اول – این کتاب با نام انگلیسی English Grammar in 3 days: Learners of English و ترجمه گرامر انگلیسی در 3 روز: زبان آموزان انگلیسی را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید. این کتاب در سال 2020 منتشر شده و به عنوان یک کتاب به روز می‌تواند مورد استفاده شما باشد.

(پس از باز شدن صفحه GET را بزنید اگر دانلود شروع نشد و صفحه دیگری باز شد، تبلیغ سایت مرجع است ببندید و دوباره روی GET بزنید.)

دانلود کتاب گرامر انگلیسی در 3 روز – English Grammar in 3 days: Learners of English – نسخه pdf

کتاب دوم – این کتاب از سال 2018 که منتشر شده است توانسته به بسیاری از زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی کمک نماید. نام انگلیسی آن Everyday English in 50 Days به معنای انگلیسی روزمره در 50 روز است. می‌توانید این کتاب کاربردی را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود کتاب انگلیسی روزمره در 50 روز – Everyday English in 50 Days – نسخه رایگان pdf

کتاب سوم – کتابی است با عنوان انگلیسی The Secret to Speak English Like a Native in 6 Months for Busy People که ترجمه آن می‌شود: راز صحبت به انگلیسی مانند یک انگلیسی زبان در 6 ماه برای افراد پرمشغله. درست است که وعده آموزش زبان انگلیسی در 60 روز یا 50 روز یا کمتر را به شما نمی‌دهد اما طی یک روند استاندارد و ساختارمدارانه پیش می‌رود.

دانلود کتاب انگلیسی در 6 ماه – The Secret to Speak English Like a Native in 6 Months for Busy People

آموزش-زبان-انگلیسی-در-60-روز

می‌نواند از انواع کتاب برای یادگیری زبان استفاده نمایید که کتاب آموزش زبان انگلیسی در 60 روز یکی از آنهاست.

 

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی در 60 روز

در ابتدا این موضوع را اشاره کنیم که اگر به دنبال کتاب آموزش زبان انگلیسی در 60 روز که توسط مولفان ایرانی مانند استاد مرتضی جاوید، بهنام محقق یا غلام سلطانی نوشته‌ شده‌اند هستید؛ امکان قرار دادن لینک دانلود آنها برای ما مقدور نیست. به دلیل رسمی بودن موسسه لینگووی و امکان ثبت شکایت مولف و انتشارات از شما پوزش می‌طلبیم.

اما شما می‌توانید از امکان کلاس آزمایشی رایگان ما استفاده نمایید. لینگووی به عنوان برترین برگزار کننده کلاس زبان انگلیسی شناخته می‌شود. می‌توانید برای تدریس زبان انگلیسی آنلاین بر روی ما حساب ویژه باز کنید.

نکاتی در مورد چگونگی مسلط شدن به زبان انگلیسی در عرض 60 روز

این آرزوی هر زبان آموز انگلیسی است که در مدت کوتاهی از یادگیری زبان انگلیسی به اندازه یک انگلیسی زبان مادری مسلط شود. تسلط به زبان انگلیسی فراتر از داشتن دانش انبوهی از گرامر و واژگان انگلیسی است.

حتی اگر به نظر می رسد تسلط به زبان انگلیسی در مدت کوتاهی بسیار دور از ذهن و غیرقابل دستیابی است، صرف نظر از تفاوت های یادگیری زبان انگلیسی شما، فقط این نکات را دنبال کنید تا در عرض 60 روز به زبان انگلیسی مسلط شوید.

 

نکته اول: به آنچه می خواهید به زبان مادری خود بیان کنید فکر نکنید و به انگلیسی فکر کنید

این یک نکته بسیار مفید است زیرا اجازه دهید به شما بگویم که قبلاً چه کار می کردم. من ترک زبان هستم، بنابراین قبل از صحبت کردن، ابتدا آنچه را که می خواستم به زبان انگلیسی بیان کنم به ترکی بعد انگلیسی تبدیل می‌کردم.

این موضوع تأخیر در صحبت را در من افزایش داد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید چیزی را بیان کنید سعی کنید ابتدا به انگلیسی فکر کنید و سپس سعی کنید آن را بیان کنید!

این روش بسیار روان‌تری برای بیان خواهد بود، در ابتدا دشوار خواهد بود، اما با تلاش و تمرین یک عادت در خود ایجاد می‌کنید!

کتاب انگلیسی در 60 روز کودکان

انواع کتاب برای یادگیری بهتر زبان برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که می‌توانند از آنها بیاموزند.

 

نکته دوم: سعی کنید فیلم های انگلیسی یا برنامه های تلویزیونی انگلیسی تماشا کنید

نمایش هایی مانند F.R.I.E.N.D.S. یا بیگ بنگ تئوری یا اگر از فناوری مانند من خوشتان می آید، Silicon Valley را با زیرنویس تماشا کنید!

باور کنید، کار می کند من شخصاً هر برنامه را بیش از 6 بار تماشا کرده ام، می توانم بگویم که شما شروع به فکر کردن مانند آنها کردید که نه تنها به شما کمک می کند تا توانایی صحبت کردن خود را بهبود بخشید، بلکه به خواندن نیز کمک می کند. همچنین به اضافه کردن جملات و کلمات جدید کمک می کند. پس امتحانش کن!

 

نکته سوم: آهنگ ها را با صدای بلند به زبان انگلیسی بخوانید

کمی عجیب است اما یک راه سرگرم کننده برای یادگیری سریع انگلیسی می‌باشد! پس کاری که انجام می دهم این است که خودم را در یک اتاق حبس می کنم تا مزاحم کسی نشم و سپس گوشی را وصل می کنم و سپس موسیقی انگلیسی را در Spotify پخش می کنم.

صفحه اشعار (Lyrics) را باز می کنم و سپس شروع به خواندن آهنگ می کنم! <آواز خواندن را شروع کنید> از آنجایی که من یک خواننده بسیار حرفه ای هستم پس سعی کنید خود را در اتاق حبس کنید تا مزاحم دیگران نشوید! <الکی! 😉> اگرچه من اصلاً نمی توانم آواز بخوانم مفید است اما به من کمک می کند سریع تر بخوانم و لهجه را درک کنم!

نکته چهارم: جلوی آینه صحبت کنید

من معتقدم این بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس هنگام صحبت کردن و ارائه چیزی روی صحنه یا در مقابل جمعیت است! اوایل که می خواستم چیزی را جلوی جمعیت ارائه دهم، پاهایم مثل یکی از ماشین های حفاری بتن می لرزید! بنابراین کاری که من انجام می دهم این است که جلوی آینه بایستم و شروع به صحبت کنم.

در حین صحبت می توانم وضعیت بدنم را ببینم و می توانم یادداشت کنم که کجا باید پیشرفت کنم. همچنین میزان تپق زدنم را محاسبه کنم!

به عنوان مثال، من عاشق اپل هستم و همیشه ارائه محصولاتش را تحسین می کنم، بنابراین طوری رفتار می کنم که انگار تیم کوک هستم که یک آیفون جدید را در بازار عرضه می کند!

این مانند یک بازی است که بیشتر معتادش می‌شود، در واقع زبان انگلیسی شما همراه با اعتماد به نفس شما بهبود می یابد!

book-learn-english-in-60-days

تفاوتی ندارد از چه کتاب، منبع یا راه و روشی زبان را می‌آموزید. داشتن برنامه و وفادار ماندن به آن کلید اصلی در یادگیری است.

 

نکته پنجم: کتاب یا روزنامه را به زبان انگلیسی بخوانید

درست مانند نکته سوم، من خودم را در یک اتاق حبس می کنم و طوری رفتار می کنم که انگار جمعیت زیادی نشسته اند تا خواندن من را بشنوند!

با صدای بلند شروع به خواندن کتاب یا روزنامه می کنم! این عادت بهبود خواندن حروف را بدون توقف ایجاد می کند و به پردازش سریعتر و کارآمد صحبت کردن کمک می نماید!

پیشنهاد سریع: <اگر می خواهید، می توانید نکته چهارم و پنجم را نیز ترکیب کنید، این نیز کار می کند >

کلام آخر درباره آموزش زبان انگلیسی در 60 روز 

راز تسلط سریع به زبان انگلیسی این است که مغز خود را با تمام کلمات و لغات و گرامر صرفا پر نکنید. پیدا کردن جایگاه خود، جامعه هدف برای یادگیری انگلیسی شما (انگلستان، کانادا، استرالیا و …)، تمرین مداوم و استفاده از بهترین دوست خود (تکنولوژی) است!

منابع:

5 tips on how to be fluent in English within 60 days | medium

How to Improve your English in less than 60 days? | linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.