زبان آلمانی

7 انیمیشن آلمانی زیبا و جذاب برای یادگیری زبان آلمانی 🇩🇪

انیمیشن آلمانی زیبا و جذاب برای یادگیری زبان آلمانی

در این مطلب 7 انیمیشن آلمانی زیبا و جذاب برای یادگیری زبان آلمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.  انیمیشن برای زبان آموزان آلمانی عالی است. زیرا، به طور کلی، دیالوگ فقط کمی کندتر صحبت می شود و روایت، مضامین و طرح به راحتی قابل درک است.

مجموعه ما با نام لینگووی به عنوان مرجع معتبر برگزاری کلاس آنلاین زبان آلمانی افتخار این را دارد تا در خدمت شما عزیزان باشد. کافی است به صفحه مربوط به استاد آنلاین زبان آلمانی ما سری بزنید و بعد از آشنایی با آنها و حتی شرکت در کلاس آزمایشی رایگان، روند یادگیری خود را آغاز نمایید.

 

7 انیمیشن آلمانی برای یادگیری زبان

حتی اگر فکر می‌کردید که مرحله انیمیشن دیدن خود را خیلی پشت سر گذاشته‌اید، وقت آن است که تجدید نظر کنید و قسمتی از وقت خود را به کارتون و انیمیشن اختصاص دهید. در این پست 5 پیشنهاد عالی برای فیلم های انیمیشن آلمانی برای تماشا به شما می دهیم. همچنین، نکاتی را برای استفاده در حین تماشا به شما ارائه خواهیم داد.

 

Der Mondmann انیمیشن آلمانی

Der Mondmann انیمیشن آلمانی زبان زیبا و مفهومی

 

انیمیشن مردی روی ماه Der Mondmann (The Man on The Moon)

این انیمیشن زیبا در سال 2012 در آلمان اکران شد و داستان مردی روی ماه را روایت می کند. یک روز او از تنها ماندن در فضا خسته می شود، بنابراین تصمیم می گیرد برای یک ماجراجویی به زمین برود. سپس او را در ماجراجویی های مختلف خود در سیاره ما با همه دوستانی که ملاقات می کند دنبال خواهید کرد.

 

Felidae german animated movie animation cartoon

داستانی مناسب بزرگسالان و روایتگر یک کنجکاوی و جستجو برای کشف حقیقت

 

انیمیشن آلمانی فلیدی Felidae

این کارتون تولید سال 1994 ممکن است شبیه نسخه آلمانی “The Aristocats” باشد، اما در واقع از آن فاصله زیادی دارد. در واقع، این تنها فیلم انیمیشنی در این لیست می‌باشد که برای بچه‌ها طراحی نشده است. این یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز نئو نوآر است، بنابراین اگر تمایلی به بازگشت به فیلم های کودکان ندارید، این فیلم برای شما مناسب است.

این فیلم روایتگر داستان یک گربه است که در اطراف محله خود می رود و سعی می کند رشته ای از قتل های مرموز گربه ها را حل کند.

 

Lissi und der wilde Kaiser انیمیشن آلمانی

داستان پر فراز و نشیب بین لیسی و پادشاه!

 

انیمیشن لیسی و اپراتور وحشی Lissi und der wilde Kaiser (Lissi and the Wild Emperor)

“Lissi und der wilde Kaiser” یک انیمیشن آلمانی دلربا و مناسب برای تمام خانواده است. این یک تقلید از فیلم‌های معروف سیسی است که در اتریش محبوب بودند و تبدیل به موفق‌ترین سه‌گانه فیلم آلمانی‌زبان شدند. با چنین پایه محکمی، جای تعجب نیست که «لیسی» فیلم فوق العاده ای است!

بعد از اینکه یک یتی با شیطان پیمان می بندد، باید برود و زیباترین دختر جهان را ببرد – وارد قهرمان ما، شاهزاده لیسی شود! این فیلم ماجراجویی او با یتی و پس از آن عاشقانه او را دنبال می کند.

 

Die Abenteuer des Prinzen Achmed German Cartoon Animated Movie

انیمیشن بسیار قدیمی و ارزشمند که علاوه بر یادگیری زبان چیزهای بیشتری را نیز به همراه دارد.

 

انیمیشن ماجراجویی‌های پرنس احمد Die Abenteuer des Prinzen Achmed (The Adventure of Prince Achmed)

«Die Abenteuer des Prinzen Achmed» که در سال 1926 اکران شد، اولین انیمیشن بازمانده در جهان است. بنابراین دلایل زیادی برای تماشای این فیلم وجود دارد، حتی اگر به تمرین شنیداری آلمانی نیاز ندارید!

این فیلم توسط انیماتورهای معروف آوانگارد آن زمان از جمله والتر روتمن و برتولد بارتوش ساخته شده است. طرح داستان بر اساس بخش‌های مختلف داستان‌های عامیانه «هزار و یک شب» از خاورمیانه است.

 

Die Abenteuer von Pico und Columbus انیمیشن آلمانی

ممکن است این انیمیشن را به زبان‌ دیگری دیده باشید اما دیدن آن به آلمانی نیز خالی از لطف نیست.

 

ماجراهای پیکو و کلمبوس Die Abenteuer von Pico und Columbus (The Adventure of Pico and Columbus)

ممکن است “Die Abenteuer von Pico und Columbus” را بشناسید، زیرا به انگلیسی دوبله شد و پس از انتشار آلمانی در سراسر آمریکا و کانادا منتشر شد.

داستان، کاوشگر معروف کریستف کلمب را در سفر بی باکانه خود در میان امواج دنبال می کند. او با یک کرم چوب دوست می شود و این جفت باید با هم یک کرم شب تاب جادویی را از دست گروگانگیر نفرت انگیزش نجات دهند.

 

Ritter Rost انیمیشن آلمانی کارتون برای یادگیری زبان

انیمیشن آلمانی بسیار مناسب برای کودکان و یادگیری زبان

 

انیمیشن آلمانی ریتر راست Ritter Rost (Knight Rusty)

روست همراه با اژدهای قابل اعتماد خود، کول، در پادشاهی اسکراپلند زندگی می کند. پس از برنده شدن در تورنمنت بزرگ شوالیه، روست پس از دزدیده شدن موتور اسبش با مشکل مواجه می شود (همه چیز در اسکراپلند از ضایعات فلزی ساخته شده است).

پس از آن، روست باید وارد ماجراجویی شود تا شرافت خود را به دست آورد و پادشاهی را از شر شاهزاده شیطانی نجات دهد.

 

Sandmännchen German Animated Movie

داستان‌های کوتاه و سرگرم کننده مرد شنی

 

انیمیشن آلمانی مرد شنی کوچک Sandmännchen (Little Sandman)

Sandmännchen کوچولو چقدر ناز است؟! این انیمیشن بسیار جذاب استاپ موشن از جمهوری آلمان می‌آید و بر اساس شخصیت اوله لوکویه اثر هانس کریستین اندرسن ساخته شده است.

در حال حاضر، از نظر فنی، این یک فیلم نیست – این یک سریال تلویزیونی بسیار محبوب برای کودکان است، اما آنقدر یک کلاسیک آلمانی محبوب است که نمی‌توان از فهرست انیمیشن‌ها کنار گذاشت. بسیاری از کودکان آلمانی قبل از رفتن به رختخواب با تماشای Sandmännchen  بزرگ می شوند.

 

کلام آخر

زبان آلمانی می‌توانید برای یادگیری برای بسیاری چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که افراد به دنبال استفاده از راه‌های گوناگون می‌گردند تا بتوانند این زبان را آسانتر بیاموزند. یادگیری زبان آلمانی از طریق تماشای انیمیشن و کارتون یک راه حل مناسب می‌تواند باشد. انیمیشن آلمانی شما را خارج از کتاب و کلاس درسی همراهی می‌کند تا بتوانید این زبان اروپایی را بیاموزید.

 

منابع:

10 Essential German Animation Movies You’ll Absolutely Love | fluentu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.