زبان فرانسه

بهترین انیمیشن فرانسوی برای یادگیری زبان 🇫🇷 به همراه لینک دانلود 📥

در این مطلب درباره بهترین انیمیشن فرانسوی برای یادگیری زبان صحبت کرده‌ایم. فیلم‌های انیمیشن واقعاً خاطره‌انگیز هستند، بعلاوه احساس خوبی به شما می‌دهند و تماشای آنها لذت بخش است.

شما می‌توانید جادوی فیلم های انیمیشن را با هیجان یادگیری زبان فرانسه ترکیب کنید. به این صورت از روند یادگیری خود لذت خواهید برد.

لینگووی مرجع معتبری برای آموزش آنلاین فرانسوی است. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با اساتید ما سری به صفحه کلاس آنلاین فرانسه ما بزنید.

 

بر روی نام انیمیشن ها کلیک کنید، اگر شامل لینک باشد فایل مربوط به آن دانلود خواهد شد.

 

بهترین انیمیشن فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

شاید قبلاً چند فیلم فرانسوی عالی را در جاهای مختلف دیده باشید. در واقع فرانسه به دلیل صنعت فیلم پربارش شناخته شده است. بالاخره به لطف برادران لومیر، آنجا زادگاه سینماست.

اما آیا می‌دانستید که فرانسه به‌خاطر صنعت فیلم‌های انیمیشن خود نیز مشهور است؟ آنها فیلم‌های انیمیشنی برجسته و برنده جوایزی را تولید کرده‌اند. بسیاری از این افراد نامزد و برنده جایزه اسکار در جشنواره های بین المللی فیلم هستند.

حتی انیمیشن بسیار معروف و سطح اول آرکین (Arcane) توسط استودیو انیمیشن سازی فرانسوی فوختیش/فورتیچ (Fortiche) ساخته شده است. این انیمیشن تحت نظارت ریوت گیمز (Riot Games) ساخته و توسط نتفلیکس (Netflix) پخش گردید.

در ادامه با این 10 فیلم انیمیشن فرانسوی که باید حتما ببینید، می توانید مهارت های زبان فرانسه خود را بهبود ببخشید. در عین حال کاملاً سرگرم شوید و از روند یادگیری خود لذت ببرید.

 

Ella Bella Bingo

این انیمیشن مناسب برای کودکان و به جهت آشنایی بیشتر با زبان فرانسه است.

 

انیمیشن فرانسوی زبان Elleville Elfrid (Ella Bella Bingo)

الا بلا بینگو که در سال 2020 منتشر شد، ماجراهای یک دختر جوان شاد و رویاپرداز به نام الا را دنبال می کند. کارگردانی مشترک این اثر را فرانک موسولد و آتل سولبرگ بلکست بر عهده داشته‌اند. همچنین هنرمندانی چون جک فیشر و گارد بی ادوارد از جمله صدا پیشگان آن هستند.

آنها به همراه بهترین دوستش هنری، در محله پر جنب و جوش خود سرگرم بازی های تخیلی و ماجراجویی های هیجان انگیز می شوند. این فیلم پر از دوستی، خلاقیت و درس های زندگی، شادی دوران کودکی و قدرت تخیل را کاوش می‌کنند.

این فیلم یک انیمیشن فرانسوی مناسب برای کودکان به جهت تقویت زبان فرانسه آنها است.

 

a cat in paris

یک روایت خاص از ارتباط بین یک گربه، یک دختر و یک دزد!

 

انیمیشن گربه ای در پاریس Une vie de chat (A Cat in Paris)

این انیمیشن فریبنده فرانسوی که در سال 2010 اکران شد، داستان دینو (Dino)، گربه ای خانگی را روایت می کند که زندگی دوگانه ای دارد. او در روز با دختر کوچکی به نام زویی زندگی می کند، اما شب ها شریک جنایت یک سارق می شود.

هنگامی که زندگی زویی در خطر است، دینو باید از توانایی های منحصر به فرد خود برای نجات او و آشتی دادن دو دنیای خود استفاده کند.

 

انیمیشن فرانسوی Gandahar

انیمیشن فرانسوی Gandahar دارای یک سبک و فضاسازی خاص و برای بزرگسالان است

 

انیمیشن قندهار “Gandahar” (لینک یوتیوب)

“گندهار” یا همان هندهار یک انیمیشن علمی تخیلی و فانتزی است که توسط رنه لالو در سال 1988 ساخته شد. این فیلم داستان مردمان قندهار را روایت می کند که در صلح و هماهنگی با طبیعت زندگی می کنند.

آنها به طور ناگهانی توسط گروهی از اتوماتون‌خا (automatons)، مردان فلزی، که از 1000 سال آینده می آیند، مورد حمله قرار می گیرند. آنها همه ساکنان را به سنگ تبدیل می کنند و آنها را به پایگاه خود باز می گردانند. شما باید تماشا کنید تا ببینید چگونه این روایت به پایان می رسد!

 

انیمیشن فرانسوی U

انیمیشن یو روایتگر ارتباط بین پرنسس مونا و یک تک شاخ!

 

انیمیشن فرانسوی یو “U” (لینک یوتیوب)

“U” توسط سرژ السالد و گرگوار سولوتارف در سال 2006 ساخته شد. این انیمیشن در مورد مونا، شاهزاده خانم جوانی است که غمگین و تنها در قلعه ای ویران شده زندگی می کند. یک روز تک شاخ به نام U ظاهر می شود و با او دوست می شود.

بعداً گروهی از نوازندگان به جنگل نزدیک قلعه می آیند. مونا شیفته موسیقی آنها و یک نوازنده جذاب گیتار به نام Kulka می‌شود. نسخه کامل آن را با قابلیت فعال کردن زیرنویس انگلیسی می‌توانید در یوتیوب مشاهده نمایید.

 

انیمیشن فرانسوی The Rabbi’s Cat

از دیدن این انیمیشن هم لذت ببرید و هم زبان فرانسه بیاموزید

 

انیمیشن گربه رابی Le chat du rabbin (The Rabbi’s Cat)

این یک انیمیشن فرانسوی جذاب است که در سال 2011 اکران شد و در دهه 1920 الجزایر اتفاق می افتد. داستان حول محور گربه ای شوخ طبع و فلسفی می گذرد که پس از بلعیدن طوطی، توانایی تکلم پیدا می کند.

گربه به عنوان همراه مورد اعتماد خاخام، سفری پر از شوخ طبعی، درگیری های فرهنگی و کاوش معنوی را آغاز می کند. باورهای سنتی را به چالش می کشد و ماهیت ایمان و هویت را زیر سوال می برد.

این انیمیشن فرانسوی به نوعی است که هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند.

 

french Animation I lost my body

ویژه بزرگسالان و دارای یک داستان و روایت خاص

 

انیمیشن فرانسوی من بدنم را گم کرده‌ام! J’ai perdu mon corps (I Lost My Body)

این فیلم انیمیشن فرانسوی که در سال 2019 در نتفلیکس پخش شد، شامل دو روایت در هم آمیخته و تکان دهنده است. این فیلم سفر یک دست قطع شده را دنبال می کند که در شهر شلوغ در جستجوی صاحبش، ناوفل، حرکت می کند.

از طریق فلاش بک، ما گذشته ناوفل، مواجهه او با عشق و حوادث غم انگیزی را که منجر به از دست دادن دست او شد، کشف می کنیم. این فیلم مسحورکننده مضامین از دست دادن، سرنوشت و قدرت ارتباط انسانی را بررسی می کند.

بدیهی است که قبل از تماشا این انیمیشن باید رده سنی آن را بررسی کنید.

 

The Old Lady and the Pigeons انیمیشن فرانسوی

از جمله انیمیشن های قدیمی که قدرت روایتگری فرانسوی ها را به رخ می‌کشد.

 

انیمیشن بانوی پیر و کبوترها La vieille dame et les pigeons (The Old Lady and the Pigeons) (لینک یوتیوب)

این فیلم کوتاه انیمیشن دلپذیر محصول سال 1997 توسط سیلوین شومت، یکی از مشهورترین کاریکاتوریست ها، انیماتورها و کارگردانان فیلم فرانسوی نوشته و کارگردانی شده است. «La vieille dame et les pigeons» اولین انیمیشن اوست که برای اسکار آماده بود.

داستان یک ژاندارم گرسنه (افسر پلیس) و پیرزنی است که به کبوترها غذا می دهد. ژاندارم لباس کبوتر می پوشد تا پیرزن را فریب دهد تا به او غذا بدهد.

 

انیمیشن فرانسه زبان The painting

انیمیشن فوق‌العاده خاص ویژه بزرگسالان که برای سطح زبان متوسط به بالا توصیه می‌شود.

 

انیمیشن فرانسوی زبان تابلو نقاشی Le tableau (The Painting) (لینک یوتیوب)

این یک فیلم انیمیشن فرانسوی جذاب است که در داخل یک نقاشی مرموز اتفاق می افتد. شخصیت‌ها که تا حدی توسط نقاش تکمیل شده‌اند، برای یافتن او و کشف هویت واقعی‌شان تلاش می‌کنند.

این فیلم از لحاظ بصری خیره کننده مضامین هویت، پذیرش و قدرت هنر را بررسی می کند و سفری منحصر به فرد و تخیلی را در دنیای نقاشی ارائه می دهد.

 

جمع بندی

تماشای انیمیشن به زبان فرانسوی یک راه عالی برای فراگیری کلمات جدید است. واژگانی را می شنوید که ممکن است در کتاب درسی خود با آنها برخورد نکنید. دیالوگ ها روشی عالی برای یادگیری مکالمه فرانسوی هستند.

با دیدن آنها به لهجه و لحن زبان فرانسه عادت خواهید کرد. گوش دادن برای یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم است. شما باید تا حد امکان تلفظ بومی زبانان را بشنوید تا لهجه و لحن صحیح زبان را درک نمایید.

با شنیدن مکالمات می توانید به تدریج درک خود را از یک زبان بهبود بخشید. تماشای فیلم یک راه عالی برای انجام این کار است – و فیلم های انیمیشن و سایر فیلم های مناسب برای مبتدیان یک جای عالی برای شروع هستند.

سینما بخش بزرگی از فرهنگ فرانسه است و فرانسه دارای سنت غنی فیلم های انیمیشن می‌باشد. با تماشای این انیمیشن های کلاسیک فرانسوی، نگاهی درونی به ارزش ها و سبک زندگی فرانسوی خواهید داشت.

منابع: fluentu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.