زبان انگلیسی

جدیدترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی 🇬🇧 به همراه لینک دانلود 📥

جدیدترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی

در این مقاله برای شما جدیدترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی را که بعد از سال 2020 ساخته شده‌اند، معرفی کرده‌ایم. انیمیشن ها همیشه برای ما خاطرات ویژه و شادی را ایجاد کرده‌اند که گاها تا آخر عمر به یاد آنها لبخند بر روی لبمان می‌آید.

به همین علت است که با علاقه به آنها نگاه می‌کنیم و حتی یاد گرفتن از آنها را نیز آسانتر می‌یابیم. در ادامه به معرفی این انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم.

مجموعه ما با نام لینگووی افتخار دارد که برای تدریس آنلاین زبان در خدمت شما عزیزان باشد. شما می‌توانید به انواع کلاس آنلاین زبان دسترسی داشته و به راحتی از هر نقطه از جهان زبان مد نظر خود را فرابگیرید.

 

انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی

استفاده از فیلم، انیمیشن و کارتون همیشه یک راه حل مفید و موثر در یادگیر زبان انگلیسی بوده و هست. دلیل آن علاوه بر آسان تر بودن مکالمات و محاورات به علاقه هم بر می‌‌گردد. همه ما خوب میدانیم که علاقه در هر کاری باعث می‌شود تا آن کار به صورت بهتر و موثرتری نمود پیدا کند. پس انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی یک راه حل مفید و دوست داشتنی برای اکثر افراد هستند.

 

بر روی نام انگلیسی هر انیمیشن بزنید، دانلود خواهد شد!

 

انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs. The Machines)

این انیمیشن جذاب ساخت کمپانی سونی پیکچرز در سال 2021 است. داستانی را در مورد خانواده ای ناکارآمد که باید دنیا را از شورش ربات نجات دهند، روایت می‌کند. این فیلم دارای ترکیبی از طنز و ماجراجویی است و برای یادگیری مکالمه انگلیسی و فرهنگ معاصر آمریکایی حسابی به کارتان می‌آید. کافی است دکمه شروع را بزنید و تا به انتها از آن لذت ببرید.

 

Animations for learning English Mitchells vs MAchines

یک انیمیشن جدید و شاد برای یادگیری زبان انگلیسی

 

انیمیشن المنتال یا عنصرها (Elemental)

این انیمیشن که به فارسی به آن عنصری! (به انگلیسی: Elemental) نیز می‌گویند یک انیمیشن کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط والت دیزنی و استودیوی انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. به کارگردانی پیتر سون و تهیه کنندگی دنیس ریم شما می‌توانید شاهد ماجراجویی دو جوان عنصرماب جذاب باشید! 😅

 

انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی Elemental

انیمیشن احساسی و دارای رگه هایی از فلسفه زندگی در کنار به تصویر کشیدن مشکلات مهاجرت

 

انیمیشن سوپرماریو (The Super Mario Bros. Movie)

فیلم برادران سوپر ماریو  یک انیمیشن کمدی ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی ماریو نینتندو ساخته شده است. تولید شده توسط Universal Pictures، Illumination و Nintendo و توزیع شده توسط Universal. این فیلم از جمله انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی است که از کلمات و جملات ساده برای محاوره استفاده می‌کنند. شاهد ماجراجویی این لوله‌کش قهار باشید و در کنار آن از یادگیری زبان لذت ببرید.

 

انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی The Super Mario Bros. Movie

پرتاب شدن به دوران کودکی و دوران خاطره انگیز بازی های قارچ خور

 

انیمیشن رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)

این فیلم دیزنی در مورد یک جنگجوی جوان است که قصد دارد آخرین اژدها را پیدا کند و دنیای او را از شر نیروهای شیطانی نجات دهد. این فیلم دارای ترکیبی از اکشن و طنز است و برای یادگیری زبان انگلیسی در زمینه فرهنگ ها و اساطیر آسیای جنوب شرقی عالی است.

دیدن این انیمیشن هم فال است و هم تماشا. به احتمال بسیار زیاد از دیدن آن لذت خواهید برد و حتی پس از دیدن هم به آن فکر خواهید کرد و لبخند خواهید زد.

 

Newest Animated movies for learning english Raya and the last Dragon

وقت جستجو برای پیدا کردن اژدها رسیده!

 

انیمیشن روح (Soul)

فیلمی از پیکسار درباره موزیسینی که پس از تصادف، خود را در دنیای پس از مرگ می‌بیند و سعی می‌کند راه خود را به بدنش پیدا کند. این فیلم دارای ترکیبی از طنز و فلسفه است و برای یادگیری زبان انگلیسی در زمینه فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار و موسیقی جاز عالی است. این فیلم هم از جمله انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی است که می‌توانید حداقل تا سالها در ذهن خود آن را به خاطر داشته باشید.

 

انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی Soul

انیمشین سول روح شما را لمس خواهد کرد و شما را به فکر فرو خواهد برد.

 

کلام آخر درباره انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی

اکثر انیمیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب هستند زیرا برای کودکان بیشتر طراحی و ساخته شده‌اند. با دیدن این انیمیشن ها شما علاوه بر لذت بردن و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید سطح زبانتان را نیز تقویت نمایید.

اگر انیمیشن خاصی مد نظرتان هست آن را با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید برای تسریع در روند یادگیری خود آموزش آنلاین زبان انگلیسی را با لینگووی تجربه نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال تنها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت، با ما در تماس باشید.

 

منابع: Medium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.