زبان اسپانیایی

کتاب داستان اسپانیایی 📥 دانلود رایگان pdf کتاب 🇪🇸 زبان اصلی

کتاب داستان اسپانیایی دانلود رایگان مستقیم pdf

در این مطلب کتاب داستان اسپانیایی و انواع رمان را برای یادگیری آن همراه با لینک دانلود رایگان pdf کتاب قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به سطح زبان خود اقدام به خواندن آنها نمایید.

همه لینگووی را به عنوان یک مرجع معتبر برای آموزش آنلاین و آموزش زبان می‌شناسند. اگر تمایل به فرا گرفتن این زبان زیبای اروپایی دارید، می‌توانید در پلتفرم ما به راحتی به بهترین کیفیت از آموزش آنلاین زبان اسپانیایی دسترسی داشته باشید.

“بر روی عنوان کتاب کلیک کنید فایل مربوط به آن دانلود خواهد شد و یا به صفحه مربوط به آن منتقل می‌شوید.”

“اگر کتاب خاصی مدنظرتان هست با ما در میان بگذارید تا قرار بگیرد.”

یادگیری زبان با کتاب داستان اسپانیایی

به شخصه فردی هستم که زبان اسپانیایی برایم به شدت خوشایند است. برای فراگیری این زبان زیبا دو سه باری هم تلاش کرده‌ام و بهترین راه را در یادگیری مکالمه محور، شنیدن موسیقی، دیدن فیلم و خواندن کتاب های داستان اسپانیایی زبان یافته‌ام.

در اینجا برای هر سطح کتاب هایی را که از آنها بیشترین لذت را در کنار یادگیری برده‌ام قرار داده‌ام. همچنین با توجه به هزینه بالای کتاب این روزها و سخت پیدا شدن منابع یادگیری زبان اسپانیایی در ایران، لینک دانلود هم برای شما قرار گرفته است. 😉

کتاب های آسان برای سطح مبتدی (A1-A2)

کتاب داستان اسپانیایی Papelucho by Marcela Paz

کتاب داستان اسپانیایی Papelucho

Papelucho by Marcela Paz

این کتاب تخیلی از دیدگاه پسر جوانی به نام پاپلوچو که در شیلی زندگی می کند نوشته شده است. پاپلوچو در اطراف خانه اش در شیلی به ماجراجویی های مختلف می پردازد و در مورد آن ها در ژورنال خود می نویسد. این کتاب به عنوان ژورنال او نوشته شده است و خواندن آن را برای مبتدیانی که اسپانیایی می آموزند بسیار آسان می کند.

اگرچه این کتاب برای نوجوانان است، اما کسانی که پاپلوچو را خوانده اند می گویند که خواننده در هر سنی می تواند با داستان های ماجراجویی او ارتباط برقرار کند. در مجموع 12 کتاب در این مجموعه وجود دارد، بنابراین با پیشرفت در مهارت های زبانی شما را مشغول خواهد کرد.

کتاب داستان اسپانیایی Short Stories in Spanish (for Beginners) by Olly Richards

کتاب داستان اسپانیایی کوتاه برای سطح مبتدی

Short Stories in Spanish (for Beginners) by Olly Richards

داستان های کوتاه برای مبتدیان عالی هستند زیرا یک روند آسان تر را برای اتمام داستان در اختیار شما می‌گذارند. می‌توانید هر بار روی یک خط داستانی تمرکز کنید و مطمئن شوید که قبل از رفتن به یک داستان جدید، همه چیز را درک کرده‌اید.

به همین دلیل است که ما این کتاب عالی داستان کوتاه را توصیه می کنیم! این کتاب نه تنها با 8 داستان کوتاه و به راحتی قابل هضم پر شده است، بلکه این کتاب به طور خاص برای مبتدیانی ساخته شده است که برای اولین  زبان اسپانیایی را می خوانند!

کتاب داستان اسپانیایی برای سطح متوسط (B1-B2)

spanish-language-books-como-agua

کتاب داستان اسپانیایی مانند آب برای شکلات!

Como Agua para Chocolate by Laura Esquivel

این کتاب برای کسانی که به اصول اولیه زبان اسپانیایی تسلط دارند و آماده رفتن به سطح پیشرفته تر هستند عالی است. این کتاب یک کلاسیک اسپانیایی و از شخصیت اصلی، تیتا روایت می کند.

تیتا عاشق مردی است که خواهرش قرار است با او ازدواج کند. با این حال، او نمی تواند کاری در مورد آن انجام دهد، زیرا وظیفه او، به عنوان کوچکترین خواهر، این است که بماند و با بزرگتر شدن از مادرش مراقبت کند.

در ابتدای هر فصل دستور غذای مکزیکی آمده است، بنابراین نه تنها مهارت های خواندن اسپانیایی خود را بهبود می بخشید، بلکه می توانید دستور غذا را برای یک شام خوشمزه نیز انتخاب کنید.

کتاب داستان اسپانیایی El Entenado by Juan José Saer

کتاب داستان اسپانیایی ال آنتنادو اثر خوان خوزه سائر

El Entenado by Juan José Saer

این کتاب پسر جوانی را در ماجراجویی بزرگ خود دنبال می کند که با یک گروه اکتشافی اسپانیایی در سراسر اقیانوس اطلس سفر و مرزهای جدید را کشف می کند. همچنین، تمدن های جدید را ملاقات و از موقعیت های خطرناک فرار می کند.
داستان ماجراجویی است، اما همچنین به موضوعاتی مانند غریبه بودن در کشف یک مکان جدید، از دست دادن خانه و هنر کاوش می پردازد. برای افرادی که قصد دارند به خارج از کشور مهاجرت کنند و یا هم اکنون مهاجرت کرده‌اند عالی است!

کتاب داستان اسپانیایی برای سطح پیشرفته (C1-C2)

کتاب داستان اسپانیایی Nada by Carmen Laforet

کتاب داستان اسپانیایی نادا

Nada by Carmen Laforet

این رمان کلاسیک اسپانیایی از زمان انتشارش در سال 1944 برنده جوایز متعددی شده است. این داستان همچنین برای دوستداران تاریخ است، زیرا به پس از پایان جنگ داخلی در سراسر اسپانیا متمرکز شده است.
بسیاری از مردم پس از پایان جنگ در فقر یا بدون شغل رها شدند. شخصیت اصلی داستان، آندریا، پس از جنگ به بارسلونا نقل مکان می کند تا نزد مادربزرگش زندگی کند.
خانه در وضعیت بدی قرار دارد که برای آندریا بسیار ناراحت کننده است. این کتاب با بزرگ شدن او دنبال می شود و به سختی های زندگی می پردازد. اگر در مرز بین سطح زبان اسپانیایی متوسط و پیشرفته باشید، این رمان برای شما عالی خواهد بود.
کتاب داستان اسپانیایی زبان اصلی صد سال تنهایی

کتاب داستان اسپانیایی زبان اصلی صد سال تنهایی

Cien Años de Soledad by Gabriel García Márquez

آه از این کتاب! صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکیز یک اثر هنری و یک رمان خواندنی است. این کتاب داستان خانواده بوئندیا را دنبال می کند (Buendia) که در کلمبیا زندگی می کنند. یک خانواده پدرسالار که شهر ماکوندو در کلمبیا (شهر ساختگی) را تأسیس می‌کنند.
چندین بدبختی شهر را گرفتار می کند، و طرح داستان نسل های بعدی خانواده ای است که در اینجا زندگی می کنند. این کتاب به بیش از 37 زبان منتشر شده است، اما برای تمرین اسپانیایی خود، آن را به شکل اصلی آن بخوانید.
همانطور که اشاره شد داستان یک خانواده بزرگ را دنبال می کند، بنابراین شامل شجره خانوادگی است تا خواننده بتواند آن را دنبال کند و به خواننده کمک می کند تا آنچه را که در داستان می گذرد پیگیری نماید. امروزه این کتاب به عنوان یکی از شاخص ترین کتاب های ادبیات اسپانیا شناخته می شود.

مرزها را جابجا کنید! کتاب زبان اسپانیایی برای سطح فوق پیشرفته

دن کیشوت-دون کیخوت

دن کیشوت/دون کیخوت یک کتاب دشوار برای یادگیری اسپانیایی

Don Quijote de la Mancha by Miguel de Cervantes

Don Quijote یا همان دن کیشوت یکی از مشهورترین نویسندگان اسپانیایی و نویسنده برخی از تحسین‌شده‌ترین کتاب‌های اسپانیایی است. این داستان لایه ای، شخصیت اصلی، دون کیخوت را دنبال می کند که آرزو دارد یک شوالیه شود.
وقتی نوشته شد، قرار بود طنزی از داستان معمولی شوالیه باشد. با این حال، با گذشت زمان، این داستان به یکی از محبوب ترین رمان های تمام دوران تبدیل شده است. دو جلد متفاوت از این کتاب با فاصله 10 سال منتشر شده است.
از آنجایی که این داستان بسیار پیچیده است و درک زبان مورد استفاده برای افراد مبتدی یا متوسط دشوار است، برای زبان آموزان پیشرفته و فوق پیشرفته توصیه می شود.
اگر می‌خواهید زبان اسپانیایی خود را بیازمایید، پس این کتاب را به زبان «Castellano antigua» یا اسپانیایی قدیمی بخوانید. با این حال، نسخه های اقتباسی و ساده شده ای از این کتاب وجود دارد، بنابراین خواننده در هر سطحی می تواند آن را امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.