زبان ایتالیایی

کتاب داستان ایتالیایی 📥 دانلود رایگان pdf کتاب 🇮🇹 رمان زبان اصلی

کتاب داستان ایتالیایی

کتاب داستان ایتالیایی و رمان‌هایی که به این زبان زیبا نوشته شده‌اند بسیار خواندنی هستند. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مدت زمان کوتاه بدون داشتن دغدغه مستقیم برای گرامر ایتالیایی بیاموزید.

در این مطلب انواع مختلف رمان و کتاب داستان ایتالیایی را همراه با لینک دانلود رایگان برای شما قرار داده‌ایم. اگر وقتتان کم است، داستان‌ های ایتالیایی به شما کمک می‌کنند از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

لینگووی به عنوان بهترین مرجع آموزش آنلاین زبان شناخته می‌شود. اگر نیاز به کلاس زبان ایتالیایی آنلاین دارید می‌توانید بر روی ما حساب ویژه باز کنید. 😉

 

“بر روی عنوان کتاب کلیک کنید فایل مربوط به آن دانلود خواهد شد.”

“اگر کتاب خاصی مدنظرتان هست با ما در میان بگذارید تا قرار بگیرد.”

 

کتاب داستان ایتالیایی که آنلاین می‌توانید بخوانید

خواندن داستان‌های کوتاه ایتالیایی به‌صورت آنلاین راحت است: فقط لپ‌تاپ، تبلت یا دستگاه متصل به اینترنت خود را بردارید و برای گزینه‌های فراوان به منابع معرفی شده در زیر مراجعه کنید.

 

Cose per crescere (Things for Growing)

می‌توانید از این منبع آنلاین برای یادگیری بهتر زبان ایتالیایی استفاده نمایید.

1. Cose per crescere (Things for Growing)

این منبع یک وب سایت است که منحصراً به زبان ایتالیایی برای علاقمندان به یادگیری نوشته شده است. ممکن است برای زبان آموزان مبتدی کمی ترسناک به نظر برسد. کمی بر روی سطح زبان خود کار کنید و به شما امکان می دهد از مزایای این وب سایت عالی بهره مند شوید.

در درجه اول، این سایت فهرستی از داستان های کودکان است که هر داستان شامل عنوان، عکس و مقداری متن در صفحه فهرست می‌باشد. به سادگی روی داستانی که برای شما جالب ترین به نظر می رسد کلیک کنید و شروع به خواندن کنید.

بهتر از همه، می توانید با یک ایمیل در وب سایت ثبت نام کنید و کتاب داستان ایتالیایی خود را برای دسترسی در هر کجا و در هر زمان دانلود نمایید! بسیاری از این داستان ها افسانه ها و قصه های عامیانه و سطحی هستند که برای زبان آموزان پیش از سطح متوسط مناسب است.

 

grimmstories

یک منبع آنلاین رایگان دیگر برای یادگیری آسان زبان ایتالیایی

2. Grimm Stories

این سایت پر از افسانه های گریم، مجموعه ای وسیع از موارد مورد علاقه کودکان را برای خواندن ارائه می دهد.

هر داستان در ابتدا به زبان ایتالیایی ارائه می شود. در انتهای هر داستان، گزینه ای برای انتخاب ترجمه دیگری وجود دارد. از همه مفیدتر، گزینه مقایسه کنار هم انگلیسی و ایتالیایی است.

شروع فقط با ترجمه ایتالیایی تمرین عالی برای درک مطلب است. سپس می توانید آن را با متن انگلیسی مقایسه و واژگانی را که بار اول متوجه نشدید پیدا کنید!

 

Ercole Guidi’s Parallel Texts

منبع رایگان زبان ایتالیایی شامل داستان و رمان برای بزرگسالان

3. Ercole Guidi’s Parallel Texts

اگر به دنبال چیزی چالش برانگیزتر از داستان های کودکانه هستید، این وب سایت برای شماست. این صفحه شامل ترجمه‌های ادبی دارای نسخه‌های ایتالیایی و انگلیسی داستان‌های کوتاه محبوب و گزیده‌هایی محدود از آثار طولانی‌تر نویسندگان مشهور است.

این منبع اکنون گزینه جدیدی را برای مخفی کردن متن انگلیسی یا ایتالیایی ارائه می دهد. می توانید با دیدن هر دو زبان شروع کنید، سپس نسخه انگلیسی را پنهان کنید تا حواس پرتی را کاهش دهید و روی متن ایتالیایی متمرکز شوید.

این وب سایت همچنین طیف گسترده ای از ژانرها را برای انتخاب ارائه می دهد. شما می توانید واژگان خود را با خواندن ادگار آلن پو (Edgar Allan Poe) تمرین کنید. یا با خواندن از مارک تواین (Mark Twain)، هوش خود را تقویت نمایید. شما حتی می توانید گزیده هایی از رمان های محبوب را بخوانید!

از میان «تصویر دوریان گری» اسکار وایلد، «گتسبی بزرگ» اثر اسکات فیتزجرالد و «خورشید نیز طلوع می‌کند» اثر ارنست همینگوی، چند مورد را انتخاب کنید.

اگر احساس شجاعت می کنید، می توانید واژگان خود را با نمایشنامه شکسپیر یا خواندن چند ترجمه ایتالیایی به انگلیسی امتحان کنید. و اگر می خواهید به چند افسانه بازگردید، نسخه ای ترجمه شده از کتاب داستان ایتالیایی «ماجراهای پینوکیو» وجود دارد.

 

کتاب داستان ایتالیایی آسان

آیا می خواهید به کتاب داستان ایتالیایی خود در همه جا دسترسی داشته باشید؟ با این کتاب های الکترونیکی بسیار راحت خواهید بود بدون اینکه کتاب فیزیکی را در کیف خود بیندازید و فارغ از اینکه کجا هستید آماده یادگیری خواهید بود.

 

کتاب داستان ایتالیایی Italian Short Stories for Beginners

شامل داستان‌های کوتاه برای یادگیری زبان ایتالیایی

1. کتاب Italian Short Stories for Beginners

برای کسانی که مطالعه کوتاه را دوست دارند، این کتاب بسیار مناسب خواهد بود. این یک کتاب الکترونیکی است که همراه زبان ایتالیایی ترجمه به زبان انگلیسی نیز آورده شده است.

این کتاب شامل 10 داستان کوتاه است که موضوعات روزمره مانند شغل، خانه و سفر را پوشش می دهد. بهترین بخش این است که داستان ها به بخش هایی تقسیم می شوند و هر بخش با یک لیست کلمه از ترجمه های کلیدی دنبال می شود.

بهتر از این، هر داستان دارای خلاصه و سؤالات چند گزینه ای است. این سوالات برای تست درک مطلب و تقویت یادگیری ایتالیایی شما عالی هستند.

همچنین 13 ساعت فایل صوتی از داستان های بلند خوانده شده به زبان ایتالیایی نیز موجود است. (برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید)

 

کتاب داستان ایتالیایی Italian Reader

کتابی خواندنی برای یادگیری ایتالیایی

2. Italian Reader: Short Stories (English-Italian Parallel Text): Elementary to Intermediate (A2-B1)

این کتاب داستان ایتالیایی دارای 16 داستان فوق العاده برای خواندن و مطالعه است.

حتی پنج داستان برای گرم کردن وجود دارد که شما را بیشتر آماده می‌کنند! هر داستان به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی با اقتباس از نویسندگان مشهور ارائه شده است.

کتاب داستان ایتالیایی “Italian Reader – Short Stories” یک راه فوق العاده مفید برای تمرین زبان ایتالیایی شما است.

 

 

 

کتاب داستان ایتالیایی Pasta per due

Pasta per due یک کتاب داستان ایتالیایی کوتاه است

3. کتاب داستان ایتالیایی Pasta per due (A1)

یک کتاب مناسب برای مبتدیان علاقمند به یادگیری زبان ایتالیایی است. داستان زوجی را روایت می‌کند که به صورت آنلاین با هم آشنا شده‌اند. آنها از الگوهای دستور زبان و واژگانی استفاده می‌کنند که به راحتی برای مبتدیان قابل درک و فهم به آسانی است.

 

 

 

 

 

 

Italian Short Stories for Beginners: 8 Unconventional Short Stories to Grow Your Vocabulary and Learn Italian the Fun Way

شامل 8 داستان کوتاه ایتالیایی

4. Italian Short Stories for Beginners: 8 Unconventional Short Stories to Grow Your Vocabulary and Learn Italian the Fun Way!

این کتاب نوشته اولی ریچاردز (Olly Richards) یک منبع عالی برای تمرین ایتالیایی است.

هشت داستان کوتاه این کتاب داستان ایتالیایی که برای دانش آموزان از سطح مبتدی تا متوسط نوشته شده است، برای لذت بردن هر چه بیشتر در روند یادگیری تنظیم شده است.

آنها از دستور زبان و واژگان ساده استفاده می کنند و موضوعاتی هستند که شما را سرگرم خواهند کرد. این کتاب خواندنی عالی است!

همچنین برای دانلود جلد دوم می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Italian Short Stories For Beginners Volume 2!

مزایای داستان های کوتاه ایتالیایی آسان برای مبتدیان

از آنجایی که داستان‌های کوتاه طبیعتاً مختصر و مفید هستند، می‌توانید از آنها برای فشرده کردن روند یادگیری در یک بازه زمانی استفاده کنید.

خواندن کتاب داستان‌ ایتالیایی کوتاه راهی عالی برای تمرین زبان ایتالیایی است.

داستان‌های کوتاه آسان در ایتالیایی، ساختار جملات ساده و طبیعی را ارائه می‌دهند. این باعث می شود که آنها برای مبتدیانی که تازه به زبان عادت کرده‌اند و حتی زبان آموزان سطح متوسطی که می خواهند مهارت زبان خود را حفظ کنند عالی باشند.

 

منابع:

11 Easy Italian Short Stories for Beginners: Online, Audio and Book Options | fluentu

21 Great Short Stories in Italian for Beginners and Beyond | italianpills

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.