زبان انگلیسی

کتاب داستان انگلیسی 📥 دانلود رایگان pdf کتاب 🇬🇧 زبان اصلی

کتاب داستان انگلیسی دانلود زبان اصلی pdf

کتاب داستان انگلیسی و خواندن آن می تواند ذهن شما را به روی دنیای جدید و درخشان باز کند و شما را به سطح جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی ببرد.

لینگووی به عنوان بهترین مرجع برگزاری کلاس زبان انگلیسی در ایران شناخته می‌شود. اگر نیاز به آموزش انگلیسی آنلاین دارید می‌توانید به صفحه مربوط به آن در وبسایت ما سری بزنید. 😊

 

“بر روی عنوان کتاب کلیک کنید به صفحه مربوط به آن منتقل می‌شوید. بر روی GET کلیک کنید اگر صفحه دیگری باز شد تبلیغ است، آن را بسته و مجدد بر روی GET بزنید.”

“اگر کتاب خاصی مدنظرتان هست با ما در میان بگذارید تا قرار بگیرد.”

 

یادگیری زبان با کتاب زبان انگلیسی

استفاده از کتاب‌های انگلیسی به‌عنوان ابزار یادگیری می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر از همیشه به تسلط به زبان انگلیسی برسید. به کتابخانه خود مراجعه کنید و ببینید چند کتاب خوب می توانند چه تفاوتی ایجاد کنند!

برای کمک به شما در این زمینه، این رمان‌های معروف را بررسی کنید. اگر سطح پایه از درک زبان انگلیسی دارید، این رمان ها مشکلی ایجاد نمی کنند. آنها برای کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند و برای مبتدیان عالی‌اند!

برای خود چالش ایجاد کنید و ببینید چند تا از این کتاب ها را می توانید بخوانید؟

 

Charlotte’s Web – E.B. White

کتاب داستان انگلیسی تار عنکبوت شارلوت

1. Charlotte’s Web – E.B. White

تارعنکبوت شارلوت یک رمان و کتاب داستان انگلیسی دوست داشتنی است که همه گروه‌های سنی می توانند آن را درک کنند. برای کودکان نوشته شده اما بسیاری از بزرگسالان هنوز هم می‌گویند این کتاب معروف مورد علاقه آنهاست.

تقریباً می‌توان گفت که اکثریت انگلیسی زبانان حداقل یک بار این کتاب را خوانده اند.

خلاصه داستان

یک بچه خوک به دلیل موقعیتش تقریباً کشته می شود – او کوچکترین خوکی است که به دنیا آمده و او را بی فایده و بی ارزش می‌دانند. خوک توسط دختر کوچکی به نام فرن آرابل (Fern Arable) نجات می‌یابد. او خوک را به فرزندی قبول می کند و از آن مراقبت می کند. دختر نام ویلبر (Wilbur) را به او می دهد.

وقتی ویلبر بزرگ می‌شود، فرن غمگین می‌شود و باید به مزرعه‌ای که متعلق به عمویش است فرستاده شود. او رابطه قوی با ویلبر دارد. وقتی ویلبر به مزرعه می رود، همه حیوانات مزرعه دیگر او را نادیده می گیرند و او برای دوست انسان‌ اش گریه می‌کند. یک روز صدایی می شنود، اما چیزی نمی‌بیند. این صدا نوید دوست شدن با او را می‌دهد.

این صدا متعلق به عنکبوت کوچکی به نام شارلوت است. شارلوت عنکبوت می داند که کشاورزان قصد دارند ویلبر را بکشند. او قول می دهد که برای نجات جان او برنامه ریزی کند. کشاورزان روز بعد با دیدن عبارت “چند خوک” (some pig) که در تارعنکبوت نوشته شده تعجب می‌کنند. شارلوت آن نوشته را ساخته و …

 

 

Fifth Treasure – Eleanor Coerr

کتاب داستان انگلیسی میکو و گنج پنجم

2. Mieko and the Fifth Treasure – Eleanor Coerr

این کتاب داستان انگلیسی چندان معروف نیست، اما در فهرست کتاب های توصیه شده قرار دارد. چیزی که در مورد “میکو و گنج پنجم” عالی است این است که کوتاه است. با تنها 77 صفحه، خواندن آن آسان خواهد بود.

این کتاب نیز برای افراد کودکان و نوجوانان است، بنابراین اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، سطح آن چندان دشوار نخواهد بود. این کتاب شما را علاقه مند می کند زیرا چیزهای جالب زیادی در مورد ژاپن و فرهنگ آن نیز خواهید آموخت.

خلاصه داستان

این یک داستان احساسی در مورد میکو است. میکو هنرمند و خوشنویس با استعداد است. دستش در جریان بمباران‌های جنگ به شدت آسیب دیده است. دختر کوچولوی ترسیده برای زندگی با پدربزرگ و مادربزرگش در حومه شهر که امن تر است فرستاده می شود.

میکو نگران است و می ترسد که پنجمین گنج خود را از دست داده باشد – “زیبایی در قلبش“. این گنج کلید شادی و هنر زیبای اوست.

میکو به یک مدرسه جدید می‌رود. همکلاسی‌های جدیدش بدجنس هستند. آنها دائماً به او می خندند و مسخره‌اش می‌کنند که فقط او را عصبانی می‌کند. پدربزرگ و مادربزرگ میکو سرانجام موفق می‌شوند تاریکی او را با صبر و خرد خود از بین ببرند. او همچنین یک دوست خوب به نام یوشی (Yoshi) پیدا می‌کند و …

 

 

 

کتاب داستان انگلیسی The Outsiders – S.E. Hinton

کتاب داستان انگلیسی خارجی‌ها (غریبه‌ها)

3. کتاب داستان انگلیسی The Outsiders – S.E. Hinton

این رمان کوتاه برای زبان آموزان انگلیسی عالی است. دارای مضامین مدرن و مسائل معمول نوجوانی است که مردم سراسر جهان آن را تجربه کرده اند. اشارات فرهنگی بسیار کمی در این مورد وجود دارد، به این معنی که شما به اطلاعات پس زمینه زیادی نیاز ندارید.

جملات کوتاه و قابل فهم هستند. دایره لغات نیز بسیار آسان است. داستان در مورد دو باند (gangs) است و برای برخی موضوعات چالش برانگیز مانند خشونت آماده شوید.

خلاصه داستان

پونبوی کورتیس (Ponyboy Curtis) یکی از شخصیت‌های اصلی است. او بخشی از گروهی از نوجوانان به نام گریزر (Greasers) است. پس از اینکه او یک روز سینما را ترک می کند، توسط یک گروه رقیب (دشمن) مورد حمله قرار می گیرد. دوستان پونی بوی با آنها مقابله می‌کنند و او نجات می‌یابد.

عصر روز بعد پونی بوی و دوستانش دوباره برای تماشای فیلم می روند. آنها پشت چند دختر زیبا از گروه دیگر می نشینند. آنها در نهایت با دختران کنار هم می نشینند. Ponyboy و Cherry یاد می گیرند که با وجود اینکه از گروه های مختلف هستند، چیزهای مشترک زیادی دارند. پسرها شروع به رفتن به خانه دختران می کنند، اما در راه با دوست پسر دختران برخورد می‌کنند. دخترها باید بروند تا دعوا شروع نشود.

چون پونی بوی دیر به خانه می رسد برادرش عصبانی می شود. این باعث می شود که آنها دعوا کنند. در نتیجه پونی بوی سعی می کند از خانه فرار کند. آنها دوباره با گروه رقیب برخورد می کنند و درگیری دیگری آغاز می شود. این بار یکی از دشمنان کشته می شود.

پونی بوی واقعا ترسیده است. آنها در کلیسا پنهان می شوند و سعی می کنند با رنگ کردن موهای خود ظاهرشان را تغییر دهند و …

 

 

 

کتاب داستان انگلیسی The House On Mango Street – Sandra Cisneros

کتاب داستان انگلیسی خانه‌ خیابان مانگو

4. The House On Mango Street – Sandra Cisneros

در مورد کتاب داستان انگلیسی «خانه‌ای در خیابان منگو» می‌توان گفت که از دیدگاه جالب توجهی نوشته شده است. شما واقعاً می‌توانید آنچه را که قهرمان داستان (شخصیت اصلی) احساس می کند، احساس کنید. جملات واقعا کوتاه هستند، بنابراین درک آن نیز آسان است.

چند کلمه چالش برانگیز و کمی زبان توصیفی وجود دارد، اما معمولاً می توانید آنها را از طریق بقیه متن درک کنید. این کتاب همچنین دارای موضوعات بزرگسالانه، مانند تجاوز جنسی است، بنابراین مطمئن شوید که برای آن آماده هستید.

 

خلاصه داستان

این کتاب زندگی اسپرانزا، یک دختر مکزیکی را دنبال می کند. داستان این رمان در مدت یک سال می گذرد. اسپرانزا به خانه جدیدی در خیابان مانگو نقل مکان می‌کند. خانه جدید خیلی بهتر از قبلی است و این اولین خانه‌ای است که پدر و مادرش تا به حال دارند – همه خانه‌های دیگرشان اجاره‌ای بوده است.

اسپرانزا چندان خوشحال نیست زیرا رویای یک خانه متفاوت و بزرگتر را در سر می پروراند. خانه جدید آنها کوچک است. این خانه در منطقه شلوغ لاتین تبار شیکاگو واقع شده است. در خانه جدید، اسپرانزا احساس می کند که زمانی برای تنها بودن ندارد. او به خودش قول می دهد که روزی می رود و خانه خودش را خواهد داشت.

در طول رمان دختر جوان بسیار بزرگ می شود. داستان زندگی او را دنبال می کند که دوست پیدا می کند، بدنش تغییر می کند و شروع به داشتن احساسات نسبت به پسری می کند. او با دوستان جدیدش ماجراهای زیادی دارد. وقتی بعد از تعطیلات به مدرسه برمی‌گردد اسپرانزا از فقیر بودن خانواده‌اش خجالت می‌کشد. او مخفیانه شعر می گوید تا حالش بهتر شود.

تمرکز زیادی روی زنان دیگر در جامعه وجود دارد و اسپرانزا امیدوار است هرگز شبیه آنها نباشد. در یک نقطه، او همچنین مورد تجاوز جنسی چند پسر در همسایگی خود قرار می گیرد. او از طریق تماشای زنان مسن تر، نحوه گیر افتادن آنها و آزاری که با متوجه آنها می‌شود، می‌داند که می خواهد آنجا را ترک کند و …

 

 

کتاب داستان انگلیسی زبان اصلی Peter Pan – J.M. Barrie

کتاب داستان انگلیسی پیتر پن زبان اصلی

5. کتاب داستان انگلیسی Peter Pan – J.M. Barrie

(لینک مربوط به نسخه دیزنی و مناسب برای سطح زبان کودکان است برای دانلود نسخه اصلی کلیک کنید.)

تقریباً همه داستان «پیتر پن» را می‌دانند، به همین دلیل است که خواندن آن آسان است. آشنایی با یک داستان از قبل به خواننده کمک می‌کند تا متن را بهتر درک کند. این کتاب برای کودکان است، اما همچنان مورد علاقه بزرگسالان در سراسر جهان می‌باشد.

 

خلاصه داستان

هر شب پیتر از خانه خانواده دارلینگ بازدید می‌کند و به صحبت های خانم دارلینگ گوش می‌دهد که داستان های قبل از خواب را تعریف می کند. کنار پنجره می‌نشیند و گوش می‌دهد.

یک روز عصر، پیتر را می‌بینند که سعی می‌کند فرار کند. وقتی سعی می‌کند فرار کند اما سایه‌اش را گم می‌کند. برمی‌گردد تا سایه اش را بگیرد. او دختر خانه، وندی دارلینگ را از خواب بیدار می کند. وندی به او کمک می کند سایه اش را دوباره به بدنش بچسباند. وندی به او می گوید که او داستان های زیادی را قبل از خواب نیز می داند.

پیتر از وندی دعوت می کند تا با او به نورلند (Neverland) بازگردد. او می خواهد که او مادر پسران گمشده باشد. وندی با این ماموریت موافقت می کند و از برادرانش مایکل و جان می‌خواهد که به آنها بپیوندند.

آنها در سفر به نورلند پروازی جادویی دارند و در طول مسیر ماجراجویی های زیادی می‌کنند. وندی آسیب می‎‌بیند و پسرها برای بهبودی او خانه ای در میان درختان می سازند. بعد از اینکه وندی خوب شد، نقش مادر را بر عهده می گیرد.

پس از تمام ماجراجویی ها و سرگرمی های آنها، وندی تصمیم می گیرد که جای او در خانه با مادر خودشان باشد. وندی به همه پسران گمشده کمک می کند تا به لندن برگردند. اما پیتر نمی‌خواهد او برود. در عوض سعی می کند او را فریب دهد. به او می گوید که مادرشان دیگر آنها را نمی خواهد. با این حال، او می فهمد که مادر آنها باید چقدر غمگین باشد. در نهایت تصمیم می گیرد که آنها را به خانه بازگرداند.

 

 

کتاب داستان انگلیسی Thirteen Reasons Why – Jay Asher

کتاب داستان انگلیسی زبان اصلی سیزده دلیل که چرا

6. Thirteen Reasons Why – Jay Asher

این داستان در زمان حال اتفاق می افتد، یعنی نویسنده با استفاده از دستور زبان ساده می نویسد. همه جملات کوتاه و واژگان نسبتا آسان است. گرامر جالب و پاراگراف های کوتاه این کتاب را به یک کتاب سریع و آسان برای زبان آموزان ESL (English as a Second Language) تبدیل کرده است.

این یک کتاب برنده جایزه و در لیست بهترین کتاب های نیویورک تایمز است، بنابراین ارزش خواندن دارد. این کتاب به مسائل سنگینی مانند خودکشی و افسردگی می پردازد. نباید این کتاب را بخوانید اگر شما به دنبال چیزی سبک و شاد برای خواندن در تعطیلات و اوقات فراغت خود هستید.

خلاصه داستان

شخصیت اصلی کلی جنسن (Clay Jensen)، دانش آموز آرام دبیرستانی است. از مدرسه به خانه می آید تا بسته ای را جلوی درب خانه اش پیدا کند. نمی داند چه کسی آن را فرستاده است. او آن را باز می کند و 7 نوار کاست را کشف می کند. این نوارها از هانا بیکر، همکلاسی قبلی اوست. او مشکلات عاطفی داشت و خودکشی کرد (committed suicide).

نوارها همراه با دستورالعمل بودند. در این مقاله آمده بود که آنها باید نوارها را از یک دانش آموز به دانش آموز دیگر منتقل کنند. کل آنها 12 نفر هستند. در مقاله، او به این افراد توضیح می‌دهد که به او کمک کردند تا بمیرد – او 13 دلیل برای آنها بیان می‌کند. هانا همچنین مجموعه دیگری از نوارها را برای شخص دیگری ارسال می کند. او به آنها هشدار جدی می دهد که اگر اولین مجموعه نوارها را به نفر بعدی ندهند، کل مدرسه متوجه خواهد شد که چگونه بخشی از مرگ او بوده اند.

ما از درد او می شنویم. او از اولین بوسه خود می گوید، افرادی که به او دروغ گفتند و از او دزدی کردند. همه چیز با شایعات شروع شد. شایعات سپس افزایش یافت و از کنترل خارج شد. این کتاب داستان هر فرد و دلیلی که او احساس می‌کند صدمه دیده را دنبال می‌کند، از جمله معلم انگلیسی‌اش که او را جدی نمی‌گرفت.

 

 

کتاب داستان انگلیسی پیرمرد و دریا زبان اصلی

کتاب داستان انگلیسی پیرمرد و دریا زبان اصلی

7. کتاب داستان انگلیسی The Old Man and the Sea – Ernest Hemmingway

این یک اثر کلاسیک معروف است. تقریباً همه انگلیسی زبانان این کتاب را در مقطعی از مدرسه خوانده اند. بنابراین، اگر زمانی خود را در یک مکالمه در مورد ادبیات و کتاب پیدا کردید، این موضوع گفتگوی خوبی برای صحبت کردن است.

در برخی موارد، واژگان کمی دشوار است. با این حال، کوتاه است و برای تکمیل آن مشکل زیادی نخواهید داشت.

 

خلاصه داستان

این داستان یک دعوای طولانی بین یک ماهیگیر قدیمی و با تجربه به نام سانتیاگو و بهترین ماهی است که او تا به حال صید کرده است. سانتیاگو 84 روز بدون ماهی به روستا بازگشته است. پسر جوانی به او کمک می‌کند اما پدر و مادرش به پسر گفته‌اند که همراه قایق و ماهیگیر دیگری به دریا برود.

در روز هشتاد و پنجم، شانس او تغییر می کند و زندگی او نیز تغییر می نماید. سانتیاگو با قایق خود دورتر می رود و تور ماهیگیری خود را رها می کند. در ساعت 12 شب، یک ماهی بزرگ (مارلین) طعمه را می گیرد. مرد سعی می کند ماهی را بالا بکشد، اما ماهی خیلی بزرگ و قوی است. در عوض، ماهی شروع به کشیدن قایق می کند. پیرمرد به مبارزه ادامه می دهد و تور را نگه می دارد. ماهی دو روز قایق را دور دریا می کشد.

روز سوم ماهی خسته می شود. سانتیاگو می تواند ماهی را نزدیکتر کند و بکشد. این بزرگترین ماهی است که او در زندگی خود دیده است. او شروع به قایقرانی به روستا می کند، اما خون ماهی کوسه ها را جذب می کند. قایق توسط یک کوسه ماکو مورد حمله قرار می گیرد، اما سانتیاگو می تواند آن را بکشد. او بیشتر کوسه ها را می کشد، اما یک مشکل وجود دارد. گوشت ماهی را خورده اند و حالا فقط اسکلت (استخوان) باقی مانده است. به خانه اش برمی گردد و به خواب می رود.

همه مردم روستا از بزرگی اسکلت ماهی شگفت زده شده اند و …

 

10 Great and Easy English Books You Must Read | fluentu

10 books for English learners that will make you love reading | ef

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.