زبان ایتالیایی

آموزش زبان ایتالیایی از صفر

آموزش زبان ایتالیایی از صفر

آموزش زبان ایتالیایی از صفر به دلایل مختلف برای زبان آموزان و علاقمندان به زبان ایتالیایی دارای اهمیت است. این دلایل شامل مواردی مانند مهاجرت تحصیلی، زندگی در ایتالیا، تجارت و بیزینس، سفر تفریحی و حتی از روی علاقه می‌باشد.

سایت زبان لینگووی به عنوان آموزشگاه معتبر زبان شناخته می‌شود. شما می‌توانید انواع کلاس آنلاین زبان را مانند کلاس آنلاین زبان ایتالیایی در پلتفرم ما با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید.

 

آموزش زبان ایتالیایی از صفر

اگر قصد یادگیری زبان ایتالیایی را دارید، به شما تبریک می گویم! شما زبان شگفت انگیزی را انتخاب کردید که زبان عشق و فرهنگ است. می‌دانیم، شروع یادگیری ایتالیایی از ابتدا می تواند سخت باشد، اما نگران نباشید: در این مقاله سعی می کنیم تا به طور کامل به آموزش زبان ایتالیایی از صفر بپردازیم.

  • چرا باید ایتالیایی یاد بگیرید؟
  • برای یادگیری ایتالیایی از کجا شروع کنیم؟
  • واژگان ایتالیایی را چطور بیاموزیم؟
  • گرامر ایتالیایی را از کجا یاد بگیریم؟
  • مهارت های خواندن و شنیدن خود را چطور تمرین کنیم؟
  • و …

به خواندن ادامه دهید تا با اصول زبان ایتالیایی و جواب تمام سوالات بالا آشنا شوید و قدمی مفید و اصولی در این راه بردارید.

 

دلایل یادگیری زبان ایتالیایی

زبان های زیادی در جهان وجود دارد و انتخاب زبان برای یادگیری دشوار است. بنابراین، اجازه دهید به شما بگوییم که چرا باید ایتالیایی را انتخاب کنید! اول از همه، ایتالیایی یک زبان بسیار آهنگین است که اغلب به عنوان زبان عشق در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، به عنوان یک زبان لاتین، پل مهم و مفیدی برای سایر زبان ها مانند اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی است که ریشه مشترک با ایتالیایی دارند.

بنابراین، یادگیری ایتالیایی یادگیری یک زبان لاتین جدید را در آینده آسان تر می کند. صحبت کردن به زبان های مختلف به شما کمک می کند تا فرصت های شغلی خوبی در بازار بین المللی پیدا کنید. ایتالیا کشوری بسیار مهم در بسیاری از صنایع مختلف مانند غذا، مد، گردشگری، نوشیدنی و غیره است.

همچنین می توانید تحصیل در ایتالیا را در نظر بگیرید، زیرا این کشور دارای برخی از بهترین دانشگاه های جهان است. شما می توانید برای تحصیل در یک دانشگاه ایتالیایی به ایتالیا بروید. علاوه بر این، فرهنگ، ادبیات و تاریخ ایتالیا بسیار غنی است.

یادگیری و آموزش زبان ایتالیایی از صفر به شما امکان دسترسی به این پیشینه فرهنگی عظیم را می دهد. در نهایت، صحبت به زبان لاتین ها به شما این امکان را می دهد که به ایتالیا سفر کنید و بتوانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، از خرابه های روم باستان بازدید کنید، غذاهای عالی ایتالیایی را تجربه کنید و خود را در آن غرق کنید!

 

آموزش زبان ایتالیایی از صفر

آموزش زبان ایتالیایی از صفر را اگر با روند و برنامه درستی شروع نکنید فقط زمان خود را تلف خواهید کرد!

 

از کجا آموزش زبان ایتالیایی از صفر را شروع کنیم؟

یادگیری زبان ایتالیایی بسیار آسان است. الفبای آن همان الفبای انگلیسی است (متفاوت از روسی یا چینی که الفبای کاملاً متفاوتی دارند) و بسیاری کلمه انگلیسی در واقع از لاتین می آیند که زبان ایتالیایی از آن آمده است. ایتالیایی همچنین می تواند ساده تر از فرانسوی یا هر زبان لاتین دیگری به نظر برسد.

درست مانند هر زبان دیگری برای آموزش زبان ایتالیایی از صفر، شما باید از اصول اولیه واژگان، گرامر، شنیدن و درک مطلب شروع کنید.  در اینجا لیستی از موضوعات اصلی است که دارای اهمیت در روند یادگیری هستند:

  1. واژگان: الفبا، اعداد، خوشامدگویی، تاریخ و ساعت، آب و هوا
  2. دستور زبان: نام ها، صفت ها، افعال و صرف
  3. مهارت های اساسی: خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن

 

شروع به یادگیری لغات و واژگان ایتالیایی

اگر هیچ کلمه ای ندانید نمی توانید صحبت کنید. به همین دلیل است که باید با واژگان شروع کنید! برای آموزش زبان ایتالیایی از صفر به شما پیشنهاد می کنیم با موارد زیر شروع کنید:

الفبا (Alfabeto)

مهم نیست که کدام زبان را مطالعه می کنید، همیشه ابتدا باید الفبای آن را یاد بگیرید. از آنجایی که زبان ایتالیایی یک زبان آوایی است، یادگیری الفبا به شما کمک می کند کلمات را به درستی تلفظ کنید. زیرا حروف را همانطور که نوشته شده می خوانید. سعی کنید حروف را بشنوید و تکرار کنید، سپس چند کلمه را بخوانید.

اعداد (Numeri)

بعد از حروف الفبا، باید اعداد را یاد بگیرید! دانستن اعداد برای برقراری ارتباط ضروری است. به عنوان مثال اگر کسی از شما بپرسد “Quanti anni hai؟” (“چند سالته؟”) باید اعداد را به زبان ایتالیایی بدانید تا بتوانید پاسخ دهید.

 

منایع:

Beginners’ Guide for Learning Italian | Global-exam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.