زبان ایتالیایی

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان برای بسیاری از والدین موضوع مهمی است.  وقتی می‌خواهید فرزندتان را در مورد یادگیری ایتالیایی هیجان زده کنید، به تمام ابزاری که می‌توانید استفاده کنید نیاز خواهید داشت.

خوشبختانه، اینترنت مملو از بازی‌های ایتالیایی رایگان، آهنگ‌ها، فلش کارت‌ها و موارد دیگر است که نمی‌توان آن‌ها را فراتر از کتاب درسی مدرسه دانست، و ما ده مورد از بهترین‌ها را کشف کرده‌ایم. Che buono!

پلتفرم کلاس زبان آنلاین لینگووی برای شما محیطی را آماده کرده است که بتوانید برای آموزش کودکانتان بدون نگرانی اقدام کنید. بدون نیاز به رفت و آمد و حضور در کلاس و نگرانی و مشکلات مربوط به آن در محیط خانه و هر جای دیگری کلاس آنلاین زبان ایتالیایی برگزار می‌شود.

تنها کافی است به صفحه مربوط به زبان ایتالیایی سر بزنید و استاد مد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از آن آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان خود را با بالاترین کیفیت تجربه خواهید نمود.

 

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

در این بخش مواردی که می‌توانید برای ارتقاء سطح زبان ایتالیایی و بهبود روند یادگیری فرزندان خود استفاده نمایید توضیح داده‌ایم. اگر موارد دیگری را نیز می‌شناسید می‌توانید با ما در میان بگذارید.

 

استفاده از کتاب داستان ها

می‌توانید از انواع کتاب داستان برای آموزش استفاده نمایید. می‌تواند یک کتاب داستان دیجیتالی رایگان، کتاب صوتی یا کتاب تمرین باشد. بچه‌ها طعمی از آنچه می‌توانند از یک یادگیری کامل را انتظار دارند تجربه نمایند.

نقطه کانونی یادگیری یک کتاب زبان اصلی است که به زیبایی تصویرسازی شده باشد. بنابراین تا پایان کتاب، شما و فرزندتان با هم به زبان خارجی متن را می خوانید! برای دانلود نمونه کتاب های داستانی می‌توانید بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

Diario di una schiappa – خاطرات یک کودک نحیف

Geronimo Stilton – نفرین هرم پنیر

یادگیری لغات ایتالیایی – کودکان

Imparare il Vocabolario Italiano – Bambini این برنامه رایگان ساده برای دستگاه‌های اندرویدی راهی مؤثر برای کمک به جوان‌ترین زبان‌آموزان است که اولین واژگان ایتالیایی خود را به خاطر میسپارند. با صدها کلمه برای یادگیری در 16 دسته از جمله حیوانات، غذا، رنگ ها، اعداد و موارد دیگر، استفاده از آن نمی تواند ساده تر باشد.

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان در این منبع برای بچه ها در هر چهار مهارت – خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن، تمرینات اساسی دارد. Imparare il Vocabolario ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما به عنوان اولین قدم برای حفظ واژگان، کار را انجام می دهد.

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان بهتر است شامل یادگیری همراه با سرگرمی باشد.

 

استفاده از نرم افزار

Duolingo محبوب ترین برنامه یادگیری زبان در جهان برای بزرگسالان است – اما مدل یادگیری سرگرم کننده و متمرکز بر پاداش و سبک انیمیشن زیبای آن به این معنی است که بچه ها نیز آن را دوست دارند!

ایتالیایی تنها یکی از 38 زبان ارائه شده در آن است. Duolingo برای پیگیری پیشرفت کودکان و تقویت بخش‌هایی از زبان که تسلط بر آن‌ها دشوارتر است، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. همانطور که جغد دولینگو ممکن است بگوید، این یک غوغا است!

به هر حال تجربه ثابت کرده است که استفاده از تلفن هوشمند و نرم افزار به طور معمول آن بازدهی مد نظر ما را به خصوص در زمان کوتاه نخواهد داشت. اما، به عنوان یک منبع برای آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان هنوز کاربردی است.

 

پینترست برای آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

اگر رایگان است و می توانید آن را پرینت هم کنید، به احتمال زیاد در Pinterest منابع متفاوتی میتوان یافت. این سایت معدن طلایی برای انواع فلش کارت ها، برگه ها و پوسترهای ایتالیایی است – به سادگی «Italian kids printables» را جستجو کنید و شروع کنید!

به هر حال در آنجا نیز مقدار زیادی منابع بیهوده وجود دارد، اما صرفاً محتوای زیادی در Pinterest وجود دارد که قطعاً ارزش دیدن را دارد. در حالی که ما در جستجو موارد قابل چاپ هستیم که اوضاع را بهتر میکند.

 

BBC Bitesize Italian

گنجینه آموزش آنلاین بی‌بی‌سی در مورد محتوای ایتالیایی کمی سبک‌تر از فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی است، اما هنوز هم چیزهای عالی برای بچه‌ها وجود دارد که از آن لذت ببرند.

ما علاقمند به درس ویدیویی هستیم که در آن یک دختر جوان و دوستانش به رم سفر می کنند تا یاد بگیرند که چگونه یک پیتزای عالی رومی درست کنند.

به صورت کلی BBC منابع خوبی برای آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان و همچنین بزرگسالان در بسیاری از زبان ها دارد.

 

سایت Conjuguemos برای آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان

Conjuguemos یک وب سایت خوش ساخت و متمرکز بر آموزش است که برای بچه های رده سنی بالاتر و پیشرفته تر که آماده برداشتن گام بعدی در یادگیری ایتالیایی خود هستند عالی است. این به ویژه در کمک به بچه‌ها برای رسیدن به تسلط در گرامر ایتالیایی عالی است.

همچنین توضیحات عالی در مورد اشتباهات معمول زبان‌آموز وجود دارد که به شما کمک می‌کند در این راه از فرزندتان حمایت کنید.

منابع 

Learn Italian for Kids | europassitalian

Learn Italian for Kids with These 8 Tot-approved Tools | fluento

10 Awesome Free Italian Learning Resources for Kids | onethirdstories

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.