زبان فرانسه

کلاس آنلاین زبان فرانسه

کلاس آنلاین زبان فرانسه

کلاس آنلاین زبان فرانسه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید زبان فرانسوی را به راحتی و با کیفیت بالا بیاموزید. اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین زبان فرانسه هستید باید یک سری از نکات و موارد را در نظر داشته باشید. این موارد به شما در انتخاب درست بسیار کمک خواهد کرد.

لینگووی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان، مفتخر است که سالها انواع کلاس زبان آنلاین را برگزار می‌نماید. اگر به دنبال کلاس آنلاین فرانسه هستید، کافی است به صفحه مربوط به آن در پلتفرم ما سر بزنید.

 

کلاس آنلاین زبان فرانسه

اگر همیشه می‌خواستید زبان فرانسه یاد بگیرید، تنها نیستید. میلیون ها نفر در سراسر جهان برای یادگیری زبان فرانسوی وقت صرف می‌کنند. جای تعجب نیست! فرانسوی زبانی است که فرهنگ و تاریخ غنی را به تصویر می کشد.

زبان فرانسه می تواند شما را به سراسر جهان ببرد، از اروپا تا آفریقا تا آمریکای شمالی و حتی جزایر کارائیب. اما ممکن است سؤالات زیادی در مورد اینکه چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیرید یا برای شروع چه چیزی لازم است – یا اصلاً ارزش آن را داشته باشید.

خبر خوب این است که می توانید مطمئن باشید که یادگیری زبان فرانسه تلاشی است که ارزش انجام آن را دارد. کلاس آنلاین زبان فرانسه ابزاری است که امکان یادگیری را به راحتی و بدون دغدغه برای شما فراهم می‌آورد.

 

چرا زبان فرانسه را بیاموزیم؟

برای شروع، اگر زبان فرانسوی بلد باشید، می‌توانید دنیایی که مرزهای چند قاره‌ای را در بر می‌گیرد باز کنید. اندکی بیش از 300 میلیون نفر روی کره زمین وجود دارند که به زبان فرانسوی صحبت می کنند و آن را به ششمین زبان پرگفتار در سراسر جهان تبدیل می نمایند.

این زبان رسمی 29 کشور است که بیشتر از هر زبانی پس از انگلیسی است (و همچنین دومین زبان مورد مطالعه در سراسر جهان پس از انگلیسی است!).

نه تنها در فرانسه بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر در سرتاسر جهان، از جمله در سرتاسر آفریقا، می‌توانید فرانسوی زبانان را در سرتاسر این سیاره پیدا کنید، که عمدتاً نتیجه میراث استعماری و امپراتوری فرانسه در دهه‌های 1800 و اوایل دهه 1900 است.

امروزه حدود 50 درصد از فرانسوی زبانان بومی کره زمین در آفریقا در کشورهایی مانند الجزایر، تونس، جیبوتی، نیجر، موریس و ساحل عاج زندگی می کنند و با رشد گسترده جمعیت این قاره به تنهایی، پیش بینی می شود که بیش از 700 میلیون فرانسوی زبان جهانی تا سال 2050 وجود داشته باشند.

به همین دلیل یادگیری زبان فرانسه بسیار برای شما مفید خواهد بود و کلاس آنلاین زبان فرانسه به آسانی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

کلاس آنلاین زبان فرانسه

یادگیری از طریق آنلاین بدون دغدغه مکان و زمان یادگیری به شما امکان دریافت آموزش می‌دهد.

مقایسه کلاس آنلاین زبان فرانسه و حضوری

قبل از شروع فرآیند یادگیری، ممکن است بین کلاس آنلاین زبان فرانسه یا کلاس حضوری تردید داشته باشید. یادگیری آنلاین مزایای خود را دارد، اما آیا واقعاً بهتر از کلاس درس سنتی است یا روش های حضوری؟

تفاوت های کلیدی بین یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد. با این حال، استدلال کاملی برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید از طریق یکی یا دیگری یاد بگیرید وجود ندارد، از فردی به فرد دیگر شاید متفاوت خواهد بود.

در زیر مزایای کلاس آنلاین زبان فرانسه آورده شده است تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

1: زمان صرف شده

زمان یک عامل کلیدی است که باید در نظر بگیرید، زیرا تفاوت قابل توجهی بین کلاس آنلاین زبان فرانسه و حضوری وجود دارد. مگر اینکه مدرسه ای در این نزدیکی داشته باشید یا معلمی پیدا کرده باشید که در آن طرف خیابان زندگی می کند، احتمالاً به طور متوسط زمان مشابهی را صرف رفت و آمد برای درس زبان خود می کنید.

اگر به صورت تمام وقت کار می کنید و سعی می کنید از پس خود برآیید، به احتمال زیاد برنامه شما خیلی شلوغ است. در آخر هفته، ممکن است انرژی یا تمایلی برای یادگیری زبان نداشته باشید.

به همین دلیل است که یکی از بزرگترین مزایای یادگیری زبان به صورت آنلاین صرفه جویی در زمان است.

2: راحتی بیشتر با آموزش آنلاین فرانسه

افرادی که در حال حاضر کار می کنند و محدودیت زمانی دارند بدون شک می توانند از کلاس آنلاین زبان فرانسه بیشترین استفاده را نمایند. حالت آنلاین به این معنی است که می توانید از راحتی خانه خود بهره‌مند شوید.

در هر کجا که هستید می توانید در کلاس ها را شرکت کنید. شما می توانید آموزش آنلاین فرانسه را از هر کجای دنیا تجربه نمایید.

کلاس آنلاین زبان فرانسه

از هر جای جهان که هستید میتوانید به صورت آنلاین فرانسوی بیاموزید.

3: مزایای یادگیری زبان فرانسه به صورت حضوری

بسیاری از زبان آموزان در حال حاضر بیشتر روزهای کاری خود را به صورت آنلاین سپری می کنند. زیرا بعد از همه‌گیری کرونا این سبک از کار کردن بیشتر جا افتاده است.

ملاقات حضوری با یک معلم زبان فرانسه یا حضور در کلاس به ما یادآوری می کند که انسان ها مشتاق‌اند تا بدور از اینترنت با دیگران تعامل کنند.

تعامل چهره به چهره همچنین می تواند به بسیاری حس بهتری را منتقل کند همانطور که برای بسیاری کاملا برعکس است. در محیط کلاس درس، دانش آموزان می توانند در لحظه بیشتر ارتباط برقرار کنند.

آموزش حضوری فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت های گروهی و پروژه های تعاملی فراهم می کند. دانش‌آموزانی که متوجه می‌شوند با تعامل بیشتر می‌آموزند، احتمالاً می‌خواهند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند.

اتاق های چت و سایر روش های تعاملی کلاس آنلاین زبان فرانسه نیز مفید هستند، اما مانند یک مکالمه حضوری نیستند.

برخی از دانش‌آموزان بیشتر روی یادگیری خود تمرکز می‌کنند، زیرا حواس‌پرتی کمتری نسبت به یادگیری آنلاین زبان فرانسه وجود دارد.

4: منابع یادگیری و تمرین جذاب در یادگیری آنلاین فرانسوی

استفاده از فناوری جدید به مکمل جذابی برای تسلط یا یادگیری یک زبان تبدیل شده است. آموزش زبان فرانسه همراه با پشتیبانی فنی موثرترین و بهترین برای دانش آموزان است.

یک LMS کامل (سیستم مدیریت یادگیری) برای میزبانی کلاس‌های آنلاین از طریق طیف گسترده‌ای از ابزارهای نرم‌افزار/برنامه مانند Skype، Zoom، Microsoft Teams و بسیاری از پلت‌فرم‌های مشابه، منجر به یادگیری کارآمد می‌شود.

کلاس آنلاین زبان فرانسه به معنای انعطاف بیشتر است. معلم فرانسوی می تواند مطالب درسی را انتقال دهد، پیوندها، اسناد، فیلم ها یا مطالب مناسب مطالعه را به طور موثر و سریع به اشتراک بگذارد.

منابع آنلاین نسبت به کتاب‌های درسی جذاب‌تر و اطلاعاتی که ارائه می‌دهند معمولاً ساده و دقیق هستند.

شما می توانید محتوای چندرسانه ای زیادی را در یادگیری آنلاین داشته باشید. مهم است که منابع یادگیری و مواد تمرینی از نظر بصری محرک و جذاب باشند تا به شما کمک کنند دانش را به روشی کارآمدتر به دست آورید و حفظ کنید.

این شامل ارائه، ویدئو، صدا، تعامل یک به یک با معلم فرانسوی، چت، وظایف دستور زبان، تصحیح خودکار و بسیاری از گزینه های دیگر است.

برای فراگیران تازه کار تا زبان‌آموزان پیشرفته‌تر، برنامه‌های جالب بسیاری برای یادگیری فرانسه وجود دارد، اما چگونه می‌دانید که کدام یک برای شما مفید است؟ به همین علت کلاس آنلاین زبان فرانسه همراه با پشتیبانی آموزشگاه بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

منابع:

Learn French Online or In-Person : 5 Key Differences | private-frenchlessons-paris

Learn French | Babbel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.