زبان ترکی استانبولی

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

تمایل به یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی به دلیل افزایش نرخ مهاجرت به ترکیه از ایران رو به بالا رفتن است. برای زبان آموزان مهم است تا بتوانند زبان ترکی استانبولی را راحت، سریع و با کیفیت و هزینه مناسب یاد بگیرند.

لینگووی به عنوان یک پلتفرم بسیار موفق کلاس آنلاین زبان شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی به صفحه مربوط به آن در سایت ما سر بزنید.

 

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

اگر می‌خواهید ترکی یاد بگیرید، تنها نیستید. ده ها هزار نفر هر روز در سراسر جهان این زبان را مطالعه می‌کنند و جای تعجب نیست! ترکی زبانی است که فرهنگ و تاریخ غنی و پیچیده ای را به تصویر می‌کشد. همچنین، به عنوان یک مقصد توریستی و مهاجرتی در ایران طرفدار زیادی دارد.

اما ممکن است سوالات زیادی در مورد اینکه چرا باید ترکی یاد بگیرید یا برای شروع چه چیزی لازم است – یا اصلاً چرا ارزش آن را دارد، داشته باشید. خبر خوب این است که می توانید مطمئن باشید که یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی تلاشی است که ارزش انجام آن را دارد.

با ابزارها و فناوری مناسب که شما را در این مسیر راهنمایی و همراهی می‌کنند، تلاش‌های خود را به طرق مختلف به ثمر خواهید رساند. می‌توانید در لینگووی بعد از مطالعه سوابق استاد ترکی استانبولی مد نظرتان، ویدیو معرفی او را تماشا کرده و حتی در کلاس آزمایشی رایگان شرکت نمایید.

ترکی زبان فوق العاده ای است. با وجود میلیون‌ها گویشور در سراسر جهان، صحبت روان آن قطعا برای شما مفید خواهد بود. اما، چگونه می خواهید ترکی یاد بگیرید؟ اولین قدم های شما برای شروع چیست؟ ترکی برای مبتدیان می تواند بسیار دلهره آور به نظر برسد.

به همین دلیل است که ما به این راهنما برای نحوه یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی رسیدیم.

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

یادگیری زبان ترکی استانبولی به شما کمک می‌کند با تمام ترک زبانان در سراسر جهان بتوانید ارتباط برقرار کنید.

چرا ترکی استانبولی یاد بگیریم؟

یادگیری هر زبان جدید چالشی است که می تواند ذهن شما را به روی دیدگاه های جدید باز کند و به شما کمک کند با همه نوع افراد در سراسر مرزهای یک سرزمین زبانی ارتباط برقرار کنید. وقتی صحبت از یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی می شود، این دلایل به ویژه صادق است.

برای شروع، اگر زبان ترکی را بلد باشید، با دنیایی از ترک زبانان آشنا می شوید. میلیون‌ها نفر روی زمین وجود دارند که به زبان ترکی به عنوان زبان اول صحبت می کنند و میلیون‌ها نفر نیز تا حدودی به آن به عنوان زبان دوم یا سوم صحبت می کنند.

واضح است که ترکی را در سراسر ترکیه خواهید یافت، جایی که این زبان رسمی و خانه اکثریت قریب به اتفاق گویشوران بومی این زبان است. اما ممکن است ندانید که جمعیت کاملی از ترک زبانان در سراسر اروپای غربی و مرکزی در مکان هایی مانند آلمان که محل زندگی حدود 1.5 میلیون مهاجر ترک و هلند، بلژیک، اتریش، سوئیس و فرانسه هستند، وجود دارد.

وقتی کمی دورتر به سمت شرق حرکت می کنید، در مکان هایی مانند یونان، قبرس، صربستان، آلبانی، مقدونیه و رومانی، ترک زبانان را خواهید یافت. همچنین، میلیون‌ها ترک زبان در خاورمیانه و آسیای مرکزی و غربی در مناطقی مانند ایران، عراق، ازبکستان و قزاقستان وجود دارد.

به مسیر یادگیری خود ادامه دهید

ممکن است بخواهید ترکی را برای پیوندهای آن با سایر زبان های دنیا یاد بگیرید. ترکی با سایر زبان‌های هم خانواده، مانند آذربایجانی، ازبکی، قزاقستانی، ترکمنی، قرقیزی و اویغوری، در میان ده‌ها زبان دیگر در سراسر اروپای شرقی، سیبری و بخش‌های آسیای مرکزی ارتباط نزدیک دارد.

اگر به دنیال یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی هستید، شکی نیست که از همان ابتدا از مزیت‌های یادگیری آن برخوردار خواهید شد. زیرا، خانواده زبان ترکی دارای ساختار واژگان و دستور زبان مشابهی هستند که باعث می شود تا حدودی با یکدیگر قابل درک باشند.

 

مزایای یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

به دست آوردن یک مهارت جدید می تواند به شما کمک کند خلاقیت خود را ابراز کنید، ذهن خود را تحریک کرده و جنبه های جدیدی از خود را در طول مسیر کشف کنید. یادگیری زبان جدیدی مانند ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست! در اینجا تنها چند مورد از راه‌هایی است که می‌توانید با یادگیری ترکی تأثیر مثبتی بر زندگی خود داشته باشید، آورده شده است.

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی

می‌توانید ترکی استانبولی را سریع، آسان و بالاترین کیفیت در لینگووی بیاموزید.

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی برای سفر و مسافرت

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی برای سفر بسیار به کارتان می‌آید. وقتی روح ماجراجویی در شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید موانع زبانی شما را بازدارند. وقتی ترکی را بلد باشید، امکان مسافرت و صحبت در بسیاری از نقاط جدید دنیا را دارید.

همچنین، یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی تنها به این معنی نیست که می‌توانید با خواندن علائم جاده‌ای، منوها و بلیت‌های قطار در شهرهای سفر کنید. همچنین به شما امکان می دهد با افراد جدیدی که در آنجا ملاقات می کنید ارتباط برقرار کنید.

اغلب گفته می شود که بهترین راه برای کاوش در یک مکان جدید از طریق راهنمایی یک بومی است و یادگیری ترکی به شما امکان می دهد از نقاط توریستی معمول خارج شوید و به دنیای واقعی که بومیان آن را می بینند، بروید.

چه خیابان های استانبول باشد، چه سواحل یا غارهای کاپادوکیه، وقتی ترکی را در کارنامه زبانی خود داشته باشید، مجهزتر خواهید بود تا از مسیری پرمخاطب خارج شوید و تمام دنیا آنها را کاوش کنید.

برای مهاجرت، تحصیل و زندگی در ترکیه آماده شوید

یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی به کار شما خواهد آمد اگرچه به دنبال ثبت نام در یک دانشگاه خارجی و داشتن یک تجربه تحصیل در ترکیه باشید. همچنین اگر میخواهید شغلی پیدا کنید که به شما امکان کسب درآمد خوبی بدهد، یا در جایی مثل ترکیه بازنشسته شوید.

همچنین، زندگی در کشور ترکیه بهترین روش عملی ممکن برای یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی است. با قرار دادن خود در محیطی که موظف به صحبت کردن به زبان ترکی هستید، سفر خود را به سمت تسلط سریع دنبال خواهید کرد.

وقتی به مکان ناآشنا می روید، زندگی شما می تواند پیچ و تاب های جدیدی به خود بگیرد و در دنیای جدید چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. وقتی ترکی یاد می‌گیرید، دروازه‌ای را به سوی یک ماجراجویی قوی، رنگارنگ و بدیع باز می کنید!

برای کسب و کار و بیزینس اقدام کنید

با یادگیری زبان ترکی ‌استانبولی کسب و کار خود را ارتقاء دهید. امروزه جهان از نظر اقتصادی بیشتر از همیشه در ارتباط است. جزر و مد فراگیر جهانی شدن به این معنی است که امروزه شرکت ها و سازمان ها در فراسوی مرزهای بین المللی فعالیت می کنند.

اگر حرفه ای هستید و به دنبال راه هایی برای رقابتی ماندن و رشد در بازار جهانی هستید، یادگیری زبان ترکی برای موفقیت عالی است. یادگیری زبان ترکی راهی فوق العاده برای ارتباط با همکاران در کشورهای دیگر، کسب مشتریان جدید، ایجاد روابط قوی با شرکا و سرمایه گذاران ترک زبان و نشان دادن ماهیت چندفرهنگی، بین المللی و فراگیر برندتان است.

 

منابع:

Babbel.com | Learn Turkish

Alpidalanguage.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.