زبان آلمانی

کلاس آنلاین زبان آلمانی

کلاس آنلاین زبان آلمانی

کلاس آنلاین زبان آلمانی به صورت عمومی، گروهی، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، ویژه مکالمه، ویژه کسب و کار و غیره برگزار می‌گردد. بسیاری به دنبال بهترین کلاس آنلاین زبان آلمانی و بهترین استاد می‌گردند.

شما می‌توانید از سطح مبتدی تا سطح فوق پیشرفته برای تقویت هر 4 مهارت زبان آلمانی خود اقدام نمایید. 4 مهارت همانطور که میدانید شامل نوشتن، خواندن، صحبت کردن و شنیدن هستند.

لینگووی به عنوان پلتفرم کلاس آنلاین زبان به شما این امکان را می‌دهد که به آموزش سطح اول با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید. می‌توانید به صفحه مربوط به “استاد آنلاین زبان آلمانی” ما سر بزنید.

برای مشاهده اساتید زبان آلمانی ما کلیک کنید

کلاس آنلاین زبان آلمانی

🌐 با توجه به گسترش اینترنت و استفاده گسترده مردم در سراسر جهان از انواع آموزش آنلاین، کلاس آنلاین زبان آلمانی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

🌟این موضوع در کنار افزایش نرخ مهاجرت ایرانیان به ویژه به مقصد آلمان، اهمیت دسترسی داشتن به آموزش سطح A+ را برای همگان آشکار می‌کند.

🏛 تفاوتی ندارد که تنها بر حسب علاقه میخواهید این زبان را بیاموزید و یا برای مهاجرت تحصیلی، کاری، زندگی و حتی تفریح میخواهید آلمانی بیاموزید. پیدا کردن بهترین کلاس ممکن است کار سختی باشد.

✅ لینگووی با توجه به مواردی که در ادامه برای شما آورده شده است به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان شناخته می‌شود. در ادامه به تمام مواردی که برای انتخاب کلاس آنلاین زبان آلمانی نیاز دارید برای شما توضیح داده شده است.

کلاس آنلاین زبان آلمانی

به راحتی از هر جای جهان بدون دغدغه آلمانی بیاموزید.

مشکلات یادگیری آلمانی

انواع مشکلات متفاوتی ممکن است در روند یادگیری زبان آلمانی برای شما به وجود آید. در این قسمت به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم تا شما نیز همه آنها را در نظر داشته باشید.

  • اساتید سطح اول معمولا انگشت شمار هستند و نیاز است برای شناخت آنها زمان زیادی صرف کنید.
  • بسیاری از هموطنان که در کلان‌شهر ها زندگی نمی‌کنند دسترسی به استاد و آموزشگاه سطح اول ندارند.
  • محدودیت‌های زمانی و برنامه‌ریزی های فشرده در کنار مشغله زیاد امکان تداخل ساعات کلاس را با امور روزمره بالا برده است.
  • مشکلات مربوط به رفت و آمد در کنار هزینه‌های مربوط به آن که سختی استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا پیدا کردن جای پارک را به همراه دارد.
  • رفت و آمد و حضور فیزیکی در کلاس نیاز به وقت زمان در کنار صرف هزینه دارد که ممکن است برای بسیاری اضافه باشد.
  • عدم پشتیبانی مناسب آموزشگاه از زبان آموز و روند آموزش او.
  • عدم مهیا کردن وسایل، محیط و امکانات آموزشی مناسب برای دانش آموزان.
  • و …

با توجه به مشکلات و موارد بالا و آنهایی که خودتان نیز ممکن است در ذهن داشته باشید، کلاس آنلاین زبان آلمانی می‌تواند راهگشا باشد.

 

‎نحوه شرکت در کلاس آنلاین زبان آلمانی

شما می‌توانید به راحتی با طی کردن مراحل زیر در کلاس آنلاین زبان آلمانی ثبت نام و روند یادگیری خود را شروع نمایید.

  1. دریافت مشاوره رایگان
    حتما قبل از شروع روند یادگیری از امکان مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. دریافت مشاوره رایگان به شما کمک خواهد کرد تا مسیر درستی را انتخاب کرده و ماه‌ها زمان صرفه جویی کنید. در کنار زمان شما مشخصا در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.
  2. تعیین سطح آنلاین
    تعیین سطح به صورت آنلاین در لینگووی صورت می‌پذیرد. با توجه به استاندارد تعیین شده و طبق یک روند مشخص برای همه تعیین سطح انجام می‌شود.
  3. ثبت نام در کلاس آنلاین زبان آلمانی
    پس از مراجعه به صفحه اساتید زبان آلمانی و انتخاب استاد آلمانی می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل نمایید. میتوانید مشخصات اساتید را مطالعه، ویدیو معرفی را مشاهده و در کلاس آزمایشی رایگان شرکت نمایید.
  4. نصب نرم افزار و دریافت آموزش ورود به کلاس
    پس از ثبت نام نرم افزار ورود به کلاس آنلاین زبان آلمانی به همراه آموزش مربوط به آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای شرکت در کلاس تنها نیاز به تلفن هوشمند یا رایانه متصل به اینترنت خواهید داشت.
  5. شروع روند یادگیری و پشتیبانی رایگان
    بعد از انجام مراحل فوق می‌توانید تنها با چند کلیک سر ساعت مقرر سر کلاس درس خود حاضر شوید. همچنین، امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین و رایگان همواره برای شما فراهم می‌باشد.
کلاس آنلاین زبان آلمانی

از امکان پشتیبانی آنلاین و رایگان در کنار هزینه و کیفیت مناسب آموزش بهره‌مند خواهید شد.

هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی

با توجه به انواع کلاس و سطح و هدف شما از یادگیری که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، هزینه کلاس آنلاین زبان آلمانی می‌تواند متفاوت باشد. به هر روی برای اطلاع یافتن از هزینه ها کافی است تا به صفحه تدریس زبان آلمانی آنلاین سر بزنید.

در واقع، هزینه اعلام شده توسط هر استاد حدود 170 هزار تومان تا 320 هرار تومان برای هر ساعت به شکل میانگین متغیر است. به راحتی می‌توانید هزینه هر ساعت را در تعداد و ساعات جلسات مورد نیاز خود ضرب کرده و از هزینه حدودی اطلاع پیدا نمایید.

امکان مشاوره رایگان و شرکت در کلاس آزمایشی رایگان به شما در صرفه‌جویی در هزینه و یافتن استاد مد نظرتان کمک بسیاری خواهد کرد.

 

یادگیری زبان آلمانی برای مهاجرت و تحصیل در دانشگاه

آلمان به عنوان یک کشور پیشرفته و جهان اول با امکانات آموزشی سطح کیفی بالا شناخته می‌شود. از جمله مزایا و امکانات بسیار مهم و مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به تحصیل در آلمان، رایگان بودن اکثر دانشگاه ها در این کشور است.

بسیاری از دانشگاه ها نیز هزینه های معقول و کمی را دریافت میکنند که نسبت به سایر کشورها به صرفه و توجیه پذیر است. به همین دلیل آلمان به عنوان یک مقصد دانشجویی مناسب شناخته می‌شود.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در برخی مدارس، کالج ها و دانشگاه های آلمان وجود دارد اما بهتر است تا برای تحصیل به زبان آلمانی تسلط داشته باشید.

با توجه به اینکه ما موسسه مهاجرتی نیستیم که صرفا برای مهاجرت شما را تشویق کنیم، حقیقت آن است که بهتر است زبان آلمانی را بیاموزید.

شما به راحتی با شرکت در کلاس آنلاین زبان آلمانی این زبان را بیاموزید. با آموختن آن شما روند راحت تری را از زندگی در آلمان و پیدا کردن کار نیز خواهید داشت.

آلمانی را بیاموزید و برای مهاجرت تحصیلی در دانشگاه های آلمان آماده شوید.

 

کلام آخر

لینگووی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها، کلاس آنلاین زبان آلمانی را برای شما عزیزان برگزار می‌نماید. شما همواره از امکان پشتیبانی آنلاین و رایگان ما می‌توانید در روند یادگیری خود استفاده نمایید.

 

منبع:

Alpidalanguage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.