زبان فرانسه

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین موضوع بسیار مهمی برای افراد و زبان آموزانی است که علاقمند و یا نیازمند یادگیری فرانسوی هستند. یاد گرفتن زبان فرانسه از قدم‌های مهم و موثر برای مهاجرت به مقاصد فرانسه زبان می‌باشد.

افراد به دلایل متفاوت مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، زندگی در یک کشور فرانسوی زبان، سفرهای تفریحی و غیره اقدام به یادگیری زبان فرانسه می‌کنند.

در این میان آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کنید که فهمیدن دلیل اهمیت آن اصلا کار سختی نیست.

 

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین

در لینگووی به عنوان یک آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین انواع کلاس زبان آنلاین فرانسه برگزار می‌شود. شما می‌توانید استاد آنلاین زبان فرانسه خود را در همین صفحه انتخاب نمایید.

به راحتی بعد از دیدن ویدیو معرفی اساتید و حتی شرکت کردن در کلاس آزمایشی رایگان می‌توانید روند آموزش و یادگیری خود را آغاز نمایید. کادر آموزشی لینگووی معادل با کادر آموزشی اروپا یا CECR می‌باشد.

به این دلیل است که منابع و روند آموزشی در موسسه به‌روز و بر اساس استانداردهای بین‌المللی و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش کشور فرانسه است.

کلاس ها در انواع عمومی، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، مکالمه، ویژه مهاجرت، ویژه کسب و کار و غیره برگزار می‌گردند. همچنین برای رده‌های سنی کودکان، نوجوان و بزرگسالان آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین لینگووی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کلاس‌ها در انواع سطوح از A1 تا C2 برگزار می‌گردند. به طور معمول پس از تعیین سطح آنلاین رایگان کتب و منابع آموزشی به شما معرفی خواهند شد.

تعداد ترم‌های لازم برای یادگیری زبان فرانسه به طور معمول 30 ترم است که با توجه به نوع کلاس و سطح شما متغیر خواهد بود.

 

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین با روش ژیرارده یا Girardet

به طور معمول برای آموزش زبان فرانسوی به سطح مبتدی در آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین لینگووی از کتاب Decouverte استفاده می‌شود. در سطوح پیشرفته‌تر از کتاب Tendances اما استفاده می‌شود که از تالیف‌های کتب آموزشی زبان فرانسه یعنی Girardet است.

به دلیل شامل بودن چهار مهارت اصلی و کلیدی شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن این کتاب‌ها مراجع معتبر و مناسبی برای آموزش هستند.

وجود پروژه‌ها و تمرین‌های متفاوت در انتها هر درس کمک می‌کند تا زبان آموزان بهتر مطالب را بیاموزند. استفاده از آموخته‌های زبانی از روش‌های متفاوت سبب یادگیری و به خاطر سپاری بهتر زبان فرانسه خواهند شد.

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین مناسب می‌تواند بسیار در روند یادگیری شما تاثیرگذار باشد.

آموزش آنلاین زبان فرانسه | آموزش Online فرانسوی

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین لینگووی به عنوان برگزار کننده انواع دوره‌های آموزشی زبان فرانسه به صورت آنلاین شناخته می‌شود. به دلیل افزایش مشغله در کنار بسیاری مسایل دیگر رویکرد افراد نسبت به استفاده از امکانات آموزشی آنلاین بیشتر و بهتر شده است.

شما می‌تواند از پلتفرم ما برای یادگیری فرانسوی بدون داشتن دغدغه برای رفت و آمد و هزینه ها و زمانی که نیاز است صرف آن کنید، فرانسه بیاموزید.

در حال حاضر مفتخر به همکاری با برترین و بهترین اساتید زبان فرانسه در ایران هستیم. شما به راحتی می‌توانید از هر نقطه از ایران و جهان در این کلاس ها به راحتی شرکت کنید.

هدف ما برگزاری کلاس‌های با کیفیت و سطح اول است. این امر با ایجاد کردن یک بستر آنلاین بسیار کاربردی توانسته است که محقق و عملی شود.

دسترسی داشتن به بهترین اساتید از هر کجا که باشید در کنار انعطاف پذیر بودن ساعات برگزاری کلاس‌ها برای شما از امکانات ویژه آموزش آنلاین زبان فرانسه است.

 

مزایا و ویژگی های آموزشگاه آنلاین

لینگووی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین با هدف برگزار کردن باکیفیت‌ترین دوره‌ها و کلاس‌ها فعالیت می‌کند. داشتن افتخار همکار با بهترین اساتید زبان فرانسه نیز از امتیازات مجموعه ما می‌باشد.

  • ساختار روند آموزشی در آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین لینگووی متفاوت از سایر آموزشگاه است.
  • تمرکز کامل بر روی کیفیت و کنترل روند و موفقیت شما در یادگیری مورد توجه اصلی ما می‌باشد.
  • امکان برگزاری انواع کلاس خصوصی، فشرده، مکالمه و غیره وجود دارد.
  • رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان همگی می‌توانند در کلاس‌ها شرکت نمایند.
  • تعیین بازه زمانی و ساعات برگزاری کلاس‌ها می‌توانند بر اساس زمانبندی و برنامه‌ریزی شما باشد.
  • فضای کلاس ها کاملا آنلاین (Live) بوده و شما در دوره های آفلاین و غیر زنده شرکت نمی‌کنید.
  • امکان تغییر استاد شما در روند یادگیری فراهم است. می‌توانید روند یادگیری خود را با هر کدام از اساتید ما دنبال کنید.
  • شما تنها نیاز به یک وسیله ارتباطی مانند تلفن هوشمند/رایانه متصل به اینترنت برای شرکت در کلاس ها دارید.
  • و …
آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین

با توجه به موارد گفته شده می‌توانید بهترین آموزشگاه فرانسوی را انتخاب نمایید.

اساتید زبان فرانسه

کیفیت تدریس، سابقه، تجربه، تسلط و سایر موارد با تمامی اساتید در آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین لینگووی مورد بررسی قرار می‌گیرد. کیفیت تدریس تمام اساتید مشابه آنچه است که شما در کلاس با استاد حضوری تجربه میکنید. اغلب این کیفیت بالاتر از کلاس‌های حضوری است.

  • شما می‌توانید پس از مطالعه سوابق و اطلاع یافتن از آن استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • از طرف هر استاد یک ویدیو معرفی در سایت قرار داده شده است تا بهتر با آنها آشنا شوید.
  • امکان شرکت در کلاس آزمایشی رایگان برای شما قبل از شروع روند آموزش فراهم شده است.
  • در صورتی که پس از یک یا چند جلسه تمایل به تغییر استاد خود داشته باشید، این امکان برای شما فراهم است.
  • تعیین سطح به صورت آنلاین و توسط استاد آنلاین زبان فرانسه صورت می‌پذیرد.
  • و …

 

کلام آخر

آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین منتخب شما نیاز است علاوه بر آماده کردن امکانات سطح اول برای شما سایر موارد را نیز در نظر داشته باشد. استاد سطح اول فرانسوی، استفاده از منابع استاندارد و مورد استفاده و تایید در سطح بین المللی از جمله این موارد است.

در یک آموزشگاه زبان فرانسه آنلاین یکی از مهمترین نکات در دسترس بودن پشتیبانی برای حمایت از زبان آموزان می‌باشد. قبل از شروع روند یادگیری هدف خود را تعیین نمایید، پس از آن همه چیز آسان است و ما در کنار شما تا نقطه نهایی و رسیدن به نتیجه خواهیم بود.

استفاده از روش‌ها و ترفندهای روز دنیا برای آموزش سبب شده است تا رضایت بالا و خروجی بسیار مناسب برای زبان آموزان حاصل گردد.

همچنین می‌توانید هرگونه سوال، درخواست، پیشنهاد، انتقاد و غیره را از طریق‌ راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

 

اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان فرانسه هستید، می‌توانید به Alpidalanguage سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.