زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

آموزش زبان انگلیسی مکالمه از جمله مهمترین رویکردها و روش‌های یادگیری زبان است. تقویت مکالمه هم در یادگیری بهتر زبان و هم در بهبود ارتباط شما با سایرین کمک کننده است.

انواع دوره‌ها برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی در لینگووی وجود دارد. از کودکان تا بزرگسالان انواع کلاس عمومی، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، ویژه مهاجرت، ویژه کسب‌وکار و غیره را می‌توانند انتخاب کنند.

لینگووی به عنوان پلتفرم کلاس زبان آنلاین همراه شما است. می‌توانید به صفحه آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی سر زده و از بین اساتید ما یک نفر را برای شروع آموزش خود انتخاب نمایید.

 

یادگیری مکالمه انگلیسی

ما می توانیم به شما در یادگیری مکالمه انگلیسی کمک کنیم. کلاس‌های آنلاین انگلیسی ما به گونه ای طراحی شده اند که شما را با زبان آشنا کنند. بنابراین اگر همیشه آرزوی یادگیری مکالمه انگلیسی را داشته اید، ما راه حل مناسبی برای شما هستیم!

چرا ما اینقدر مطمئن‌ایم؟ از آنجایی که ما سال ها است که زبان انگلیسی را آموزش می دهیم، به میلیون ها نفر کمک کرده ایم که انگلیسی صحبت کنند.

سبک آموزش فراگیر ما سریعترین و موثرترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است. ما طیف متنوعی از دوره‌های انگلیسی را ارائه می‌دهیم، بنابراین مهم نیست که نیازهای شما چیست و وضعیت فعلی شما چگونه است، یک دوره آموزشی برای شما داریم.

چه به دنبال یک کلاس زبان انگلیسی برای مبتدیان باشید و چه می خواهید آموزش زبان انگلیسی مکالمه را تجربه کنید، دوره های مکالمه انگلیسی ما این کار را انجام خواهند داد.

دوره های ما بر اساس سطوح مختلف زبان ساخته شده اند. بنابراین شما بر اساس دانش فعلی خود از یک سطح شروع خواهید کرد و مسیر روشنی به سمت آینده خواهید داشت.

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

شما از طریق آموزش زبان انگلیسی مکالمه می‌توانید به راحتی سطح زبا خود را بهبود ببخشید.

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

شما نیاز است تا مهارت های لازم برای شروع صحبت کردن به زبان انگلیسی را ایجاد کنید. افراد کمی هستند که می خواهند انگلیسی را یاد بگیرند تا صرفا بتوانند بخوانند یا بنویسند.

بیشتر زبان آموزان می خواهند انگلیسی صحبت کنند. دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی ما دقیقاً برای انجام این کار طراحی شده اند.

در کلاس های ما، شما:

  • با توجه به سطح خود فقط به انگلیسی صحبت خواهید کرد.
  • صحبت کردن به زبان انگلیسی را از روز اول شروع خواهید کرد.
  • در زمان حال به صورت آنلاین با یک معلم مسلط به زبان انگلیسی تعامل می‌کنید.
  • برای ایجاد اعتماد به نفس، بازخورد فوری دریافت می‌کنید.
  • و …

شما هر زمان که ممکن است تمرین کنید. هر روز فرصت هایی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی وجود دارد. از آنها استفاده کنید، حتی اگر فقط از چند کلمه استفاده کنید.

هنگام گوش دادن به دقت توجه کنید. بهترین راه برای یادگیری گوش دادن است، بنابراین وقتی مکالمه انگلیسی را می شنوید به دقت گوش کنید.

نگران کمال و بهترین بودن نباش. صحبت کردن به زبان انگلیسی به معنای کامل بودن نیست، بنابراین با تمرکز بر انتقال پیام ها شروع کنید.

 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی را با لینگووی شروع کنید

شما اینجا هستید زیرا می خواهید انگلیسی صحبت کنید و می دانید که با تمرین می توانید این کار را انجام دهید. در Lingoway شما این فرصت را دارید که صحبت کردن خود را تمرین کنید.

با کلاس های آموزش زبان انگلیسی مکالمه که به صورت آنلاین ارائه می دهیم می‌توانید مسلط شوید. جلسات هر روز و برای تمام سطوح وجود دارد. شما می توانید هر تعداد که بخواهید شرکت کنید.

پس بیایید و کلاس های اسپیکینگ ما را امتحان کنید. آنها جلسات گروهی هستند که در آن شما از حمایت تیم آموزش زبان انگلیسی لینگووی برخوردار خواهید بود و می توانید با دانش آموزان از سراسر جهان تعامل داشته باشید.

همچنین یک دوره آموزشی کامل را تجربه خواهید کرد که شامل 6 سطح یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا فوق پیشرفته است. این دوره همچنین پشتیبانی است تا همه چیزهایی را که یاد گرفته اید مرور کنید و پیشرفت شما را تأیید کند.

ما از شما دعوت می کنیم تا با جزئیات تمام این منابع آموزشی و فناوری را که برای شما ایجاد کرده ایم کشف کنید تا زبان انگلیسی را به صورت جامع یاد بگیرید و تجربه یادگیری دلپذیر و منحصر به فردی را تجربه کنید.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در اختیار شما است پس همین حالا شروع کنید.

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

آموزش مکالمه زبان انگلیسی بدون دغدغه گرامر به شما در یادگیری کمک خواهد کرد.

فعالیت‌های آموزش زبان انگلیسی مکالمه

در زیر می توانید انواع کلاس های مکالمه انگلیسی که ما ارائه می دهیم را مشاهده کنید. تمامی کلاس های اسپیکینگ و جلسات گروهی 60 تا 90 دقیقه ای است.

موضوعاتی را انتخاب کنید که بیشتر به شما انگیزه می‌دهند، به دنبال جلسات در سطح خود بگردید و شروع به صحبت کنید. به همین راحتی است!

1. مناظره (Debates)

در این کلاس ها معلم موضوعی را برای تمرین توانایی ایجاد استدلال (practice the ability to create arguments) معرفی می کند.

2. ایفای نقش (Role-playing)

معلم یک موقعیت روزمره را شرح خواهد داد و شما بخشی از گفتگو را اجرا می کنید. با ایفای نقش، انگلیسی را تمرین می کنیم. خوش می گذرد!

3. گپ و گفت حول محور فرهنگ (Culture Club)

ما در مورد کتاب، موسیقی، فیلم، آشپزی و فرهنگ ملل صحبت می کنیم. به اینصورت آموزش مکالمه زبان انگلیسی همراه با کسب اطلاعات عمومی خواهد بود.

4. تلفظ (Pronunciation)

ما همچنین کلاس های اسپیکینگ ویژه ای برای کار بر روی تلفظ داریم. بهبود این جنبه از بیان یک امر تمرینی است. پس با اینکه ممکن است جذابیت بالایی نداشته باشد اما بسیار مفید است.

5. موسیقی (Music)

معلم آهنگی را انتخاب می کند و ما روی واژگان و دستور زبان اشعار کار می کنیم. در واقع این کار باعث می‌شود که از نظر شنیداری (Listening) نیز زبان خود را تقویت نمایید.

6. پرسش و پاسخ (Questions and Answers)

کلاس هایی برای پرسش و پاسخ به هر سوالی با معلم خود دارید. خواهید دید که گوش دادن به سوالات دیگر دانش آموزان چقدر جالب است.

موارد فوق باعث می‌شوند تا در روند آموزش زبان انگلیسی مکالمه پیشرفت داشته باشید و بتوانید زبان انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.

 

کلام آخر

با آموزش زبان انگلیسی مکالمه لینگووی، با صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه خود و به اشتراک گذاری آنها با دانش آموزان از سراسر جهان، به صدها امکان برای یادگیری و تمرین دسترسی خواهید داشت.

با روش طبیعی ما و برنامه مطالعه ای که برای شما طراحی خواهیم کرد، می توانید مطمئن باشید که با هر جلسه چیز جدیدی یاد می گیرید و صحبت کردن خود را تقویت می کنید.

برای کشف گزینه های جالب و سرگرم کننده ای که در تقویم کلاس ما موجود است، وبسایت ما را کاوش کنید.

 

منابع:

Abaenglish

Berlitz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.