زبان ترکی استانبولی

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی از مواردی است که تقریبا تمام زبان آموزان درباره آن تحقیق و جستجو می‌کنند. با توجه به افزایش نرخ مهاجرت از ایران به ترکیه، میزان تقاضا برای یادگیری زبان ترکی استانبولی نیز افزایش یافته است.

ما در اینجا قصد داریم درباره بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی و فاکتورهایی که نیاز است برای سنجیدن آموزشگاه‌ها در نظر داشته باشید، صحبت کنیم.

شما در پلتفرم کلاس زبان آنلاین لینگووی می‌توانید زبان ترکی استانبولی را نیز بیاموزید. کافی است تنها به صفحه کلاس آنلاین ترکی استانبولی سر بزنید.

می‌توانید ویدیو معرفی اساتید را مشاهده و اطلاعات مربوط به آنها را مطالعه کنید. علاوه بر آن می‌توانید در کلاس آزمایشی رایگان نیز شرکت کنید تا با خیال راحت استاد و روند آموزش خود را آغاز نمایید.

 

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

برای برخی یادگیری زبان ترکی استانبولی و گرامر آن کار سختی است. برخی دیگر نیز برای یادگیری آن مشکلی ندارند. مهمترین نکته اما استفاده از یک مرجع معتبر برای یادگیری زبان است.

اگر از کلاس با کیفیت و استاندارد برای یادگیری استفاده نمایید دچار مشکل نخواهید شد. همچنین، یادگیری و روند آن برای شما لذتبخش خواهد بود.

توجه داشته باشید که اگر آموزشگاه منتخب شما کیفیت کافی و لازم را نداشته باشد زمان و هزینه شما هدر خواهد رفت.

به همین علت است که آموزشگاه زبان ترکی استانبولی اهمیت پیدا میکند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه فاکتورهایی را باید درنظر بگیرید و بهترین آموزشگاه کدام است.

 

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

به یاد داشتن و بررسی نکات آورده شده در این مقاله به شما در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ترکی کمک خواهد کرد.

 

معیار انتخاب آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

شما می‌توانید معیار و فاکتورهای متفاوتی را برای انتخاب آموزشگاه زبان ترکی در نظر داشته باشید. در اینجا سر بر آن کرده‌ایم که مهم‌ترین موارد را پوشش دهیم. آنها شامل موراد زیر هستند:

استاد زبان ترکی استانبولی

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک موسسه یا آموزشگاه اساتید آن هستند. شما بیشتر از همه چیز ب استاد خود در ارتباط هستید و نیاز است که از او بیاموزید. تجربه، سطح سواد و کیفیت و روش تدریس استاد بسیار مهم است. قبل از ثبت نام در یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی درباره اساتید آن بهتر است که تحقیق کنید.

کیفیت تجهیزات و کلاس آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

تجهیزات مورد استفاده در یک آموزشگاه که برای آموزش به شما مورد استفاده قرار میگیرند، نیاز است که در سطح مناسبی باشد. اگر تجهیزات مناسب وجود نداشته باشد توجه شما به جای توجه به کلاس و دریافت آموزش به سایر موارد جلب خواهد شد. همچنین، کلاس‌ها باید تهویه، شرایط نور و کیفیت مناسب را داشته باشند.

هزینه و قیمت کلاس زبان ترکی استانبولی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و به صورت کلی هزینه و قیمت کلاس همیشه مورد توجه بوده است. نیاز است تا تناسب بین هزینه پرداخت شده از طرف شده و آموزش و کیفیتی که دریافت می‌کنید وجود داشته باشد. می‌توانید در لینگووی هزینه اعلام شده توسط هر استاد را مشاهده کنید. این موضوع به شما در محاسبه هزینه حدودی تمام شده برای شما کمک بسیاری میکند.

روش‌های تدریس و آموزش

روش‌های مورد استفاده برای تدریس و آموزش بهتر است که به‌روز و بر اساس استانداردهای بین‌المللی باشند. به طور مثال در حال حاضر کتاب Hitit و آزمون زبان ترکی استانبولی TOMER در اولویت هستند. استفاده از سایر ابزارها و روش‌های مدرن، کارآمد و حتی سرگرم کننده، کمک می‌کند تا شما بهتر بیاموزید.

ارائه مدرک معتبر در پایان دوره

شما پس از شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها در یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی، نیاز است که مدرک معتبر پایان دوره دریافت نمایید. این مدرک سندی است که نشان می‌دهد که شما چه مدت زمانی را برای آموزش صرف کرده و تا چه سطحی پیش رفته‌اید.

 

مشکلات در روند آموزش ترکی استانبولی

مشکلات و معضلات متفاوتی در روند یادگیر زبان ترکی استانبولی ممکن است که برای شما پیش آید. یکی از مهم‌ترین مشکلات برای عزیزانی است که در شهر تهران یا دیگر کلا‌نشهرهای ایران سکونت ندارند. این موضوع باعث می‌شود که دسترسی این عزیزان به آموزش با کیفیت دچار مشکل شود.

به همین علت پیشنهاد ما به تمامی عزیزان به ویژه دوستان شهرستانی، استفاده از خدمات آنلاین آموزش زبان است. لینگووی به عنوان آموزشگاه زبان ترکی استانبولی معتبر خدمات آموزش آنلاین را با بهترین کیفیت ارائه میکند.

کافی است تا به صفحه مربوط با زبان ترکی سر بزنید و بعد از دیدن ویدیو معرفی و حتی شرکت در کلاس آزمایشی رایگان استاد خود را انتخاب نمایید.

مشکل بعدی درباره هزینه شرکت در کلاس‌ها است. برخی از موسسات به واسطه شهرت و یا قدمتی که دارند هزینه بالایی برای کلاس‌ها اعلام میکنند. این هزینه‌ها زمانی که بدون منطق بوده و پیشتوانه کیفی مناسبی نداشته باشند شما را دچار مشکل خواهند کرد.

ما در لینگووی کیفیت بالا را در کنار اساتید مطرح و هزینه مناسب برای شما گردهم آورده‌ایم.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

توجه به تمام جنبه‌های مرتبط با روند آموزش بسیار در یادگیری مناسب موثر خواهد بود.

 

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی لینگووی

شما در لینگووی به یکی از بهترین دپارتمان‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در ایران دسترسی خواهید داشت. کلاس‌های ما در انواع عمومی، خصوصی، نیمه فشرده، فشرده، مکالمه، ویژه مهاجرت، ویژه کسب و کار و غیره برگزار می‌گردند.

مجرب ترین کادر آموزشی در کنار روش‌های استاندارد بین‌المللی دانشگاه آنکارا از سطح مبتدی تا پیشرفته در دسترس شما است. ویژگی‌های آموزشگاه زبان ترکی استانبولی لینگووی و اساتید ما شامل موارد زیر است:

  • بهترین و برجسته‌ترین اساتید که به زبان بومی (Native) تسلط داشته و تلفظ و گرامر صحیح را آموزش می‌دهند.
  • دوره‌ها اکثرا با تمرکز بیشتر بر روی مکالمه (Conversation) برگزار می‌شوند.
  • مدرک معتبر در پایان دوره برای شما صادر می‌گردد.
  • کلاس‌ها در تنوع کامل برای تمامی سنین و تمامی سطوح قابل برگزاری هستند.
  • شما می‌توانید برای دوره‌های آمادگی برای انواع آزمون مانند تومر و یوس آلس در کلاس‌ها شرکت کنید.
  • بر روی روند آموزش و کلاس‌ها نظارت وجود داشته و شما پشتیبانی رایگان خواهید داشت.
  • شما به صورت آنلاین بدون دغدغه برای امنیت و حضور در کلاس از محل خودتان شرکت خواهید کرد.
  • دغدغه‌های مرتبط با هزینه و زمان و سایر موارد مرتبط با رفت و آمد را نخواهید داشت.
  • در صورت عدم رضایت از یک استاد یا کلاس می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید.
  • تعیین سطح آنلاین طبق استاندارد صورت میگیرد.
  • و …

 

کلام آخر

لینگووی به عنوان یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی سطح اول انواع کلاس آموزشی زبان را برای انواع سطوح و سنین برگزار می‌نماید. بدون دغدغه همین حالا می‌توانید نسبت به انتحاب استاد و شروع روند آموزش خود اقدام نمایید.

 

منابع:

The 17 Best (And Worst) Online Courses For Learning Turkish

Best Turkish Language Courses Online & Certification

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.