زبان کره ای

منابع یادگیری زبان کره ای

منابع یادگیری زبان کره ای

چندین سال است که زبان کره ای از محبوبیت بسیاری در بین افراد به خصوص نسل جوان برخوردار شده است که این محبوبیت مدیون صادرات نرم کره و موج کره ی است. بسیاری افراد هستند که به دنبال یادگیری این زبان و به دنبال منابع یادگیری زبان کره ای هستند تا بتوانند یادگیری این زبان را آغاز کنند.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کتب منابع یادگیری زبان کره ای بپردازیم.

شما می‌توانید آموزش آنلاین زبان کره ای را با بهترین اساتید زبان کره ای در لینگووی تجربه نمایید.

 

منابع یادگیری زبان کره ای

منابع بسیار زیادی برای یادگیری یک زبان وجود دارد. به خصوص زبان محبوب کره ای.

روش های سنتی مانند کتاب و کلاس درس و یا روش های نوین تر مانند استفاده از اپ‌ها، پادکست‌ها، ویدئوها و روش‌های آموزش آنلاین برای یادگیری زبان کره ای موجود است.

ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کتب یادگیری زبان کره ای بپردازیم. کتاب‌هایی بسیار برای شروع یادگیری و مبتدیان مفید است و بسیاری از آن‌ها هم برای افراد سطح متوسط و حرفه‌ای هم کاربرد دارد.

با همراه باشید تا این کتاب ها را که بخش مهمی از منابع یادگیری زبان کره ای هستند، با هم مرور کنیم و به بررسی مختصر آن‌ها بپردازیم.

 

Korean Made Easy

این کتاب یکی از منابع یادگیری زبان کره ای خوب برای زبان آموزان مبتدی است. این کتاب توضیحات جامعی در استفاده روزانه از زبان کره ای و همچنین دروسی خوب برای یادگیری پایه‌ی زبان کره ای دارد.

 

Korean Made Simple

این کتاب نیز یکی از منابع معروف برای یادگیری زبان کره ای است. این کتاب بخش گرامر خوبی دارد که گرامر را به خوبی و اختصار توضیح می‌دهد. همچنین این کتاب بخش واژگانی دارد که ۱۰۰۰ کلمه را ارائه می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید >>> همه چیز در مورد آمادگی تافل

 

Korean From Zero

این کتاب هم یکی از موارد خوب و قدیمی برای یادگیری زبان کره ای است. این سری کتاب برای آموزش زبان ژاپنی هم وجود دارد.

این کتاب یک راهنمای جامع برای یادگیری زبان کره ای است و شامل بیش از ۶۰۰ کلمه و عبارت است همچنین این کتاب عبارات کوتاه و کاربردی هم دارد که آن‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

 

Korean for Beginners

نام این کتاب به صورت کامل Korean for Beginners: Mastering Conversational Korean است که با حسی طنز آمیز نوشته شده است که این کار یادگیری زبان را سرگرم کننده و آسان‌تر می‌کند.

شما می‌توانید با این کتاب مکالمات کره ای را به راحتی بیاموزید.

 

Sogang Korean

این کتاب مربوط به مرکز آموزش زبان دانشگاه Sogang است که در سطوح مختلف برای زبان آموزان کره ای موجود است و آن‌ها با استفاده از این کتاب می‌توانند به راحتی زبان کره ای را بیاموزند.

 

منابع یادگیری زبان کره ای

Ewha Korean

این کتاب، کتابی عالی است برای کسانی که به تازگی یادگیری این زبان را شروع کرده‌اند و یا قصد شروع یادگیری این زبان را دارند.

این کتاب هر چهار مهارت صحبت کردن، گوش کردن، خواندن و نوشتن را پوشش می‌دهد.

 

Korean Grammar for International Learners

این کتاب هم جز منابع یادگیری زبان کره ای خوب و ضروری است. این منبع، مرجع ارزشمندی برای یادگیری گرامر و دستور زبان کره ای است که شما با استفاده از این کتاب می‌توانید به راحتی دستور زبان کره ای را بیاموزید.

 

Elementary Korean

این کتاب مرجع خوبی برای خودآموزی و یادگیری زبان کره ای است. این کتاب مکالمات و دستور زبان را با مثال‌های فراوان به شما آموزش می‌دهد و این کتاب دارای تمرین‌های خوبی هم هست.

 

Active Korean

این مورد هم منبعی مناسب و مفید است که می‌تواند تجربه‌ای سرگرم کننده هم به شما ارائه کند.

این کتاب به طور اختصاصی برای خودآموزی طراحی شده است و کسانی که قصد خودآموزی دارند این کتاب جز گزینه‌های خوب برای آن‌ها است.

 

بیشتر بخوانید >>> چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم؟ با مثال

 

Integrated Korean

اگر قصد دارید که کتابی بیابید که در یک محیط آکادمیک سنتی‌تر به شما زبان کره ای را بیاموزد، این کتاب گزینه‌ی خوبی برای این کار است.

جالب است بدانید که این کتاب برای هدف مطالعه‌ای طولانی طراحی شده است و شما می‌توانید تا مدت‌ها از این کتاب بیاموزید.

 

Learn Korean with BTS

BTS!!!!

دیگر چه چیز دیگری برای استفاده از این کتاب می‌خواهید.

این کتاب یک کتاب سرگرم کننده و جالب است که شامل قسمت‌های مختلف حدودا سه دقیقه‌ای است و در مورد موضوعات مختلف طراحی شده است.

این کتاب یک کتاب مناسب برای طرفداران گروه BTS است که قصد یادگیری زبان کره ای را دارند.

 

Living Language Korean

این سری کتاب‌ها شامل چهار کتاب است و به همراه آن ۹ عدد سی‌دی هم وجود دارد.

این سری کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته را به طور کامل پوشش می‌دهد.

 

Read and Speak Korean for Beginners

این کتاب که شامل تصاویر زیبایی هم هست شامل هشت موضوع اصلی است که به شما مکالمات روزمره و نحوه گفتار صحیح را با استفاده از موضوعات رایج در زندگی را آموزش می‌دهد.

 

Let’s Speak Korean

شما با استفاده از این کتاب می‌توانید در مدت کوتاهی بیش از ۱۴۰۰ عبارت و اصطلاح کره ای را به همراه تلفظ آن‌ها بیاموزید.

این کتاب همچنین در کنار افزایش دایره لغات شما به شما دستور زبان کره ای را نیز می‌آموزد.

 

The Kpop Dictionary

اگر شما هم به خاطر کی پاپ به زبان کره ای علاقه‌مند شده‌اید، بدانید که تنها نیستید!

افراد زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که به خاطر کی پاپ به فرهنگ و زبان کره ای علاقه‌مند شده‌اند و قصد دارند این زبان را بیاموزند.

در این کتاب بیش از ۵۰۰ عبارت عامیانه‌ی کره ای مدرن که اغلب در کی پاپ شنیده می‌شوند در این کتاب گردآوری شده است. اما نکته‌ی منفی این کتاب این است که گرامر را به شما آموزش نمی‌دهد و فقط نقش یک لغت نامه را دارد.

 

سخن پایانی درباره منابع یادگیری زبان کره ای

همان طور که در این مطلب مشاهده نمودید، کتاب‌های بسیاری برای شروع یادگیری زبان کره ای وجود دارد. اما هیچ وقت یادگیری از کتاب به تنهایی کافی نخواهد بود. شما حتما به یک استاد زبده در این مسیر احتیاج پیدا خواهید کرد.

شما می‌توانید استاد مورد نظر خود را در پلتفرم آموزش آنلاین زبان لینگووی بیابید و با ایشان مسیر یادگیری زبان کره ای خود را آغاز کنید.

امیدواریم که این مطلب در مورد منابع یادگیری زبان کره ای برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده‌ی لازم را برده باشید.

با تشکر از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.