زبان انگلیسی

مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی

مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی

زمان گذراندن دوره های آموزش زبان انگلیسی باید به خوبی نام مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی را یاد بگیرید. بسیاری از خانم ها به پوشش خود اهمیت می دهند و مدل های زیادی از لباس ها را در کمد خود دارند. بنابراین برای اینکه زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزید باید نام هر یک از لباس های زنانه را به زبان انگلیسی بررسی کنید و دوره نمایید. اگر شما در کشور خارجی می خواهید برای خرید لباس زنانه اقدام کنید، باید به خوبی اسامی آنها را بدانید. برای آموزش هر یک از زبان ها بخصوص آموزش آنلاین زبان انگلیسی، یکی از بخش ها را به اسامی لباس های متنوع اختصاص داده اند.

اسامی مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی

در صورتی که مایل هستید در دوره آموزش زبان انگلیسی سریعتر، مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی را یاد بگیرید، باید به صورت جداگانه اقدام کنید. اگر علاقه زیادی به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید می توانید در کمترین بازه زمانی به خوبی نام هر یک از لباس های زنانه را یاد بگیرید. برخی از اسامی لباس های زنانه در زبان انگلیسی دشواری خاصی دارند و باید به صورت مشخص شده ای بیان شوند. به همین دلیل این مسئله را برای بیان کردن نام لباس های زنانه باید به خوبی در نظر بگیرید. برخی از دسته بندی های لباس های زنانه به زبان انگلیسی را در ادامه معرفی می کنیم.

لینگووی برترین پلتفرم آموزش آنلاین زبان

 

شیما رادفر مدرس لینگووی

معرفی انواع مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی

از جمله مهمترین اسامی مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی که باید در دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی یاد بگیرید عبارت است از :

  1. لباس های کادمیک و یا رسمی

لباس های رسمی و آکادمیک را در زبان انگلیسی به عنوان Formal dresses می شناسند. زمانی که نام این لباس زنانه به زبان انگلیسی را بیان می کنید یعنی منظورتان لباس مناسب برای مکان های اداری، دانشگاه و محیط رسمی می باشد. رایج ترین نمونه های این لباس تقلیدی از لباس های روزمره است. مدل های زیادی از این لباس وجود دارد که شما باید بر اساس نوع محیط رسمی آنها را انتخاب کنید.

 

  1. لباس های خانگی

زمانی که نام این لباس زنانه به زبان انگلیسی را می خواهید بگویید باید کلمه Jumpsuit را به کار بگیرید. این نمونه لباس ها را در رنگ بندی ها و مدل های فانتزی در فروشگاه ها مشاهده خواهید کرد. مدل های متنوعی از این لباس ها وجود دارد. ولی زمانی که نام این لباس ها را در آموزش زبان انگلیسی بیان می کنید، منطورتان به صورت کلی مربوط به لباس های خانگی است.

 

بیشتر بخوانید >> کلمات پزشکی به زبان انگلیسی که باید بدانید

 

  1. لباس زنانه به زبان انگلیسی و لباس خواب

یکی دیگر از مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی لباس خواب می باشد که آن را با کلمه Negligee معرفی می کنند. این لباس از جمله لباس هایی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد. این پوشش را به عنوان یک لباس راحتی می شناسند. اما تنها مخصوص خواب است و با لباس های خانگی فرق می کند. در مدل های جذاب و متنوعی این لباس ها را مشاهده خواهید کرد.

  1. لباس شنا

در آموزش زبان انگلیسی، آموزش آنلاین زبان آلمانی و بسیاری از دیگر زبان ها، انواع لباس های زنانه معنی خاصی دارند. لباس شنا را در زبان انگلیسی به نام Swimsuit معرفی می کنند. همانطوری که از نام این لباس مشخص می باشد باید بدانید که آن را برای شنا کردن در استخرها و یا دریا طراحی کرده اند. مدل های زیادی از این لباس وجود دارد که برخی از آنها سراسر، دو تکه، همراه با کلاه و … هستند. اما به صورت کلی این لباس را در هر شکل و اندازه ای با نام Swimsuit می شناسند.

 

  1. لباس زنانه به زبان انگلیسی و لباس زیر زنانه

یکی از اصلی ترین پوشاک زنانه، لباس های زیر می باشد که این لباس زنانه به زبان انگلیسی Women’s underwear نام دارد. برای تولید این لباس ها نیاز است که از بهترین متریال ها استفاده شود. در این صورت نکات بهداشتی و اصولی رعایت می گردد. مدل های فانتزی زیادی از این لباس وجود دارد که آنها را هم با نام Women’s underwear معرفی می کنند. برای حفظ سلامتی باید بهترین برند لباس های زیر را استفاده کنید. در آموزش زبان سوئدی، آموزش زبان هلندی و …. این لباس با نام خاصی بیان می شود.

 

بیشتر بخوانید >> 9 کلمه انگلیسی با معانی متعدد

 

  1. لباس های ورزشی

از دیگر مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی لباس ورزشی می باشد که آن را در انگلیسی Women’s sportswear معرفی می کنند. این لباس بر هر یک از خانم هایی که می خواهند ورزش کنند ضروری می باشد. رنگ های این لباس جذاب و شاد است. اگر هر یک از خانم ها اهل ورزش هستند باید برای خرید این لباس اقدام کنند. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی باید با تلفظ خاصی واژه  Women’s sportswear را بیان کنید.

  1. لباس زنانه به زبان انگلیسی و لباس های شب مخصوص مهمانی و مراسم

لباس های شب و یا لباس های بلند را که برای مجالس های خاص و مراسم ها خریداری می شوند در آموزش زبان انگلیسی به نام Evening dresses می شناسند. لباس های مهمانی به طور معمول با بازوهای برهنه، یقه باز، بالاتنه تنگ و …. هستند. در آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان استانبولی، هر یک از لباس های زنانه نام مشخص شده ای دارند.

 

  1. پیراهن های زنانه

پیراهن های زنانه در زبان انگلیسی را به نام Shirt dress می شناسند. این لباس زنانه به زبان انگلیسی، آن دسته از لباس هایی است که اندازه کوتاهی دارند. برای بسیاری از خانم هایی که شیک پوش هستند این لباس یکی از لباس های ضروری می باشد. بنابراین هر یک از خانم ها زمانی که به فروشگاه می روند باید با واژه Shirt dress آشنا باشند تا این پیراهن ها را در مدل ها و طراحی های متنوع خریداری کنند.

 

بیشتر بخوانید >> یادگیری مترادف صفت ها

 

  1. لباس زنانه به زبان انگلیسی و بلوز های زنانه

در آموزش زبان انگلیسی و دوره های ابتدایی آموزش شما واژه Blouse را یاد می گیرید. این لباس یکی از لباس های بالاتنه خانم ها به شمار می رود و زمانی که در یک جمله به کار گرفته شود، یعنی برای خانم ها است. این لباس را به طور معمول با دامن ها می پوشند و در مکان های متنوع استفاده می کنند. در آموزش زبان ایتالیایی و آموزش زبان اسپانیایی این لباس با واژه مشخص شده ای، بیان می گردد.

 

  1. دامن های کوتاه

از دیگر مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی دامن کوتاه می باشد که آن را با واژه Miniskirt معرفی می کنند. اگر بخواهید از واژه دامن به تنهایی در جمله استفاده کنید باید واژه skirt را به کار بگیرید. دامن های کوتاه بیشتر مورد توجه دختر خانم های جوان قرار می گیرد که مدل ها و طراحی های متنوعی دارند. این دامن ها را باید با بلوزها بپوشند.

  1. لباس زنانه به زبان انگلیسی و کت های جلوباز زنانه

از دیگر لباس های زنانه که در آموزش زبان انگلیسی باید به خوبی آن را بشناسید Blazer jacket می باشد. این لباس بیشتر برای خانم های جوان می باشد. رنگ های زیادی از این لباس در بازار وجود دارد. برای اینکه رنگ های متنوع این لباس را انتخاب کنید باید ابتدا واژه Blazer jacket را به کار بگیرید و سپس رنگ مورد علاقه تان را بعد از واژه بگذارید. در مراسم های دوستانه از این لباس استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.