زبان انگلیسی

واژگان باغبانی: کلمات رایج انگلیسی مربوط به باغبانی

واژگان باغبانی به انگلیسی

برخی از واژگانی که در دسته بندی واژگان انگلیسی قرار می گیرند و باید به خوبی با آنها آشنا باشید، واژگان باغبانی می باشند. این واژگان را می توانید در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به خوبی یاد بگیرید. برخی از افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند و حرفه اصلی شان کشاورزی و باغبانی می باشد باید به خوبی با این واژگان آشنا باشند. واژگانی که در دایره لغات انگلیسی وجود دارد بسیار زیاد است. هر یک از آنها معنی خاصی دارند و با دیگر کلمات مترادف می شوند. باید هر یک از کلمات را همراه با مثال بشناسید تا آنها را در بخش های متنوع جمله به کار بگیرید.

در دوره آموزش زبان انگلیسی، آموزش آنلاین زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان فرانسه و …. هر یک از واژگان باغبانی را باید به خوبی یاد بگیرید. زبان آموزان اگر به خوبی این واژگان را بشناسند می توانند در جمله های متنوع با استفاده از این کلمات، معنی کلی جمله را متوجه شوند. بنابراین باید به صورت اصولی و گام به گام هر یک از واژگان را یاد بگیرید و در بخش های متنوع جمله آنها را استفاده کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین واژگانی که در دسته بندی کلمات باغبانی قرار می گیرند را همراه با مثال در ادامه معرفی می کنیم.

 

فرخ رو تاجیک

انواع واژگان باغبانی در انگلیسی

برخی از مهمترین و اصلی ترین واژگان باغبانی که باید در دوره های آموزش زبان انگلیسی آنها را بشناسید عبارت است از :

  1. fence

این واژه باغبانی به معنی حصار می باشد که برای محافظت از باغ باید مورد استفاده قرار بگیرد. حصارهایی که برای ایجاد مرز و محافظت از باغ استفاده می شوند متنوع هستند. هر یک از آنها را که دارای ویژگی و بافت متنوع هستند fence می نامند. سپس جنس آن را بعد از این واژه می آورند.

 

بیشتر بخوانید >> مدل های لباس زنانه به زبان انگلیسی

 

  1. flowerpot

این واژه باغبانی را در آموزش زبان انگلیسی به عنوان گلدان می شناسند. بیشتر گلدان هایی که پلاستیکی هستند را به این نام معرفی می کنند. هر یک از گلدان هایی که برای باغبانی مورد استفاده قرار می گیرند و اندازه متفاوت دارند را به نام flowerpot معرفی می کنند.

 

  1. واژه باغبانی gardening gloves

این واژه باغبانی به معنی دستکش باغبانی می باشد. این دستکش ها مردانه و زنانه می باشد که جنس آنها با دوام و ضد آب است. دستکش های باغبانی باید برای کار کردن با خاک و گیاه به کار گرفته شوند. gardening gloves اسم می باشد و به عنوان یکی از وسیله های ضروری باغبانی شناخته می شود.

 

  1. axe

در بین انواع واژگان باغبانی این واژه به معنی تبر می باشد. تبرهایی که مخصوص باغبانی هستند به طور معمول از یک سر و یک دسته طراحی شده اند. برای بریدن علف ها و شاخه های هرز گیاهان باید این وسیله باغبانی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید >> 13  فعل عبارتی با get

 

  1. واژه باغبانی rake

این واژه در آموزش زبان انگلیسی به معنی شن کش می باشد. در خانه شن کش های زیادی برای کارهای متنوع استفاده می شوند. اما باید بدانید شن کش های باغداری و پاکسازی با شن کش های دیگر فرق می کنند. زمانی که این واژه را در یک جمله مربوط به باغبانی مشاهده کردید باید بدانید معنی آن به منظور پاکسازی می باشد.

 

  1. garden hose

این واژه باغبانی به معنی شلنگ هایی است که در باغبانی مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه این شلنگ ها با یکدیگر فرق می کند. بنابراین باید ابتدا این واژه را در جمله بیاورید و سپس اندازه شلنگ را مشخص نمایید.

 

  1. واژه باغبانی boot

این واژه باغبانی به معنی پوتین می باشد که برای باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد. پوتین هایی که برای باغبانی می باشند ضد آب هستند و به راحتی می توانید آنها را شستشو دهید. پوتین های کشاورزی اندازه های متنوعی دارند و دارای کیفیت مناسبی می باشند.

 

بیشتر بخوانید >> یادگیری مترادف صفت ها

 

  1. watering can

این واژه در آموزش انگلیسی مربوط به وسیله های باغبانی، به معنی آب پاش می باشد. این ظرف قابلیت حمل دارد و دارای یک دسته  لوله می باشد. برای آبیاری کردن دستی گیاهان آب پاش ها را مورد استفاده قرار می دهند. آب پاش های باغبانی اندازه شان با یکدیگر فرق می کند.

 

  1. واژه باغبانی shovel

در بین انواع واژگان باغبانی این واژه به معنی بیل می باشد که برای باغبانی یکی از وسیله های ضروری به شمار می رود. بیل های باغبانی اندازه متنوع دارند و برای جابجا کردن خاک استفاده می شوند. جهت کندن زمین باید از بیل های باغبانی استفاده شود.

 

بیشتر بخوانید >> نحوه استفاده از دیکشنری

 

  1. garden trowel

این واژه باغبانی به معنی بیلچه می باشد که برای باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد. بیلچه ها ابزاری هستند که نوک تیز دارند و تیغه آنها فلزی می باشد. دسته هر یک از آنها پلاستیکی، چوبی و یا فلزی می باشد. برای جابجا کردن خاک در بخش کوچک باید از بیلچه استفاده شود.

 

  1. واژه باغبانی pruner / pruning shear

 در آموزش زبان انگلیسی که مربوط به کلمات باغبانی می باشد این واژه را به عنوان قیچی هرس باغبانی می شناسند. قیچی های باغبانی که مربوط به هرس می باشند برای باغ به عنوان یکی از وسیله های ضروری شناخته می شوند. این قیچی ها دسته های پلاستیکی دارند و باغبان باید برای هرس کردن علف ها آنها را استفاده کند.

 

  1. واژه باغبانی lawn mower

در بین انواع واژگان باغبانی این واژه به معنی ماشین چمن زنی می باشد. با استفاده از ماشین های چمن زنی، باغ زیباتر می شود. این ماشین ها چمن ها را در کمترین بازه زمانی هرس می کنند. هر یک از باغ هایی که چمن دارند باید با استفاده از این ماشین ها زیباتر شوند.

 

  1. wheelbarrow

این واژه باغبانی به معنی فرقان می باشد که برای حمل کردن وسیله مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از وسیله هایی که در باغبانی استفاده می شوند با استفاده از فرقان باید جابجا گردند. فرقان ها یک چرخ دارند و دارای دو دسته می باشند که باغبان باید با دسته آن را کنترل کند.

همین حالا شروع کنید : تدریس خصوصی زبان انگلیسی

  1. واژه باغبانی seed

در آموزش زبان انگلیسی این واژه را به معنی دانه می دانند. برای کاشتن هر یک از گیاهان و میوه ها باید دانه ها در دل خاک کاشته شوند. بنابراین پیش از اینکه نام دانه آورده شود باید واژه seed را به کار بگیرید.

 

  1. fertilizer

این نمونه از واژگان باغبانی را به معنی کود می شناسند که برای باغبانی ضروری می باشد. درون هر یک از کودهای باغبانی فسفر وجود دارد که این ماده به رشد انواع گیاهان کمک زیادی می کند. دقت داشته باشید که کودها در اندازه ها و ترکیبات متنوعی تولید می شوند. باید بعد از آوردن واژه fertilizer، نام کود را هم بیاورید.

 

  1. واژه باغبانی weed

این واژه باغبانی در آموزش زبان انگلیسی به معنی وجین کردن می باشد. برای کاشتن هر یک از گیاهان و بذرها باید خاک وجین شود. این واژه به صورت متنوع در جمله به کار گرفته می شود.

 

  1. sprinkler

این واژه باغبانی به معنی آب پاش خودکار می باشد. آب پاش هایی که خودکار هستند در اندازه ها و تنظیمات خاصی تولید می شوند. باغبان باید این آب پاش ها را برای آبیاری باغ تنظیم کند. سیستم آب پاش های خودکار با آب پاش هایی که دستی هستند فرق می کند. آب پاش های خودکار بیشتر برای باغبانی های گسترده استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.