زبان انگلیسی

بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی 📱

بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی با توجه به نیازها و اهدف شما از یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند متفاوت باشد. بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی را همراه با توضیحات برای شما در این مقاله آورده‌ایم.

همچنین، شما می‌توانید به صفحه مربوط به آموزش آنلاین زبان انگلیسی ما سر بزنید. کلاس‌ها به طور معمول مکالمه محور بوده و می‌توانید با آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی سریعتر به سطح مورد نیازتان از زبان دست پیدا کنید.

بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی بدون ترتیب خاص عبارتند از:

  • دولینگو (Duolingo)
  • روزتا استون (Rosetta Stone)
  • ممرایز (Memrise)
  • فلوئنت‌ یو (FluentU)
  • هلو انگلیش (Hello English)
  • هلوتاک (HelloTalk)
  • بابل (Babbel)
  • ماندلی (Mondly)
  • ناج‌می (Knudge.me)
  • لینگودیر (Lingodeer)

در ادامه درباره هر کدام از این اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

duolingo-150x150

بهترین برای یادگیری روزمره: دولینگو/Duolingo

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

Duolingo برای کمک به یادگیری سریع انگلیسی طراحی شده است، بنابراین می توانید از آن استفاده کنید حتی اگر تازه کار هستید.

در هر درس، Duolingo کلمات جدیدی را بر اساس یک موضوع – مانند آموزش، مدرسه یا علم – به شما می‌آموزد و تمرین‌هایی را برای حفظ واژگان جدید به شما می‌دهد.

برای مثال، ممکن است مجبور شوید کلمات جدید را با یک تصویر مطابقت دهید، یک عبارت انگلیسی را ترجمه کنید یا تکرار کنید.

rosetta-stone

بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی: رزتا استون/Rosetta Stone

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

معمولاً یک اپلیکیشن، انگلیسی را با توضیحات به زبان مادری‌تان به شما آموزش می دهد، اما Rosetta Stone انگلیسی را با انگلیسی به شما آموزش می دهد.

Rosetta Stone کاملاً شناور است و تمرین‌هایی دارد که به شما کمک می‌کند تا کلمات اساسی را قبل از تشکیل عبارات و جملات طولانی‌تر یاد بگیرید، اما همه آنها به زبان انگلیسی خواهند بود.

ایده این است که شما زبان انگلیسی را طوری یاد می گیرید که انگار یک کودک هستید که آن را به عنوان زبان اول خود یاد می گیرید. با این روش، می توانید زبان را به طور طبیعی یاد بگیرید و بلافاصله شروع به فکر کردن به آن کنید.

memrise

بهترین برای به خاطر سپردن کلمات: ممرایز/Memrise

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

این برنامه بسیار مبتنی بر فلش کارت است و بر آموزش لغات انگلیسی به شما تمرکز دارد. از چند روش خلاقانه و خنده دار استفاده می کند تا به شما کمک کند معنی کلمات را به خاطر بسپارید.

دوره‌های Memrise در واقع توسط کاربران طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه سایر زبان‌آموزان انگلیسی همان کلماتی را که شما یاد می‌گیرید برداشت کرده‌اند.

این برنامه همچنین کلماتی را که قبلاً یاد گرفته‌اید پیگیری می‌کند تا بتوانید بعداً به عقب برگردید و آنها را مرور کنید. اگر به دنبال بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی می‌گردید، ممرایز یکی از آنهاست.

fluentu بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین برای یادگیری زبان انگلیسی با ویدئو: FluentU

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: غیر رایگان

FluentU دارای موزیک ویدیوها، کلیپ های خبری، تریلرهای فیلم و رسانه های مشابهی است که انگلیسی زبانان بومی نیز آنها را تماشا می‌کنند.

ویدیوها دارای زیرنویس‌های تعاملی هستند که می‌توانید برای بررسی معنای هر کلمه، بخشی از گفتار (اگر اسم، فعل، صفت و غیره است) و تلفظ آن کلیک کنید.

حتی می توانید کلمات جدید را با استفاده از ویژگی فلش کارت شخصی برنامه جمع آوری کنید یا آنچه را که از طریق آزمون های تعاملی یاد گرفته اید آزمایش کنید.

Hello English app

بهترین برنامه برای تازه آموزان: هلو انگلیش/Hello English

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

Hello English اپلیکیشنی با رویکرد سنتی برای یادگیری زبان با استفاده از ترجمه و قواعد دستور زبان است. این شامل درس های انگلیسی برای افراد بومی 20 زبان از جمله عربی، آسامی، بنگالی، چینی، گجراتی، هندی، اندونزیایی، کانادایی، مالایی، مالایالام، مراتی، اوریا، نپالی، پرتغالی، پنجابی، تامیلی، تلوگو و ترکی است.

علاوه بر این، می توان از آن به صورت آفلاین استفاده کرد، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

این برنامه 425 درس تعاملی و تعدادی بازی ارائه می دهد که مهارت ها و پیشرفت شما را آزمایش می کند. می توانید از معلمان سؤال بپرسید، با ربات های چت صحبت کنید و حتی به یک دیکشنری کوچک روی آن دسترسی داشته باشید.

hellotalk بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین برنامه برای یادگیری زبان با مکالمه: هلوتاک/HelloTalk

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

HelloTalk به کاربران این فرصت را می دهد تا با مکالمه با افراد بومی زبان انگلیسی را بیاموزند. با انگلیسی زبانان سراسر جهان از طریق متن، ضبط صدا، تماس صوتی، تماس ویدیویی و حتی نقاشی چت کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد از جامعه برنامه سؤال بپرسید و از افراد بومی بازخورد دریافت کنید! اگر به دنبال بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق مکالمه می‌گردید، هلوتاک یکی از آنهاست.

بهترین برنامه برای یادگیری زبان Babbel

بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی با موضوعات کاربردی: بابل/Babbel

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

Babbel از طریق درس‌های 15 دقیقه‌ای به شما انگلیسی می‌آموزد که شامل مکالمات واقع‌گرایانه درباره موضوعاتی است که به آن‌ها علاقه دارید. همچنین می‌توانید در کلاس‌های زنده اختیاری شرکت کنید.

درس ها کوتاه هستند و شامل نسخه های نوشتاری و صوتی واژگانی است که در درس ها ارائه می شود. سپس، تمرینات تمرینی را برای تقویت درک خود تکمیل می کنید. شما می توانید انگلیسی را با انواع موضوعاتی که برای زندگی شما مهم است، از تجارت گرفته تا سفر تمرین کنید.

با توجه به اینکه برنامه بسیار مبتنی بر مکالمه است، Babbel یک ویژگی تشخیص گفتار ارائه می دهد که به تلفظ شما گوش می دهد و اشتباهات شما را تصحیح می کند. Babbel همچنین بررسی موضوعاتی را که قبلاً آموخته اید ارائه می دهد تا هیچ اطلاعاتی را فراموش نکنید.

Mondly app

بهترین برنامه برای یادگیری انگلیسی سطح پایه: ماندلی/Mondly

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

Mondly یک برنامه شناخته شده است که کار بسیار خوبی را در آموزش عبارات مکالمه ای که می توانید در زندگی واقعی استفاده کنید، از خرید گرفته تا قرار ملاقات، انجام می دهد.

این برنامه دارای یک نقشه جهانی است که می توانید برای انتخاب درس ها در آن پیمایش کنید. دروس بر اساس موضوع دسته بندی می شوند، مانند سفر، حمل و نقل عمومی، دستور زبان و حیوانات خانگی.

همچنین آزمون‌های تعاملی وجود دارد که باید در آن جاهای خالی را پر کنید، کلمات را دوباره مرتب کنید تا یک جمله بسازید و فعالیت‌های دیگری را انجام دهید که تمام مهارت‌های اصلی زبان را هدف قرار می‌دهند.

تصاویر به طور مداوم برای تقویت کلمات مورد استفاده قرار می گیرند و تمرینات شامل تکرار زیاد است، بنابراین تا زمانی که اغلب از برنامه استفاده می کنید، کلمات جدید به طور طبیعی باقی می مانند.

این برنامه همچنین دارای یک عملکرد AR (واقعیت افزوده) است، بنابراین می توانید دوربین تلفن خود را روشن کنید و معلم سه بعدی را ببینید که انگار واقعاً در کنار شما هستند.

Knudge.me بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین برای آمادگی برای آزمون: ناج‌می/Knudge.me

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

بخش درس شامل سازنده واژگان، اصطلاحات انگلیسی، افعال عبارتی و کلمات رایج گیج کننده است. سازنده واژگان دارای سه سطح مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته است. سطوح متوسط ​​و پیشرفته برای کمک به شما در کسب نمره خوب در آزمون هایی مانند آیلتس، تافل، GRE و غیره طراحی شده اند.

در قسمت بازی ها، بازی های واژگان، بازی های خواندنی و بازی های نوشتاری را دارید. به عنوان مثال، “Echo” یک بازی دیکته منحصر به فرد است که در آن باید کلماتی که با صدای بلند گفته می شود را یادداشت کنید. این عمدتا به شما کمک می کند تا املای خود را بهبود بخشید.

این برنامه همچنین دارای ویژگی های مهم دیگری مانند آزمون هایی است که با سطح مهارت شما، ردیابی پیشرفت و فلش کارت مطابقت دارند.

lingodeer

بهترین برنامه برای یادگیری زبان با تفریح: لینگودیر/Lingodeer

در دسترس برای: iOS | اندروید

هزینه: رایگان (با خریدهای درون برنامه ای)

Lingodeer یک رویکرد بازی‌سازی شده برای یادگیری زبان با برنامه درسی هدف‌گرا متشکل از درس‌های ساختاریافته و مرورهای منظم دارد.

دروس Lingodeer بر اساس مضامینی مانند ورزش، آب و هوا، قسمت‌های بدن و خرید مرتب می‌شوند. با پیشرفت بیشتر، دروس بیشتری در مورد موضوعات دستور زبان مانند افعال مفعول، شرطی‌ها و مصدرها وجود دارد.

این برنامه واژگان و دستور زبانی را که یاد گرفته‌اید پیگیری می‌کند و می‌توانید جلسات تمرین شخصی‌شده را با آن‌ها انجام دهید.

 

‎کلام آخر

درنهایت شاید مهم نباشد که شما از کدام نرم‌افزار، اپلیکیشن یا کلاس زبان انگلیسی برای یادگیری استفاده می‌کنید. ممکن است روش یادگیری برای هر فرد به یک شکل یا روش جواب بدهد. همچنین ممکن است یک نفر به سرعت و شخص دیگری بسیار آهسته زبان را بیاموزد.

به همین ترتیب بهترین برنامه برای یادگیری زبان برای هر کس می‌تواند متفاوت باشد و به همین دلیل برای هر اپ عنوان کرده‌ایم که برای چه کاربردی بهترین است. کلام آخر اینکه … موفق باشید! 😊

 

منابع

What are the best apps for learning English? | Oxfordinternationalenglish

7 Best Apps to Learn English for Students Studying Abroad | shorelight

25 Best Apps for Learning English | fluentu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.