زبان آلمانی

واژه و عبارت ضروری آلمانی

واژه و عبارت ضروری آلمانی

اگر شما می خواهید با انواع واژه و عبارت ضروری آلمانی آشنا شوید باید در دوره های آموزش زبان آلمانی شرکت نمایید. در این صورت می توانید سریعتر نتیجه بگیرد و هر یک از نکات مربوط به زبان آلمانی را بیاموزید. بسیاری از افرادی که به تازگی می خواهند آموزش آنلاین زبان آلمانی را آغاز کنند و مبتدی هستند باید کلمات ضروری را بشناسند. در این صورت قادر می باشند که برای دوره های بعدی آموزش، آماده تر شوند. در دوره های آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان هلندی، آموزش زبان آلمانی و … ابتدا کلمات ضروری را به شما یاد می دهند. در این صورت ذوق و شوق شما برای یادگیری کلمات دشوارتر بیشتر می شود.

برای یادگیری واژه و عبارت ضروری آلمانی جدولی را برای شما آماده کرده ایم. از طریق این جدول می توانید تمامی کلماتی که در زبان آلمانی ضروری هستند را بیاموزید. پیش از اینکه جدول را به شما معرفی کنیم. بهتر است در مورد نکاتی که مربوط به آموزش زبان آلمانی مبتدیان می باشد، اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این صورت قادر خواهید بود که هر یک از کلمات را به درستی تلفظ نمایید و معنای آنها را متوجه شوید. بسیاری از مبتدیان برای یادگیری هر یک از کلمات ضروری زبان آلمانی در مورد تکنیک های یادگیری، آشنایی زیادی ندارند. برخی از تکنیک های حفظ کردن کلمات ضروری آلمانی را در ادامه معرفی می کنیم.

 

مدرس لینگووی

نکاتی در مورد یادگیری و حفظ کردن واژه و عبارت ضروری آلمانی

اجازه دهید پیش از معرفی کردن واژه و عبارت ضروری آلمانی نحوه حفظ کردن لغات را برای زبان آموزان مبتدی بازگو کنیم. این مسئله مهم نیست که شما تا چه حدودی با دستور زبان آلمانی آشنا هستید. چرا که بدون یادگیری لغات ضروری آلمانی هیچ چیزی را یاد نخواهید گرفت. در واقعیت به خاطر سپردن لغات آلمانی تا حدودی دشوار است. این مسئله که شما در دوره آموزش زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان فرانسه، آموزش زبان انگلیسی و غیره قرار بگیرید به شما کمک می ‌کند لغات را به راحتی یاد بگیرید. برخی از روش های سریع یادگیری کلمات ضروری آلمانی عبارت است از :

 

  1. استفاده از تکنیک رنگ

 استفاده کردن از تکنیک رنگ یکی از مهمترین و بهترین نکاتی است که شما برای یادگیری کلمات ضروری آلمانی باید به آن توجه داشته باشید. برای حفظ کردن کلماتی که جدید هستند شما می توانید از رنگ کردن کلمات جدید کمک زیادی بگیرید. چندین ماژیک با رنگ های متفاوت را خریداری کنید و کلمات جدید را با رنگ مخصوص هایلایت نمایید. شما می توانید یکی از مقالات آلمانی را انتخاب نمایید و اسامی مقالات را به رنگ سبز هایلایت کنید. برای اینکه شلوغ کاری زیادی انجام ندهید و در یادگیری تان مشکلی به وجود نیاید دقت داشته باشید که بیش از اندازه نباید رنگ ها را مورد استفاده قرار دهید.

  1. استفاده از جملات

 یکی از دیگر نکاتی که برای یادگیری کلمات ضروری آلمانی در آموزش زبان آلمانی به آن اهمیت دهید این است که از جملات استفاده نمایید. شیوه های منسوخ شده که برای حفظ کلمه به کلمه به کار گرفته می‌ شد را دیگر استفاده نکنید. به طور کلی باید بدانید که این شیوه‌ ها سودی برای یادگیری زبان آلمانی ندارند. چند روز لغت مورد نظر آلمانی را مرور نکنید. چرا که تمامی آنها را فراموش خواهید کرد. بلکه بهتر است که لغات جدید را روی جملات به کار بگیرید و از آنها استفاده نمایید. با این کار شما مزیت های زیادی به دست می‌ آورید. اول اینکه کلمات جدید را به راحتی به خاطر می سپارید. دوم اینکه معنی یک کلمه ممکن است در برخی از جملات متفاوت باشد. به همین دلیل با معنای یک لغت آلمانی در جمله های متفاوت می توانید آشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید >> چگونه به زبان آلمانی سوال بپرسیم؟ با مثال

  1. استفاده از کارت

 برای حفظ کردن کلمات آلمانی بهتر است از کارت ها کمک بگیرید. این روش یکی از روش های یادگیری واژه و عبارت ضروری آلمانی شناخته می‌ شود. هیچ چیزی مانند تصویر نمی تواند لغاتی که جدید هستند را در ذهن شما حک نمایند. این شیوه را بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای کودکان به کار گرفته می شود. اما باید بدانید که برای یادگیری هرچه سریعتر آموزش زبان آلمانی می توانید از این شیوه استفاده نمایید. زمانی که یک تصویر را روبروی چشم خود داشته باشید به راحتی می توانید آن تصویر را در ذهن ثبت کنید و کلمه را به یاد بیاورید. خلاقیت در مورد این شیوه به خرج بدهید و مانند یک بازی و سرگرمی این شیوه را به کار بگیرید. در این صورت از یادگیری لغات ضروری آلمانی خسته نمی شوید.

 

  1. استفاده از کلمات ضروری آلمانی به صورت مداوم

 یکی دیگر از شیوه های مربوط به یادگیری کلمات ضروری آلمانی این است که از کلمات جدید به صورت مداوم استفاده نمایید. برای یادگیری لغات شما می توانید آنها را تکرار کنید. هر چه بیشتر از یک کلمه استفاده نمایید به خوبی می توانید آن را یاد بگیرید. استفاده منظم کتبی، نوشتاری، گفتاری، شفاهی و غیره از لغات جدید آلمانی یکی از اقداماتی است که به هیچ عنوان نباید از آن غفلت کنید. به شکل روزمره زمانی که از خواب بیدار می شوید این کلمات را به زبان بیاورید.

  1. محیط یادگیری مناسب برای یادگیری کلمات ضروری آلمانی

 یکی از دیگر نکاتی که برای یادگیری واژه و عبارت ضروری آلمانی باید به آن دقت داشته باشید این است که یک محیط یادگیری برای خود ایجاد کنید. زمانی که شما در جمع قرار بگیرید بهتر می توانید آلمانی صحبت کنید. اگر شما در محیط آلمانی زبان قرار بگیرید به راحتی می توانید سرعت یادگیری زبان آلمانی خود را افزایش دهید. محیط یادگیری برای آموزش زبان آلمانی بسیار با ارزش می باشد. زمانی که شما به طور مداوم می خوانید، می بینید و م ی‌شنوید سریع تر می توانید نتیجه بگیرید. شما نیازی نیست که حتما به کشور خارجی سفر کنید تا زبان آلمانی را یاد بگیرید. بلکه می توانید محیط یادگیری مناسبی را برای خود ایجاد کنید. در کلاس های آموزش زبان آلمانی شرکت نمایید تا سریعتر کلمات ضروری آلمانی را یاد بگیرید.

لغات پرکاربرد آموزش زبان آلمانی

 

کلمه فارسی ترجمه آلمانی تلفظ
سلام Hallo هالو
خداحافظ Tschüss چییس
صبح بخیر Guten Morgen گوتن مورگن
شب بخیر Gute Nacht گوته ناخت
روز Tag تگ
شب die Nacht دی ناخت
متشکرم Vielen Dank فیلن دانک
معذرت میخواهم Entschuldigen Sie انشولدیگن سی
خوش آمدید Willkommen ویل کامن
لطفا Bitte بته
اینجا Hier هییر
آنجا Dort دات
خواهش می‌کنم Bitte بته
من ich ایش
تو Sie سی
عالی Ausgezeichnet اوسگدسایشنت
مشکلی نیست kein Problem کاین پوبلیم
خوبم ich bin ok ایش بین اوکی
بله Ja یا
نه Nicht نیشت

 

لغات پرسشی آموزش زبان آلمانی

 

کلمه فارسی ترجمه آلمانی تلفظ
چرا؟ Warum? وهوم
چطور؟ Wie wäre es mit? وی ویقه اسمت
چگونه؟ Wie? وی
کجا؟            Wo? وو
کجاست؟ wo ist es? وو استس
چه زمانی؟ Wann? ون
کجا برویم؟ Wo hin? وو هین
آن چیست؟ Was ist das? واس استاس
چه توضیحی دارید؟ Was ist Ihre Erklärung? واس استگیقی اکلهم
اهل کجا هستید؟ Woher kommen Sie? ووهر کامن سی
چه توصیه‌ای دارید؟ Welchen Rat haben Sie? وژن رات هابنزی
حالت چطوره؟ wie gehts? وی گیتس
اسم شما چیست؟ ? Wie heißen Sie وی های سنزی
چرا بریم؟ Warum gehen? ووهوم گیین
اوضاع چطوره؟ Wie ist alles? وی است آلس
چگونه می‌توانم به هتل بروم؟ Wie komme ich zum Hotel? وی کامه ایچز هتل
لطفا تکرار می‌کنید؟ Würden Sie bitte wiederholen? ووردن سی بته ویتاهولن
می‌توانید انگلیسی صحبت کنید؟ Sprechen Sie Englisch? اشپلن زی انگلش
چی میگی؟ Was sagst du? واس زاگست دو
کجا رفتی؟ wo bist du gegangen? وو بست دو گه گانن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.